Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 24 juli 2009 @ 16:12:

[...]

Jaaaaa, dat weet ik, maar die van Christiano is echt wel veel strakker dan die van Wesley. En volgens mij scheert hij zijn benen en dat doet Wes ook (nog) niet.

Oneens.... heb dat broekje nog eens goed bekeken en hier kan hij ook niet echt lekker in bukken zonder strak te trekken hoor

Maar verder in de categorie 'lekker belangrijk' dus
quote:Maleficent schreef op 24 juli 2009 @ 15:24:

[afbeelding]

[afbeelding]Wat heeft Yolanthe trouwens dikke knieën en kuiten zeg...en dat voor de mooiste vrouw van NL. Die is vast na elke fotoshoot nog even door de fotoshop gegaan.
is dat dik?
Hou mij ten goede...ik zou graag zo'n lichaam hebben, maar ik heb wel eens foto's gezien waar haar knieën en kuiten wat minder dik lijken ja...

Maar ook hier...valt onder de categorie 'lekker belangrijk'
quote:maansa schreef op 24 juli 2009 @ 16:58:

is dat dik?Nee. Dat is niet graatmager. Maar absoluut niet dik. Zelfs niet stevig.
Ik zie ze bijna op elke foto met allebei hun telefoon in hun handen?
Louisa misschien is het wat vertekend omdat Y vaak op hakken gefotografeerd wordt? Dan lijk je opties langer.
http://www.allesisweg.nl/
hahaha ik zie het ook net op de telegraaf site misschicken.

Heeft Jan inmiddels eigenlijk al enige reactie gegeven op dit hele gedoe?
The time is now
Welnee die heeft het te druk met een blonde
Die t-shirts zijn wel heel erg fout.

Hoog toppers gehalte = griezelig!
quote:misschicken schreef op 27 juli 2009 @ 06:22:

http://www.allesisweg.nl/
DTEEZ!
Wilde de link hier ook net neerzetten. Geweldig haha..

Die naam ook, Lia Paling. Zeker ook uit Volendam. Als ik die teksten van die shirtjes zie, hoor ik weer dat liedje dat ze vn haar gemaakt hebben.
Yolanthe en Wesley Sneijder officieel een stel

van onze redactie

AMSTERDAM - Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen willen helemaal voor elkaar gaan en dat mag iedereen weten. "Dat ik haar binnen een jaar een huwelijksaanzoek zal doen, sluit ik niet uit", laat de verliefde voetballer weten.

De beslissing om samen verder te gaan nam het stel tijdens hun vakantie op Ibiza. "Yolanthe en ik zijn erg gelukkig. We stralen de hele dag", vertelt Wesley aan Story. "We zijn echt voor elkaar gemaakt (...) We wilden er allebei zeker van zijn dat het goed zat." Het verliefde stel wilde het rustig aan doen. "Yolanthe had last van bindingsangst. Ik heb nooit enige druk op haar uitgeoefend. We zijn heel langzaam naar elkaar toegegroeid."

Dat Wesley in Madrid woont vormt absoluut geen obstakel voor de toekomst. "Zodra mijn werk het toelaat, vlieg ik naar Wesley toe", vertelt Yolanthe. De presentatrice zou zelfs willen emigreren. "Ik besef dat ik nu een relatie met een voetballer heb. Dus als het nodig is volg ik hem waar hij zal wonen en werken."

Wesley lijkt in Yolanthe zijn droomvrouw te hebben gevonden: "We hebben veel gemeen met elkaar (..) Yolanthe is vanbinnen nog veel mooier dan vanbuiten. Zij is de vrouw met wie ik verder wil!"

"Yolanthe had last van bindingsangst. Ik heb nooit enige druk op haar uitgeoefend. We zijn heel langzaam naar elkaar toegegroeid."

anoniem_51634 wijzigde dit bericht op 06-08-2009 01:15
Reden: vet
% gewijzigd
quote:mocy schreef op 06 augustus 2009 @ 01:15:

"Yolanthe had last van bindingsangst. Ik heb nooit enige druk op haar uitgeoefend. We zijn heel langzaam naar elkaar toegegroeid."

ben heel blij te lezen dat Yo zich niet weer aan dezelfde steen stoot.

Hoe noem je zo iemand ook alweer? Sorry hoor maar heb hier geen andere woorden voor..

http://www.allesisweg.nl/ Die tshirts hahahaahahah
quote:louisavuitton schreef op 06 augustus 2009 @ 21:11:

[...]

ben heel blij te lezen dat Yo zich niet weer aan dezelfde steen stoot.

Hoe noem je zo iemand ook alweer? Sorry hoor maar heb hier geen andere woorden voor..Zei ze genuanceerd
Zag vandaag bij TMF een heuse clip voorbijkomen met de rap van Alles is Weg..Zag ElleMieke Vermolen ook nog in die clip. Denken jullie dat het een hit wordt?

Ik denk dat Gerda haar zoon van de eerste plaats van de hitparade stoot...
quote:louisavuitton schreef op 09 augustus 2009 @ 22:21:

Zag vandaag bij TMF een heuse clip voorbijkomen met de rap van Alles is Weg..Zag ElleMieke Vermolen ook nog in die clip. Denken jullie dat het een hit wordt?

Ik denk dat Gerda haar zoon van de eerste plaats van de hitparade stoot...ElleMieke in die clip mmm, bizar zeg.
"Heel langzaam naar elkaar toe gegroeid?" Sure. Yolanthe kon wel zielig doen toen Jan haar dumpte en oh, wat had ze het toch zwaar. 3 maanden later heeft ze zelf een vriend die ze notabene ook al tijdens haar relatie met Jan zag. Wat ik wil zeggen: als je zó ontzettend gebroken bent en je hebt zoveel verdriet na het verbreken van een relatie van een paar jaar dan vind ik het persoonlijk vreemd dat je zo snel alweer een ander hebt (ze stond immers 2 weken na de breuk te bekken met Sneijder). Maar goed, dat is persoonlijk.
Inderdaad Kate, trouwens, ik las al een tijdje voor de breuk op Fok forum dat iemand Wes en Yo had gespot, en die vertelde al dat ze iets hadden. Toen verklaarde iedereen daar die persoon voor gek.
Stressed is just desserts spelled backwards

http://www.allesisweg.nl/ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zie dit dus nu pas! whahahahhahahahhahahahhaaaaaa
.
anoniem_32389 wijzigde dit bericht op 10-08-2009 09:54
Reden: :)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven