Entertainment alle pijlers

Jouw vrouw, mijn vrouw

29-10-2018 11:26 101 berichten
Wie kijkt ook? Ik ben het nu aan het kijken en mijn bloeddruk is al best hoog. Dat "rijke" grietje...wat een verwend nest. Oppervlakkig best wel naar mijn mening. En idd. zo veel geld en dan iemand op een luchtbedje laten slapen midden in de woonkamer. En dat grietje, maakt die haar gezicht niet schoon als ze gaat slapen (even dat masker eraf schrobben)? De "arme" vrouw keek wel wat neer op flats met haar 'Ghetto'. Dat vond ik ook niet zo aardig.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
16-11-2018 15:59
ja die bedoel ik. die vrouw met dat lichtblauwe jasje. ze is ook nog close up in beeld aan het begin.
Zou jouw vrouw Mijn vrouw gewoon geacteerd zijn, net als achter gesloten deuren ?
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
18-11-2018 12:39
Zou jouw vrouw Mijn vrouw gewoon geacteerd zijn, net als achter gesloten deuren ?
Dat hoeft natuurlijk niet perse.
Vaak zijn het soort mensen dat aan zulke programma's meedoet wel wat media geil en zullen dus vast ook wel ingeschreven staan bij castingbureaus
Alle reacties Link kopieren
Wat een viezigheid in dat Helmondse huis.
En best gênant om te bellen om gratis vrijkaarten te krijgen omdat je een vlog hebt. Vraag me af of hij dit ook gekregen had als hij niet aan dit programma mee gedaan had, want zijn doelgroep komt misschien niet vaak in Toverland.
Alle reacties Link kopieren
Wat een seksverslaafde stelletje.
Alle reacties Link kopieren
Woonwagenkamp stelletje ruilt met seksverslaafde trio mmv.
Alle reacties Link kopieren
Dit is heel erg :rofl:.
Alle reacties Link kopieren
Haha die kampervrouw is echt lachen. Seks therapeutisch huis.
Alle reacties Link kopieren
Die triovrouw draagt nooit een beha.
Alle reacties Link kopieren
Seks seks en nog eens seks.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire vrouw.
Alle reacties Link kopieren
De poly dame mag zich dan volgens zeggen in culturen verdiepen maar waarom heeft ze zich dan niet even in het reizigersleven verdiept? Want dat niet praten over bepaalde dingen heeft wel degelijk een reden en een achtergrond. Raar dat ze met haar "begrip" zomaar overheen walst
Alle reacties Link kopieren
Die polydame is al vaker op tv geweest.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind de woonwagenmevrouw erg kinderlijk en kinderachtig. De poly mevrouw vind ik een beetje viezig en too much.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
29-11-2018 23:38
Die polydame is al vaker op tv geweest.
Zei ik vorige week ook al
" jouw vrouw mijn vrouw" is gespeeld door B acteurs, net als " achter gesloten deuren ".
Alle reacties Link kopieren
Die polyman (die getrouwd is met de polyvrouw) legt het er allemaal wel dik bovenop zeg. Alles gaat over seks.
Net alsof alles wat hij doet, zegt of meemaakt in het leven met seks te maken heeft. Jeetje, dat kan ook wel wat minder.
Die andere man zegt niet zoveel.

Die polyvrouw heeft een irritante stem.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
30-11-2018 20:02
Zei ik vorige week ook al
" jouw vrouw mijn vrouw" is gespeeld door B acteurs, net als " achter gesloten deuren ".
Nee hoor.
Die poly-mevrouw heeft in een docu van Sophie Hildebtand gezeten. Ze is sekstherapeute of zoiets
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
www.purenature.nl

Niets geen acteurs
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
30-11-2018 21:43
www.purenature.nl

Niets geen acteurs
Dat zijn nog prijzige massages.
En ook 2 massages die door Jan gegeven worden. Maar welke van de 2?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
30-11-2018 21:59
Dat zijn nog prijzige massages.
En ook 2 massages die door Jan gegeven worden. Maar welke van de 2?
Dat is dan een verrassing, spannend :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Uit de nodige wetenschappelijke onderzoeken blijkt steeds meer dat we behoren te leven zoals we dat vroeger deden toen we nog jager-verzamelaar waren.

:rofl: maar meid dan moet je dus af en toe wél vlees eten hé :D
Alle reacties Link kopieren
Wat een provocerend type die polyvrouw. Ze had ruilman Arno wel in haar bed gewild, want ze hield wel van kleine opdondertjes. Kan me voorstellen dat hij naar z'n neef vluchtte.
Zelfs tijdens de bootcamples wist ze nog te provoceren door zonder BH op en neer te springen, "want ik ben ook zonder BH geboren! En wie er niet tegen kan kijkt maar de andere kant op!" (met die irritante harde hoge kraakstem).
En bij z'n zangoptreden even in de camera tetteren hoe geil ze van 'm werd.
En in dat restaurant vlak voor Arno's bord een grote plastic clitoris op tafel gooien: "Dit is dus een clitoris! Ik weet zeker dat jij niet wist dat dit zulke grote zwellichamen zijn. Dat wist je niet hè"?
Brr, eng wijf.

Ik vroeg me trouwens af of die twee Jannen samen ook homo waren, ze waren zo aan elkaar aan het plukken. Vast wel.
Hahahaha Noesa ik ben het met je hele text eens. Incl laatste zin.
Oh oh wat jammer dat ik het nog niet heb kunnen terugkijken hahahaha
Dan bedoel je biseksueel neem ik aan Noesa want als ze homo waren hoefden ze heel die vrouw niet .
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat die Anno nog zingt...
vroeger heeft ie meegedaan aan Popstars The Rivals en won hij met zijn boyband Men2Be

Ik vond het een grappige ruil dit keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven