Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
FoxtrotAlpha schreef:
16-12-2020 09:22
Of gewoon geen BN’er..? Ik snap niet zo goed dat er bij al dit soort programma’s weer een BN’er moet opdraven. Zeker omdat Jeroen ook niet zo heel veel toevoegt in mijn ogen. Ray en Day kunnen toch ook wat achtergrondinfo geven?
Ja, dat was mss nog wel beter geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ray het heel goed doen voor de camera. Zijn presentatiestijl is veel natuurlijker dan die van Jeroen V K. Maar ja, mijn presentaties gaan ook altijd een stuk beter als het gaat over een onderwerp waar ik wat van weet.
Alle reacties Link kopieren
Dan kon ik Tom Waes gewoon veel beter plaatsen als presentator: hij heeft ten minste zelf bewezen heel extreme uitdagingen aan te kunnen. Hij kan zich dus veel beter verplaatsen in de kandidaten en de opdrachten. Jeroen is niet geschikt (see what I did there) in mijn bescheiden mening.

Heel jammer dat de Belgische versie niet meer te herbekijken is. Ik vond dat de deelnemers daar meteen veel meer lik op stuk kregen (met strafgewichten), maar ook wel meer feedback zodat ze konden werken aan bepaalde stukken.
En sowieso hadden wij "Stijn" in Kamp Waes. Nog leuker om naar te kijken ;)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
belgali schreef:
16-12-2020 09:38
(see what I did there)


Haha Afbeelding

Bij de BBC hadden ze vroeger SAS, are you tough enough? Dat was ook een superprogramma, echt ook in de Schotse hooglanden afzien en zo.
Ik vind het wel leuk dat Jeroen als een beetje lompe papzak de emotionele support doet. Niet sportief dat hij bij geen enkele oefening een poging doet tot meedoen.
Tom Waes is wat dat betreft een beter voorbeeld. Niet dat hij meedeed overigens, maar hij heeft al heel veel fysiek zware uitdagingen gedaan voor z'n tv programma.
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
16-12-2020 09:38
Dan kon ik Tom Waes gewoon veel beter plaatsen als presentator: hij heeft ten minste zelf bewezen heel extreme uitdagingen aan te kunnen. Hij kan zich dus veel beter verplaatsen in de kandidaten en de opdrachten. Jeroen is niet geschikt (see what I did there) in mijn bescheiden mening.

Heel jammer dat de Belgische versie niet meer te herbekijken is. Ik vond dat de deelnemers daar meteen veel meer lik op stuk kregen (met strafgewichten), maar ook wel meer feedback zodat ze konden werken aan bepaalde stukken.
En sowieso hadden wij "Stijn" in Kamp Waes. Nog leuker om naar te kijken ;)
Mee eens. Heb Tom Waes diverse fysieke uitdaging zien doen op de Belg. Beklimmen van de stijlste wand in de USA o.a. Prachtig om te zien hoe hij zichzelf overtreft. En fijn om naar te kijken.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja precies, de El Capitan in Yosemite heeft hij succesvol beklommen. En hij is gaan skispringen zonder ski-ervaring. Echt gave dingen deed die gast. Zou die serie nog wel 'ns willen zien want ik heb er 'n aantal gemist (wild paard zadelmak maken, zelf 'n boeiing besturen) en die zijn niet online terug te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu TV Vlaanderen app, maar helaas staan ze daar ook niet meer op. Heb net even voor jullie gecheckt.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
16-12-2020 09:53
Haha Afbeelding

Bij de BBC hadden ze vroeger SAS, are you tough enough? Dat was ook een superprogramma, echt ook in de Schotse hooglanden afzien en zo.
:) jij snapt hem
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
belgali schreef:
16-12-2020 09:38
Dan kon ik Tom Waes gewoon veel beter plaatsen als presentator: hij heeft ten minste zelf bewezen heel extreme uitdagingen aan te kunnen. Hij kan zich dus veel beter verplaatsen in de kandidaten en de opdrachten. Jeroen is niet geschikt (see what I did there) in mijn bescheiden mening.

Heel jammer dat de Belgische versie niet meer te herbekijken is. Ik vond dat de deelnemers daar meteen veel meer lik op stuk kregen (met strafgewichten), maar ook wel meer feedback zodat ze konden werken aan bepaalde stukken.
En sowieso hadden wij "Stijn" in Kamp Waes. Nog leuker om naar te kijken ;)
Ik vond dat lid op stuk beleid met die strafgewichten inderdaad ook juist iets wat veel beter blijft hangen dan de Nederlandse methode.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwtje; kennelijk zagen Dennis en Kendra elkaar wel zitten tijdens de opnames en zijn ze een setje...
Vind ze wel bij elkaar passen, gezien hun Insta pagina’s, hihi.
Alle reacties Link kopieren
WholeLottaLove schreef:
17-12-2020 22:29
Nieuwtje; kennelijk zagen Dennis en Kendra elkaar wel zitten tijdens de opnames en zijn ze een setje...
Vind ze wel bij elkaar passen, gezien hun Insta pagina’s, hihi.
Oh serieus? Heb je dat op isn't a gezien? Wat leuk voor ze!
Knap stel!
Dit is tof!
Verveelde jongeren worden à la Kamp Van Koningsbrugge afgebeuld door oud-commando’s
ROOSENDAAL - Honderd Roosendaalse jongeren worden vanaf woensdag vier dagen lang ‘flink afgemat’ op de basis van het Korps Commandotroepen, in de stijl van tv-programma Kamp Van Koningsbrugge. Het is onderdeel van een groter activiteitenprogramma van de gemeente Roosendaal, om deze winter verveling en eenzaamheid onder jongeren tegen te gaan.
https://www.bndestem.nl/roosendaal/verv ... ook.com%2F
Alle reacties Link kopieren
Roosendaal is goed bezig voor de pandemoe jeugd als ik het zo lees :yes:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-12-2020 17:19
Dit is tof!
Oh leuk idee zeg!
WholeLottaLove schreef:
17-12-2020 22:29
Nieuwtje; kennelijk zagen Dennis en Kendra elkaar wel zitten tijdens de opnames en zijn ze een setje...
Vind ze wel bij elkaar passen, gezien hun Insta pagina’s, hihi.
O, grappig, In de uitzendingen zien we nauwelijks onderlinge interactie, maar die is er natuurlijk wel.
Ik zag vanochtend toevallig een stukje van een herhaling en toen ging ik toch eens opletten of Kendra en Dennis naast elkaar zaten, maar dat was niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Zo Krijn naar huis. Niet verrassend, wel heel sneu.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
19-12-2020 21:03
Zo Krijn naar huis. Niet verrassend, wel heel sneu.
De manier waarop ook weer BAM.
Ik had het ook wel gedacht hoor.

Jonathan valt nu door de mand...
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
18-12-2020 17:51
Roosendaal is goed bezig voor de pandemoe jeugd als ik het zo lees :yes:
Ze moeten wel, paar weken geleden was de halve stad afgesloten en politiepatrouille wegens vuurwerkoverlast.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het sneu voor Krijn, maar hij kan wel wat therapie gebruiken zeg. Met zijn gedoe over winnaars en verliezers. Ook wel typisch dat hij mensen irriteert zonder dat hij het door heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Ik had Jonathan verwacht als laatste...
Maar Kendra stoorde me wel een beetje op het einde, dat slome enzo. Niet zo m’n type.
Marjolein wordt elke aflevering sterker en leuker vind ik, klein vrouwtje die wel haar mannetje staat.
Krijn, och och, die schrok echt. Zo’n verschil hoe hij die tent binnenliep en weer eruit kwam. Hij was zeker 10 cm gekrompen... zijn ego dan...
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintje2 schreef:
19-12-2020 21:34
Ik vond het sneu voor Krijn, maar hij kan wel wat therapie gebruiken zeg. Met zijn gedoe over winnaars en verliezers. Ook wel typisch dat hij mensen irriteert zonder dat hij het door heeft.
Zijn uitstraling irriteerde mij ook wel eerlijk gezegd, te veel zelfvertrouwen of zo. Maar hij is nog jong, pas 22, dus kan nog best goed komen.
Kendra er ook uit, ook geen verrassing. En volgende week weer twee eruit, pff. Blijft niet veel over zo.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven