Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
mevrouwiglesias schreef:
28-11-2020 22:47
Dat Lofti er uit zou vliegen was al een tijdje duidelijk vond ik. Te vaak in beeld tijdens de uitzending. Ik weet niet wat ik van hem vond, misschien een beetje te macho.
Een macho die van binnen een klein (onzeker?) jongetje is, maar hij hoeft zich niet te schamen. Niemand die mee doet hoeft zich te schamen, want het is natuurlijk al een prestatie op zich om voor het programma geselecteerd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht Lotfi net op op Instagram en daar stond daar zag hij dat hij inmiddels heeft gesolliciteerd bij defensie. Leuk dat hij er mee doorgaat.
Hij hoeft zich zeker niet te schamen, maar was al wel vrij snel duidelijk dat je daar de oorlog niet mee gaat winnen. Hij komt wel over als 'n gangmaker, dus bij een sportvereniging zal ie vast lekker in de groep liggen.
Tijgerprintje2 schreef:
28-11-2020 23:08
Ik zocht Lotfi net op op Instagram en daar stond daar zag hij dat hij inmiddels heeft gesolliciteerd bij defensie. Leuk dat hij er mee doorgaat.
Dat is leuk, dat had ik nog niet gezien: Op het instagram account van de deelnemers die zijn afgevallen staat een filmpje waarin ze terugblikken en vragen beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze in 3 weken tijd überhaupt een keer een nacht mogen doorslapen?
Jammer dat ze niet hebben laten zien hoe die meiden dat slachtoffer wegsleepten.
Alle reacties Link kopieren
Ik was wel verbaasd dat Krijn zich zo liet afleiden tijdens die opdracht in de loods. Had ik eigenlijk niet van hem verwacht.

Verder ben ik elke keer weer verbaasd dat Jesse er nog steeds in zit. Ik vind het echt een doetje, hahaha. In die introfilmpjes zei hij ook elke keer hoe belangrijk slaap is, blabla, en hij is nu best vaak warrig (door slaapgebrek) dus ik ben verbaasd dat hij er nog niet uit ligt. Ik verwacht in ieder geval niet dat hij het einde gaat halen.

Vind het wel jammer dat Lotfi eruit ligt en ben ook wel benieuwd wat nou precies dat afwijkende gedrag is. In ieder geval kan hij echt niet tegen slaaptekort, dus wat dat betreft had hij er sowieso uit gemoeten denk ik (hoewel ik 'm verder wel goed vond).

Ik denk/hoop dat Jonathan en Krijn in ieder geval wel ver gaan komen. Die blonde Tom ook. En ik vind dat Marjolein het ook goed doet.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik zat er klaar voor, maar helaas ..... geen nieuwe aflevering vanavond
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
05-12-2020 20:53
Ik zat er klaar voor, maar helaas ..... geen nieuwe aflevering vanavond
jawel, na 21.30
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
05-12-2020 20:56
jawel, na 21.30
Oooh gelukkig, dank je.
Alle reacties Link kopieren
Och Jesse.... ik had niet gedacht dat hij het ging redden maar op deze manier is wel heel plotsklaps
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Zei Jeroen van K. nou expres dat “het was uhm ..fijn om je erbij te hebben tegen Jesse uh..

Want Jesse zei om het woord ook “uhm”
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
05-12-2020 21:54
Och Jesse.... ik had niet gedacht dat hij het ging redden maar op deze manier is wel heel plotsklaps
Die zag ik ook niet aankomen!
Wel gaaf, parachutespringen.

Eindelijk een fatsoenlijk ontbijt, maar duidelijk dat de vermoeidheid bij iedereen parten gaat spelen. Logisch ook ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat stukje tussen Jeroen en Ray zo apart. Jullie ook? Ray staat iets te vertellen en moet dan met Jeroen meelopen. Ik vond het zo gespeeld ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ah ik vond het zielig voor Jesse. Maar ik denk dat het goed is dat hij naar huis gaat, dan kan hij bijslapen. Het is wel bizar hoe weinig slaap ze krijgen. Vanaf wanneer ga je dan hallucineren enzo? Dat slaaptekort lijkt me nog het zwaarst van alles.
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintje2 schreef:
06-12-2020 00:38
Ah ik vond het zielig voor Jesse. Maar ik denk dat het goed is dat hij naar huis gaat, dan kan hij bijslapen. Het is wel bizar hoe weinig slaap ze krijgen. Vanaf wanneer ga je dan hallucineren enzo? Dat slaaptekort lijkt me nog het zwaarst van alles.
Slaaptekort is erg persoonlijk. Ik kan bijv 3 nachten zonder, mijn man loopt in een normale situatie na een paar uurtjes minder op 1 nacht als op zijn wallen. Daarentegen kan hij als het móét (dit programma is zijn werkveld geweest, dus veel herkenning voor hem tijdens dit programma wat weer leuk is om verhalen van hem te horen) weer veel aan. Zijn motto's: "zolang je nog kunt zéggen 'ik kan niet meer', ben je pas op de helft van je kunnen" en "rust pakken wanneer het kan". Als ik dit programma zie en uiteraard ken ik wat van zijn verhalen, dan vind ik zijn uitspraken nog niet zo gek.
Poke-girl schreef:
06-12-2020 00:03
Ik vond dat stukje tussen Jeroen en Ray zo apart. Jullie ook? Ray staat iets te vertellen en moet dan met Jeroen meelopen. Ik vond het zo gespeeld ofzo.
Vond ik ook. Vind de NL versie meer geacteerd dan realistisch overkomen hoe de commandanten omgaan met hun recruten eigenlijk.
Baal echt dat die Vlaamse niet meer terug te kijken is. Daar waren ze in mijn herinnering veel strenger.
Ik heb toch telkens zoiets van, laat die arme mensen even 5-6 uur slaap pakken. Ik snap dat het een skill is die je moet hebben als commando, maar normaliter zijn special force recruiten toch al een tijdje in het leger? Die zijn iets meer gewend en ik vind het soms wat oneerlijk dat hun fouten door slaapgebrek zo zwaar worden bestraft.

Ik was denk ik na de eerste 30 minuten al afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
Slushpup schreef:
06-12-2020 11:38
Ik heb toch telkens zoiets van, laat die arme mensen even 5-6 uur slaap pakken. Ik snap dat het een skill is die je moet hebben als commando, maar normaliter zijn special force recruiten toch al een tijdje in het leger? Die zijn iets meer gewend en ik vind het soms wat oneerlijk dat hun fouten door slaapgebrek zo zwaar worden bestraft.

Ik was denk ik na de eerste 30 minuten al afgehaakt.
O ja, dat had ik precies ook zo. Als ik denk laat ze nu eens even slapen komen ze weer met iets anders. Ze kijken inmiddels ook allemaal zo sneu.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte het vertrek van Jesse wel, al vond ik het ook wel een beetje zielig inderdaad.
Die gijzelingssituatie lijkt me wel heftig hoor!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Het was een wat saaie aflevering gisteren. Aan het einde werd wel weer spannend en volgende week gaat het los geloof ik😊
En Jesse eruit, ik snap het ook wel. Een beste knul maar te warrig. Je kan niet van hem op aan in een team denk ik.
Wat onvoorspelbaar en niet alles op orde.
mevrouwiglesias schreef:
06-12-2020 11:40
O ja, dat had ik precies ook zo. Als ik denk laat ze nu eens even slapen komen ze weer met iets anders. Ze kijken inmiddels ook allemaal zo sneu.
Arme Marjolein wist amper nog wat voor en achter is.
Maar hoezo was Krijn het probleem? Het probleem was toch dat zij niet konden kaartlezen?
Alle reacties Link kopieren
Het was een wat saaie aflevering maar Ray blijft leuk om naar te kijken :)
WholeLottaLove schreef:
06-12-2020 17:40
Het was een wat saaie aflevering gisteren. Aan het einde werd wel weer spannend en volgende week gaat het los geloof ik😊
Dat geloof ik ook. Dat wegrennen wordt hem niet.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
07-12-2020 22:42
Dat geloof ik ook. Dat wegrennen wordt hem niet.
Hahaha nee dat denk ik ook niet. Ik hoop wel heel erg dat ze het gaan proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven