Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e
Alle reacties Link kopieren
Ze zal wel moeten, bovendien heeft zij er dan maar 1.
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar mezelf niet doen op mijn haar 60e
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e
Zal je net zien dat ze dan lieve pubers heeft.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg leuk voor ze! Het is ze gegund :heart:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
15-02-2020 20:18
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e
Ik ben 2 jaar ouder en heb een 6-jarige. Ik zal dus op mijn 55e met een puber moeten omgaan. Ik zal wel zien hoe dat gaat, ik hoop goed. En ik was geen lastige puber en zoon lijkt erg op mij in gedrag. Dus ik heb hoop. Maar als het wel lastig is dan zien we dat dan wel.

Ik ben een voorbeeld van dat je leven niet maakbaar is. Kwam mijn man tegen op mijn 34e en voor hem geen kinderwens. Op mijn 36e gaan proberen en na 2 miskramen op mijn 39e blijvend zwanger. Natuurlijk zwanger geworden, geen hulp. Ik zie weinig verschil tussen de leeftijd van Katja en mezelf toen ik zwanger werd. Het enige risico wat echt toeneemt is dat op trisomieën. En daar kan je met de NIPT goed op testen. En daarnaast is dat op 44 jaar 1 op de 20. Dat is 5% en dat noem ik echt geen torenhoge kans. Verdere risico’s zijn iets hogere kans op een keizersnee, op hypertensie en op placenta insufficientie. En die kansen nemen echt minimaal toe. Dus die grote risico’s die mensen noemen/denken, die vallen nogal mee.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e
Wat een jaloezie spreekt er uit deze post.
Begrijpelijk ook wel, als je ziet wat een vrolijke en levenslustige vrouw Katja is, af en toe lekker avontuurlijk een beetje buiten de lijntjes kleurt en dan zit jij daar op dezelfde leeftijd opgescheept met twee lastige pubers...
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
16-02-2020 11:08
Wat een jaloezie spreekt er uit deze post.
Begrijpelijk ook wel, als je ziet wat een vrolijke en levenslustige vrouw Katja is, af en toe lekker avontuurlijk een beetje buiten de lijntjes kleurt en dan zit jij daar op dezelfde leeftijd opgescheept met twee lastige pubers...
Precies.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e

En mijn zus is ook even oud als Katja en zij heeft ook 2 pubers, alleen zijn deze pubers wel goed opgevoed dus heeeel veel minder lastig. :flag:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e
Want op je 60e lig je al met 1 been in het graf?
Alle reacties Link kopieren
Onnodige gemene bijdrage vind ik.
Miskotto schreef:
16-02-2020 12:15
En mijn zus is ook even oud als Katja en zij heeft ook 2 pubers, alleen zijn deze pubers wel goed opgevoed dus heeeel veel minder lastig. :flag:
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
16-02-2020 13:52
Onnodige gemene bijdrage vind ik.
Bovendien klopt het ook niet qua leeftijden waarop je dan pubers hebt.
Zus is nu 44 en heeft al pubers.
Katja is 44 en zwanger.
Wilhetnietweten schreef:
16-02-2020 11:08
Wat een jaloezie spreekt er uit deze post.
Begrijpelijk ook wel, als je ziet wat een vrolijke en levenslustige vrouw Katja is, af en toe lekker avontuurlijk een beetje buiten de lijntjes kleurt en dan zit jij daar op dezelfde leeftijd opgescheept met twee lastige pubers...


Nou ja vrolijk.......

Dat klopt natuurlijk nit helemaal he... :P
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
15-02-2020 20:05
Ik ben even oud als Katja, en heb mijn handen vol aan 2 lastige pubers, dat zie ik haar niet doen op haar 60e
Hoezo niet? Ken jij haar ofzo?
Zover ik haar kan beoordelen is het gewoon een leuke moeder. Zag een tijd geleden dat interview met Peter van der Vorst en ze gaat gewoon leuk met haar kind om.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
14-02-2020 19:02
Dus de waarschuwende artsen praten allemaal onzin omdat de kinderen in jouw geval gezond zijn?

Dat niet, maar om nou te gaan roepen dat dat kind zielig is, omdat de moeder zo oud is, is ook weer niet nodig. Mijn schoonmoeder had ook bijna die leeftijd en gelukkig werd haar jongste een hele leuke man.
Later is nu
Ik vind het leuk voor ze. Een knap stel, wordt vast een mooie baby!
Zelf zou ik er over 14 jaar niet meer aan moeten denken, denk ik... Lijkt me namelijk ook best fijn om op je 44e weer uit te kunnen slapen, in de avond weg te kunnen gaan zonder oppas en meer vrijheid te hebben. Kinderen zijn fantastisch, maar ook intensief natuurlijk.
Ps. Ze heeft toch ook al een kind? Van een jaartje of 10?
Alle reacties Link kopieren
BigBangTheory schreef:
16-02-2020 19:26
Ik vind het leuk voor ze. Een knap stel, wordt vast een mooie baby!
Zelf zou ik er over 14 jaar niet meer aan moeten denken, denk ik... Lijkt me namelijk ook best fijn om op je 44e weer uit te kunnen slapen, in de avond weg te kunnen gaan zonder oppas en meer vrijheid te hebben. Kinderen zijn fantastisch, maar ook intensief natuurlijk.
nou idd, ik ga straks juist weer lekker vrolijk buiten de lijntjes kleuren! En uitslapen en tijd voor mezelf hebben, en dan zit zij met een kleuter.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
16-02-2020 20:33
nou idd, ik ga straks juist weer lekker vrolijk buiten de lijntjes kleuren! En uitslapen en tijd voor mezelf hebben, en dan zit zij met een kleuter.
Je kunt ook gewoon verder leven met een kind volgens mij hoor. Ook buiten de lijntjes kleuren kan.
Even uit logeren kan.
Zij heeft nu toch jaren gehad dat ze dat kon en jij dus niet, ofzo?
Alle reacties Link kopieren
BigBangTheory schreef:
16-02-2020 19:28
Ps. Ze heeft toch ook al een kind? Van een jaartje of 10?
Heeft ze idd.
De hele wereld denkt het beter te weten, triest hoor.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
16-02-2020 20:33
nou idd, ik ga straks juist weer lekker vrolijk buiten de lijntjes kleuren! En uitslapen en tijd voor mezelf hebben, en dan zit zij met een kleuter.
Wat zal Katja jaloers op je zijn!
Alle reacties Link kopieren
Zuurstokjuh schreef:
17-02-2020 07:49
Wat zal Katja jaloers op je zijn!
Denk het wel ja.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
16-02-2020 21:05
Je kunt ook gewoon verder leven met een kind volgens mij hoor. Ook buiten de lijntjes kleuren kan.
Even uit logeren kan.
Zij heeft nu toch jaren gehad dat ze dat kon en jij dus niet, ofzo?
Nee nog niet, de jongste is 7. Dus nog even geduld.
Alle reacties Link kopieren
Katja is bevallen van een kerngezonde dochter, Katja is het levende bewijs dat het WEL kan om op 45 jarige leeftijd een kind ter wereld te brengen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven