Entertainment alle pijlers

Jouw vrouw, mijn vrouw

29-10-2018 11:26 101 berichten
Wie kijkt ook? Ik ben het nu aan het kijken en mijn bloeddruk is al best hoog. Dat "rijke" grietje...wat een verwend nest. Oppervlakkig best wel naar mijn mening. En idd. zo veel geld en dan iemand op een luchtbedje laten slapen midden in de woonkamer. En dat grietje, maakt die haar gezicht niet schoon als ze gaat slapen (even dat masker eraf schrobben)? De "arme" vrouw keek wel wat neer op flats met haar 'Ghetto'. Dat vond ik ook niet zo aardig.
Gelovig en bewust kinderloos? Dat klopt niet samen lijkt me..
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
29-10-2018 21:27
oh, ze heeft haar eigen wimperextensionbedrijf.... :rofl:
Wat is daar zo grappig aan? Als je het een beetje goed aanpakt heb je een leuk bedrijfje hoor, die wimperextensions lopen als een trein.
...
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
02-11-2018 13:56
Gelovig en bewust kinderloos? Dat klopt niet samen lijkt me..
Eigenlijk niet nee. Zij was bij de pinkstergemeente, en ook daar is het hoe meer kinderen hoe beter. Hij deed er niet aan zo te zien.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dat bidden op straat vond ik trouwens echt bizar. Zij zei dat die vrouw het zo fijn vond dat er voor haar gebeden werd. Volgens mij was die vrouw gewoon heel beleefd. Ik zou dat echt niet kunnen waarderen als iemand mij zou vragen voor mij te bidden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
02-11-2018 14:10
Wat is daar zo grappig aan? Als je het een beetje goed aanpakt heb je een leuk bedrijfje hoor, die wimperextensions lopen als een trein.
ik vind dat prima hoor, maar ik denk niet dat dit tot haar pensioen “hip” blijft zeg maar...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 1:
Die patatbakster Lia is een uitgeblust type. Ziet er heel onverzorgd uit, ontbijt niet, zit in een deken 's morgen te roken aan tafel en dat huis ziet er ook niet heel schoon uit.
Je kunt jezelf toch ook wat beter verzorgen, ook al ben je geen beauty type?
En ik zou er ook niet blij mee zijn als iemand met zijn voeten mijn schoenen gaat passen. Bah.
Ik vond die Lia behoorlijk klagerig over de manier van leven van de anderen. Ook zeuren over de prijs van het eten, de dag erna pizza bestellen en dan 'zo kan het ook, goedkoop en lekker'. Nou, ik ben helemaal geen hoogvlieger wat eten betreft maar dit vind ik ook armoedig om dit zo elke avond te doen.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 2:

Bij die gelovige mensen was het niet echt schoon binnen. Bah, dat kan wel wat netter.

Die vrouw met kinderen kreeg bewust een kind op haar 16e en luisde toen haar vriend er al in. Echt van die volkse types.
Die hond werd nooit uitgelaten en moest in de tuin poepen. Zielig en vies tegelijk. Als je een hond neemt dan moet je er ook goed voor zorgen. Ze lieten die hond ook chocolade eten, dat is hartstikke slecht voor een hond.
En zij kookt niet maar ze haalt wel gezond eten bij de groenteboer, dus dat is wel lekker en tenminste geen snackbar.
Alle reacties Link kopieren
Pray? Geen idee ik ken geen Engels
minnimouse schreef:
03-11-2018 17:31
Aflevering 2:

Bij die gelovige mensen was het niet echt schoon binnen. Bah, dat kan wel wat netter.

Die vrouw met kinderen kreeg bewust een kind op haar 16e en luisde toen haar vriend er al in. Echt van die volkse types.
Die hond werd nooit uitgelaten en moest in de tuin poepen. Zielig en vies tegelijk. Als je een hond neemt dan moet je er ook goed voor zorgen. Ze lieten die hond ook chocolade eten, dat is hartstikke slecht voor een hond.
En zij kookt niet maar ze haalt wel gezond eten bij de groenteboer, dus dat is wel lekker en tenminste geen snackbar.
Eens, die gelovige mensen zouden inderdaad wel iets vaker een doekje erdoorheen kunnen halen. Cleanliness in next to godliness zeggen ze toch altijd?

Over de andere mensen, ik vind het nogal van dommigheid getuigen wat hij zei over zijn hond toen gelovige mevrouw aangaf dat honden geen chocola mochten.. "Oh die van ons kan er wel tegen hoor". Ik ken in mijn omgeving ook zulke mensen en ik vind het heel ergerlijk. Verder vraag ik me wel af wat die man voor werk doet dat ze dat allemaal kunnen betalen? Met dit eetpatroon zit je al snel op 900 euro per maand aan enkel avondeten. Veel groenteboeren krijgen dit trouwens ook kant en klaar aangeleverd en maken het niet daadwerkelijk zelf vers. Of het dus gezond is, dat weet ik zo net nog niet.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
03-11-2018 18:33
Pray? Geen idee ik ken geen Engels
Mooi he :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit het nu terug te kijken, maar wat is die gelovige vrouw een vreselijk mens !!
Vind haar echt heel raar doen, met al die vreemde stemmetjes etc. Ja het is vies dat de hond in de tuin poept, maar ze doet nou net alsof het bij haar zo perfect is...
Alle reacties Link kopieren
Lekker gister gekeken, 1 en 2. Patatbakker en vrouw... Sneu. En dat ze tekort schiet naar haar gezin én haarzelf ziet ze wel in. Maar ze maakt totaal de verkeerde keus door haar werk op te geven. Gewoon je werk blijven doen (vast inkomen, verzekerd etc) en een jong grietje aannemen voor de snackbar. Snackbar verdient echt niet best weet ik van iemand.
Dat andere stel word hier onnodig naar beneden gehaald vind ik. Zij heeft een schoonheidssalon waar ze ook nagels en wimpers doen. Daar moet ze toch wat voor geleerd hebben dus dom is ze zeker niet. Aan het personeel te zien draait het ook nog eens goed. Dat pokeren kan prima bedragen opleveren en aangezien zij hem nogal pampert denk ik dat hij er best goed in is. En als je nooit mensen te logeren hebt waarom dan een logeerkamer, is toch niet nodig. En bij de patatman moest dat meisje in het opslaghok slapen dus ook daar hoeft je niet over te bitchen :)

Die andere 2 was volgens mij idd een reizigersgezin dat in een huis woont. Dan zal ook hij wel zijn centjes binnen halen want werken kunnen ze echt wel. En idd, de dames blijven thuis en moeten zich te alle tijden mooi maken.
Die religieuze mevrouw was een tikkie té met haar "ik spreek in tongen" Die man van haar nam toch even gauw zijn momentje toen ze weg was door zich lazarus te zuipen en een feestje te bouwen. Zij dronk niet dus denk zomaar dat hij dat normaal ook niet mag :D
Oei...die gelovige. Prima dat je gelooft, maar naast werk alleen maar daarmee bezig??? Ongezond vind ik dat. En dat stemmetje.

Die andere vrouw, 16 jaar en die kerel erin geluist; applausje hoor. Lijkt me wel een aardige kerel wat ik zie in de eerste 10 minuten.
Niet koken. Wat een kostenpost.
Die oorbellen bij Summer (die naam :-(
Roosh schreef:
04-11-2018 14:59
Oei...die gelovige. Prima dat je gelooft, maar naast werk alleen maar daarmee bezig??? Ongezond vind ik dat. En dat stemmetje.

Die andere vrouw, 16 jaar en die kerel erin geluist; applausje hoor. Lijkt me wel een aardige kerel wat ik zie in de eerste 10 minuten.
Niet koken. Wat een kostenpost.
Ik heb met verbazing zitten kijken ..

Ze kon niet koken? Wat niet koken? Ze had het hartstikke druk? Met wat?
En die man, waar verdiende hij al dat geld mee om dat kant en klaar voer te kunnen betalen?
Ze waren nog best jong.
En als iemand mij spontaan wil "genezen"midden op straat, krijg ik slaan neigingen van.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 04-11-2018 15:22
5.45% gewijzigd
Roosh schreef:
04-11-2018 15:03
Die oorbellen bij Summer (die naam :-(
En Rocky junior.
Ik ben wel benieuwd naar de spaghetti eters van de week.
Oh help zeg...dat bidden op straat. Wat bezielt die mensen toch. Geloof is prima, maar dring het toch niet zo op! Ik zou gillend wegrennen van zo'n types.

Temptation Island kijken met een kind van 12. Tsja ...
Aflevering 3

Heb je ook een man en kinderen? Nee ik heb een vrouw.
Oh wat apart

😣tenenkrommend

Maar due uit Venlo mag echt wel eens beter voor haarzelf gaan zorgen. En ook voor de hond.
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
04-11-2018 14:59
Oei...die gelovige. Prima dat je gelooft, maar naast werk alleen maar daarmee bezig??? Ongezond vind ik dat. En dat stemmetje.

Die andere vrouw, 16 jaar en die kerel erin geluist; applausje hoor. Lijkt me wel een aardige kerel wat ik zie in de eerste 10 minuten.
Niet koken. Wat een kostenpost.
Hoezo er ingeluisd? Denk dat ze een kamper is die in een huis woont en die hebben geen seks voordat je met iemand getrouwd bent. En ja de meesten doen het nog steeds zo. De man /jongen moet ook eerst voor onderdak zorgen :D Vandaar dat ze zo jong al met kind zijn vaak. Geen pil want je mag toch geen seks.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongezond gedoe bij die vrouwen zeg, pfff.. lijkt wel of ze niet helemaal normaal zijn. Arm kind zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet echt toch?
Toch?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
08-11-2018 20:47
Hoezo er ingeluisd? Denk dat ze een kamper is die in een huis woont en die hebben geen seks voordat je met iemand getrouwd bent. En ja de meesten doen het nog steeds zo. De man /jongen moet ook eerst voor onderdak zorgen :D Vandaar dat ze zo jong al met kind zijn vaak. Geen pil want je mag toch geen seks.
Ze zei zelf dat ze hem erin geluisd had door de pil niet te slikken of iets dergelijks, dus ja: haar woorden.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
08-11-2018 21:05
Dit is niet echt toch?
Toch?
Hahaha, ik hoop t maar ;) !
Alle reacties Link kopieren
Dani1982 schreef:
08-11-2018 20:59
Wat een ongezond gedoe bij die vrouwen zeg, pfff.. lijkt wel of ze niet helemaal normaal zijn. Arm kind zeg.
Ja, maar die sportieve vond ik ook irritant:

'je hebt dus toch cola in huis!'
'waarom zit je nou zoute stokjes te eten?'
'je moet ontbijten, dan hoef je die stokjes niet te eten'
'vind je het niet raar dat je rookt?'


Ik vond die twee Limburgse dames wel sympathiek op één of andere manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven