Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
quote:misschicken schreef op 19 mei 2009 @ 18:13:

Das mooi kut Leo...en dan is Korrelatie nog dicht ook...

Stichting Korrelatie

Publiek

Hulp- en informatielijn: 0900 - 1450 (15 eurocent p/m), op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.

Hulp- en informatievraag per e-mail: vraag@korrelatie.nl

Hulp- en informatievraag per chat: www.korrelatie.nl, op werkdagen van 9.00 to 17.30 uur.

Ik ben zó blij dat we elkaar hebben hier, voor steun en zo.

Wacht, ik doe er even een stemmig plaatje bij...

En laat dit dan de kaars van de hoohohoooooppp zijn......

Ik hoop dat de nieuwslezer van dienst het zo meteen droog houdt om half acht en wat de denken van Kwalbert Verlinke, hoe is het met hém?
Alle reacties Link kopieren
quote:Inad schreef op 19 mei 2009 @ 18:14:

[...]

Laatste speculatie is dat ze terug wil naar Jort

En ze gaat Floor Faber spelen. Jaja. Dat domme Vivarubriekje wordt verfilmd. Ongelooflijk toch? Mijn wereldbeeld weer veelvoudig aan diggelen

Ik vind Floor Faber dan wel weer leuk om te lezen !

Cool wijf en Georgina lijkt me een goede keuze voor de rol..
Jammer, ik hoop dat ze beide gelukkig worden onafhankelijk van elkaar.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:lindy schreef op 19 mei 2009 @ 18:16:

En is er al iemand die bedacht heeft dat het nogal discutabel en wellicht illegaal is om camerabeelden van de beveiliging in een parkeergarage te verkopen?Dat zal Boulevard een rotzorg zijn hahaha
quote:lindy schreef op 19 mei 2009 @ 18:14:

Bachbloesem lieve Leo! En bij de huisarts hebben ze betablokkers maar die heb ik nooit geprobeerd.

O ja, die Bachdingen

Ik ga wel even kijken wat men heeft aan middelen en zo en anders doe ik de dokter inderdaad....

Thanks hon!
quote:eleonora schreef op 19 mei 2009 @ 18:19:

[...]

Ik ben zó blij dat we elkaar hebben hier, voor steun en zo.

Wacht, ik doe er even een stemmig plaatje bij...

[afbeelding]

En laat dit dan de kaars van de hoohohoooooppp zijn......

Ik hoop dat de nieuwslezer van dienst het zo meteen droog houdt om half acht en wat de denken van Kwalbert Verlinke, hoe is het met hém?

Kwalbert heeft de dag van zijn leven denk ik,

kan vast niet wachten om zn gifpijlen te spuwen!!

ik denk zelfs dat ie nu al vast op zn krukje zit in de studiooo
Pure valeriaan Leo..gemalen op brood, geperst als sap...desnoods als pudding...
Ik zou het nooit kunnen op Wesley S. Of was dat al gezegd hier?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ook niet, ze mag hem hebben. Als het nou Sjon de Wolluf was...
Dames, over 8 minuten begint RTL Boulevard.

EINDELIJK informatie en duidelijkheid. Zal er een interview/statement van Y of J zijn? Ik verwacht sfeerinpressies vanuit Volendam, een camera gericht op het hek van het huis van J. En natuurlijk ooggetuigeverslagen met mensen die in dezelfde uitgaansgelegenheden waren als Y en W dit weekend.
Ik wist wel dat het een slet was.
Of Beckham
quote:Very Cherry schreef op 19 mei 2009 @ 18:22:

Ik zou het nooit kunnen op Wesley S. Of was dat al gezegd hier?Ook niet voor veel geld??? Iedereen schijnt een prijs te hebben.....
Jan is te boers voor Yolanthe, Yolanthe wil spanning en aandacht. Dat kon ze niet meer vinden bij nuchtere Jan!
Haha, Tatoo koning Schumacher (???) geeft in RTL vandaag/Editie NL tips over wat te doen met de tatoo. Wat er nog van te maken zou kunnen zijn.
Yolanthe was toch verliefd op die Noorse Songfestivalwinnaar?

Dat zei ze zaterdagavond nog! En miljoenen mensen konden het horen...
quote:Petrokia schreef op 19 mei 2009 @ 18:27:

Haha, Tatoo koning Schumacher (???) geeft in RTL vandaag/Editie NL tips over wat te doen met de tatoo. Wat er nog van te maken zou kunnen zijn.Op zoek naar Yolande!

Ik zou het nooit kunnen op Wesley S. Of was dat al gezegd hier?Ben ik heel raar als ik zeg dat ik het eerder op Wesly kan dan op Jan? Bij Jan moet ik toch altijd aan zijn oma denken.
quote:Petrokia schreef op 19 mei 2009 @ 18:24:

Dames, over 8 minuten begint RTL Boulevard.

EINDELIJK informatie en duidelijkheid. Zal er een interview/statement van Y of J zijn? Ik verwacht sfeerinpressies vanuit Volendam, een camera gericht op het hek van het huis van J. En natuurlijk ooggetuigeverslagen met mensen die in dezelfde uitgaansgelegenheden waren als Y en W dit weekend.De minutenlange kusssss is ons beloofd! Van die hoer met die enge glijer...
quote:twentythree schreef op 19 mei 2009 @ 18:26:

Jan is te boers voor Yolanthe, Yolanthe wil spanning en aandacht. Dat kon ze niet meer vinden bij nuchtere Jan!En dat denkt ze wel te vinden bij een Nederlandse voetballer?
quote:milo schreef op 19 mei 2009 @ 18:29:

[...]

Op zoek naar Yolande!Jaaaaaaaaaa, ik zie het helemaal voor me: Jan zoekt vriendin. Met voorrondes, liveshows, sms-en. (en als je naam met een Y begint heb je extra kans).
quote:milo schreef op 19 mei 2009 @ 18:29:

[...]

Op zoek naar Yolande!Yvonne, Yvette, Yulia....meld je! hahahaha

Schiffmacher opperde de Y te veranderen in een V van Volendam. ja hoor, Voor altijd de jouwe in het spaans, en dan VOLENDAM er achter! hahahaha

Ik zou het nooit kunnen op Wesley S. Of was dat al gezegd hier?Ik wel! Maar doorzettingsvermogen is dan ook één van mijn goede eigenschappen
Hij kan natuurlijk altijd hem laten weglaseren en dan een centje bijschnabbelen door dan reclame te gaan maken voor het weglaser bedrijf. ik zeg: win-win situatie.
Ach, Jan en Wesly, ik zou ze beide niet echt van harte doen, daar niet van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven