Entertainment alle pijlers

Kate strak in de lak op pumps na de bevalling

23-04-2018 22:04 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, Kate is een prinses, maar hoe doet ze dat toch een paar uur na de bevalling? Op pumps poserend met een baby, gestoken in een panty, een prachtige jurk, keurig gekapt haar en en strak in de lak.

Scheuren prinsessen niet uit? Hebben zij geen kramp na de bevalling? Is zij niet bang voor vlekken na de bevalling in haar panty? Zou ze niet veel liever in een slobberige trainingsbroek, haar haar vast in een makkelijke paardenstaart en in rolstoel naar de auto worden gereden? Is er naast een prinses wel iemand die stralend het ziekenhuis verliet? :biggrin:
Maizena schreef:
23-04-2018 22:10
Nou, ik heb toch meelij met haar. Bestaat niet dat zij zich zo stralend voelt na een bevallig. Verschrikkelijk als je paar uur na de bevalling meteen de visagie in moet o_o . Maar serieus knap dat ze op die pumps kan staan.
Vergeet niet dat ze ook een team van nanny’s om zich heen heeft en de zorg voor baby en kids uit handen kan geven. Na de bevalling even wat bijgeslapen, haar en make-up wordt gedaan en ze moet even 5 minuten lachen. Ik denk dat het nog wel meevalt met dat “bestaat niet dat ze zich zo stralend voelt”. Bovendien is dit nummer 3 en gaat dat over het algemeen een stukje makkelijker.
Ik heb geen medelijden met haar verder. Ze is nou eenmaal prinses en dit hoort er gewoon bij. Na die 5 minuten lachen kan ze naar huis, laat iemand haar bad vollopen, zorgt een ander voor de baby, daarna lekker in d’r huispak met haar beentjes omhoog, eten wordt gekookt en waarschijnlijk kan ze ook in de nachten nog gebruik maken van een nanny als ze dat wil. Ik denk niet dat Kate het ontzettend zwaar heeft met de zorg voor 3 kleine kinderen :)
Alle reacties Link kopieren
Keizersnede?
Ik kon niet eens rechtop staan de eerste dagen.
Dat was zo pijnlijk..
Alle reacties Link kopieren
Dicca schreef:
23-04-2018 22:08
Keizersnede
Dan loop je zeker niet zo snel weer zo kwiek.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik vind het extreem bewonderenswaardig, hoe goed zij er altijd uitziet, zelfs na haar bevalling. Bizar.

Ik had het lichamelijk ook wel gekund, op hakken een paar minuten lachen met mijn baby naar het volk.
Maar psychisch niet. Ik had er niet aan moeten denken om mijn kleine knul al direct zo met de wereld te moeten delen.

En zo mooi als zij is, zou ik ook nooit geweest zijn, hoeveel visagisten en kappers er ook aan te pas gekomen waren :|.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
23-04-2018 22:22
Vergeet niet dat ze ook een team van nanny’s om zich heen heeft en de zorg voor baby en kids uit handen kan geven. Na de bevalling even wat bijgeslapen, haar en make-up wordt gedaan en ze moet even 5 minuten lachen. Ik denk dat het nog wel meevalt met dat “bestaat niet dat ze zich zo stralend voelt”. Bovendien is dit nummer 3 en gaat dat over het algemeen een stukje makkelijker.
Ik heb geen medelijden met haar verder. Ze is nou eenmaal prinses en dit hoort er gewoon bij. Na die 5 minuten lachen kan ze naar huis, laat iemand haar bad vollopen, zorgt een ander voor de baby, daarna lekker in d’r huispak met haar beentjes omhoog, eten wordt gekookt en waarschijnlijk kan ze ook in de nachten nog gebruik maken van een nanny als ze dat wil. Ik denk niet dat Kate het ontzettend zwaar heeft met de zorg voor 3 kleine kinderen :)

Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
23-04-2018 22:21
Dat soort dingen wist ze vast al lang . Zij is echt wel goed geïnformeerd over wat haar te wachten stond toen ze met William trouwde. Dit hoort er bij.
Ik weet niet of dit echt protocol is, maar het alternatief is achtervolgd worden voor de eerste foto van de prins. Dan maar even op je tanden bijten, kapper en visagist inhuren en poseren.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Haha, had net nog uitgebreid de foto's bekeken, maar niets van de tekst meegekregen zie ik.

Het zal even afzien zijn voor haar. Hoewel ik mij kan voorstellen, dat als je weet dat je er zo uit kan zien vlak na de bevalling, je er misschien ook wel van geniet, van het showen van je baby?
Alle reacties Link kopieren
Prinsessen kunnen dat gewoon.
I wanna live my life with the volume full!
Dicca schreef:
23-04-2018 22:08
Keizersnede
Hm nee, zo goed als onmogelijk lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
23-04-2018 22:25
Prinsessen kunnen dat gewoon.
En hertoginnen :) (Katherine Catherine is geen prinses.)
dg2015 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 22:35
5.77% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
23-04-2018 22:22
Vergeet niet dat ze ook een team van nanny’s om zich heen heeft en de zorg voor baby en kids uit handen kan geven. Na de bevalling even wat bijgeslapen, haar en make-up wordt gedaan en ze moet even 5 minuten lachen. Ik denk dat het nog wel meevalt met dat “bestaat niet dat ze zich zo stralend voelt”. Bovendien is dit nummer 3 en gaat dat over het algemeen een stukje makkelijker.
Ik heb geen medelijden met haar verder. Ze is nou eenmaal prinses en dit hoort er gewoon bij. Na die 5 minuten lachen kan ze naar huis, laat iemand haar bad vollopen, zorgt een ander voor de baby, daarna lekker in d’r huispak met haar beentjes omhoog, eten wordt gekookt en waarschijnlijk kan ze ook in de nachten nog gebruik maken van een nanny als ze dat wil. Ik denk niet dat Kate het ontzettend zwaar heeft met de zorg voor 3 kleine kinderen :)
Mag je zo snel na je bevalling al in bad? Nee toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
23-04-2018 22:28
Mag je zo snel na je bevalling al in bad? Nee toch?
Volgens mij inderdaad niet, maar waarschijnlijk hebben ze in Kensington Palace wel een fijne inloopdouche.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 15:00
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
23-04-2018 22:31
Dan is het wel Catherine ;)
Oeps, ja! :-$
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Dicca schreef:
23-04-2018 22:08
Keizersnede
Ja natuurlijk. Jij denkt oprecht dat je 8 uur na een keizersnede op hakken naar buiten kan? Beetje teveel Greys anatomy gekeken? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
popita schreef:
23-04-2018 22:12
Ik wilde ook niet in een rolstoel maar het moest van het ziekenhuis ivm de verzekering.
Verder denk ik dat het geen vraag is wat zij wil, en dat ze een staf om zich heen heeft om haar op telappen.
goh, wat gek. Ik heb nooit in een rolstoel gezeten, alleen toen het kind er nog niet uit was. oh ja, toch wel. Was ik even vergeten.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 22:37
5.01% gewijzigd
Solomio schreef:
23-04-2018 22:28
Mag je zo snel na je bevalling al in bad? Nee toch?
De douche dan :)
Afbeelding

Nou, visagiste en kapper en alles: Kate's bevalling was gewoon echt een makkie. Anders zie je er nooit zo stralend uit.

Ik heb dagen zonder bevalling dat ik dat niet red.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
23-04-2018 22:35
Nou, visagiste en kapper en alles: Kate's bevalling was gewoon echt een makkie. Anders zie je er nooit zo stralend uit.

Ik heb dagen zonder bevalling dat ik dat niet red.
Heeft zij niet weer last gehad van extreme misselijkheid? Die is gewoon heel. erg. blij dat ze niet meer zwanger is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Mwah, ik vind haar wallen toch aanzienlijk hoor.

Heb een vriendin die 3 zeer makkelijke bevallingen heeft gehad. Die had ik dit ook zo zien doen.

Hoe zit het met onze Max eigenlijk? Wanneer kwam die weer naar buiten?
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
23-04-2018 22:39
Mwah, ik vind haar wallen toch aanzienlijk hoor.

Heb een vriendin die 3 zeer makkelijke bevallingen heeft gehad. Die had ik dit ook zo zien doen.

Hoe zit het met onze Max eigenlijk? Wanneer kwam die weer naar buiten?
Volgens mij hebben wij die gewoon een hele tijd niet gezien. Ze kwam in elk geval niet met kraamverband en al de plebs groeten.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Max vluchtte door de achterdeur nadat Lex in zijn eentje de baby had laten zien.

Had in Engeland vast ook gekund hoor, er is echt geen protocol dat Kate verplicht om dezelfde dag nog in jurk en hakken te staan. Maar kennelijk was/waren de bevallingen niet zo zwaar en kon ze het aan.
Ik vind het wel leuk, die foto's van pril en gelukkig gezin en overduidelijk een fitte en blije moeder.
Het volk hoeft niet bezorgd te zijn....
Alle reacties Link kopieren
Liever zij dan ik.
better an oops than a what if
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
23-04-2018 22:08
Misschien zit ze wel helemaal onder de oxy en onder die rok helemaal vast getaped tegen het lekken van een en ander.

En dat kappen en make up zal ze niet zelf hebben gedaan.
Dit. en het ging om een kwartiertje. dat had ik ook nog wel gered op hakken. 6 uur na mijn bevalling. en tuurlijk zit haar onderkantje ook dikverpakt in het kraamverband. vandaar het wijde jurkje. maar ik vind haar een topper!
Don't cry, buy a bag and move on.
Hillegonda1 schreef:
23-04-2018 22:35


Nou, visagiste en kapper en alles: Kate's bevalling was gewoon echt een makkie. Anders zie je er nooit zo stralend uit.

Ik heb dagen zonder bevalling dat ik dat niet red.
Ik had ook 2 x een makkie. Maar ik zag er helaas echt niet zo goed uit. Ik vind het bijna surrealistisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven