Entertainment alle pijlers

Kate strak in de lak op pumps na de bevalling

23-04-2018 22:04 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, Kate is een prinses, maar hoe doet ze dat toch een paar uur na de bevalling? Op pumps poserend met een baby, gestoken in een panty, een prachtige jurk, keurig gekapt haar en en strak in de lak.

Scheuren prinsessen niet uit? Hebben zij geen kramp na de bevalling? Is zij niet bang voor vlekken na de bevalling in haar panty? Zou ze niet veel liever in een slobberige trainingsbroek, haar haar vast in een makkelijke paardenstaart en in rolstoel naar de auto worden gereden? Is er naast een prinses wel iemand die stralend het ziekenhuis verliet? :biggrin:
Zou ze ook zo'n gaasonderbroek aan hebben gehad met een megamaandverband?
:flag: nee ik kwam een week later pas uit het ziekenhuis , in een rolstoel en jogginsbroek.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
23-04-2018 22:06
Zou ze ook zo'n gaasonderbroek aan hebben gehad met een megamaandverband?
:lol:
Misschien zit ze wel helemaal onder de oxy en onder die rok helemaal vast getaped tegen het lekken van een en ander.

En dat kappen en make up zal ze niet zelf hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, er zat uren tussen de bevalling en dat ze buiten kwam.
Na alle lichamelijkheden na de bevalling kwam de kapper en de visagist.
Even wuiven en weer door.
Had ik ook gekund, ook zonder dat ik prinses ben
Alle reacties Link kopieren
Keizersnede
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig had ze in ieder geval nog wel een buikje onder dat mooie rode jurkje.
Tja, je bent prinses of je bent het niet. Hoe dan ook gaat de foto van dat moment de hele wereld over. Gebrek aan geld kennen ze niet, dus even hulp inschakelen voor je haar of make-up is voor hen wel een optie en voor ons niet.
Vorige keer had ze zelfs een lichtgeel zomerjurkje aan.
Toen ook een hele discussie.

Team 1 vond het niet veel moeite om zich door haar personeel te laten kappen en schminken en dan 5 minuten het bordes op te gaan om vervolgens thuis weer volledig verzorgd te worden.

Team 2 vond het een verkeerd voorbeeld geven voor andere vrouwen die kennelijk niet zo makkelijk, vlot en stralend als Kate bevallen.

Ik heb geen mening. Wel fijn voor Kate dat ze niet in puin ligt.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb toch meelij met haar. Bestaat niet dat zij zich zo stralend voelt na een bevallig. Verschrikkelijk als je paar uur na de bevalling meteen de visagie in moet o_o . Maar serieus knap dat ze op die pumps kan staan.
http://people.com/royals/kate-middleton ... ter-birth/
Zo dus ;-)
Ik wilde ook niet in een rolstoel maar het moest van het ziekenhuis ivm de verzekering.
Verder denk ik dat het geen vraag is wat zij wil, en dat ze een staf om zich heen heeft om haar op telappen.
Alle reacties Link kopieren
flinke dosis morfine en je voelt je kiplekker hoor..geen centje pijn (letterlijk en figuurlijk).

Al had ze van mij ook best in rolstoel haar kind mogen showen
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
23-04-2018 22:10
Vorige keer had ze zelfs een lichtgeel zomerjurkje aan.
Toen ook een hele discussie.

Team 1 vond het niet veel moeite om zich door haar personeel te laten kappen en schminken en dan 5 minuten het bordes op te gaan om vervolgens thuis weer volledig verzorgd te worden.

Team 2 vond het een verkeerd voorbeeld geven voor andere vrouwen die kennelijk niet zo makkelijk, vlot en stralend als Kate bevallen.

Ik heb geen mening. Wel fijn voor Kate dat ze niet in puin ligt.

Iedereen weet toch dat zij daar 5 minuten staat en daarna haar huispak aan doet? Daar hoef je als vrouw toch geen voorbeeld aan te nemen?
Kate loopt ook gewoon met een paar kraamverbanden tussen haar benen te hopen dat er geen notabele in haar buurt zijn die de dode marmot geur kunnen ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Dicca schreef:
23-04-2018 22:08
Keizersnede
Haha ik wil niet lullig doen maar die heb jij zeker nog nooit gehad. Echt no way dat je dan binnen een paar uur zo er bij kan staan.

Ik denk dat ze misschien even wat pep-middeltjes gehad heeft, dat de adrenaline nog deels door haar lichaam giert en dat ze thuis zsm die kleding uittrekt en in een joggingbroek rondloopt.
En uiteraard alles volgepropt met mega kraamverbanden en net-onderbroeken.
Alle reacties Link kopieren
Maizena schreef:
23-04-2018 22:10
Nou, ik heb toch meelij met haar. Bestaat niet dat zij zich zo stralend voelt na een bevallig. Verschrikkelijk als je paar uur na de bevalling meteen de visagie in moet o_o . Maar serieus knap dat ze op die pumps kan staan.
Nou, mijn bevallingen waren goed te doen hoor, ik stond binnen een half uurtje onder de douche.
En dus kan ik me best vooratellen, dat ze dit na vijf uur oid wel geregeld kreeg
Alle reacties Link kopieren
Als je geen heel wilde bevalling hebt gehad, is het natuurlijk best mogelijk om een paar uur daarna eventjes opgedirkt je opwachting te maken. Dat had ik ook wel gekund, maar ik ben geen prinses. En dus verliet ik het ziekenhuis in een joggingbroek, en tot de uitgang in een rolstoel. Dat was protocol. (Die rolstoel, niet die joggingbroek) Ik mocht niet zelf lopen van het personeel.
Alle reacties Link kopieren
RTL boulevard noemt het knap.
Ik vind het totaal niet knap maar vreselijk dat je 'moet'. Als Kate met een jongen uit de café ging zal ze het niet doen. (Ofcourse)
Maar vind het te geforceerd. Wat wil je aantonen? En als dat moet volgens een protocol volgens mij als Kate en William echt niet willen, dan moeten ze niks. Maar ze zijn aardig burgerlijk. Als Harry en Meghan dit doen zal ik meer versteld van staan.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Maizena schreef:
23-04-2018 22:10
Nou, ik heb toch meelij met haar. Bestaat niet dat zij zich zo stralend voelt na een bevallig. Verschrikkelijk als je paar uur na de bevalling meteen de visagie in moet o_o . Maar serieus knap dat ze op die pumps kan staan.
Volgens mij straalde ik minstens zo hard na mijn bevallingen, hoor! Adrenalinerush tot en met.
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
23-04-2018 22:15
RTL boulevard noemt het knap.
Ik vind het totaal niet knap maar vreselijk dat je 'moet'. Als Kate met een jongen uit de café ging zal ze het niet doen. (Ofcourse)
Maar vind het te geforceerd. Wat wil je aantonen? En als dat moet volgens een protocol volgens mij als Kate en William echt niet willen, dan moeten ze niks. Maar ze zijn aardig burgerlijk. Als Harry en Meghan dit doen zal ik meer versteld van staan.
Als de halve wereld meekijkt, zou ik ook een kapper huren hoor.
Dan verlangt mijn ego ook een leuk jurkje ipv een joggingbroek
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
23-04-2018 22:12
Iedereen weet toch dat zij daar 5 minuten staat en daarna haar huispak aan doet? Daar hoef je als vrouw toch geen voorbeeld aan te nemen?
Precies. Op kousenvoeten naar de deur lopen, pumps aan, baby aanpakken deur door, even zwaaien en weer naar binnen. Schoenen weer uit schoppen, baby in maxi cosi, pumps weer aan, auto in, schoenen weer uit. Thuis jurk weer uit en iets gemakkelijks aan.
lilalinda schreef:
23-04-2018 22:17
Als de halve wereld meekijkt, zou ik ook een kapper huren hoor.
Dan verlangt mijn ego ook een leuk jurkje ipv een joggingbroek
Hierom dus. Maar ik ben blij dat ik niet hoefde.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik stuiterde op de eerste dag ook van de adrenaline. Wat dat betreft kun je dit Kate ook waarschijnlijk beter meteen op dezelfde dag laten doen dan op dag twee of drie :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
23-04-2018 22:15
RTL boulevard noemt het knap.
Ik vind het totaal niet knap maar vreselijk dat je 'moet'. Als Kate met een jongen uit de café ging zal ze het niet doen. (Ofcourse)
Maar vind het te geforceerd. Wat wil je aantonen? En als dat moet volgens een protocol volgens mij als Kate en William echt niet willen, dan moeten ze niks. Maar ze zijn aardig burgerlijk. Als Harry en Meghan dit doen zal ik meer versteld van staan.


Dat soort dingen wist ze vast al lang . Zij is echt wel goed geïnformeerd over wat haar te wachten stond toen ze met William trouwde. Dit hoort er bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven