Entertainment alle pijlers

Kinderloze vrouwelijke BN'ers

07-01-2018 19:19 33 berichten
Welke vrouwelijke BN'ers zijn er allemaal die geen kinderwens hebben? Ik ben zelf de laatste tijd erg aan het twijfelen en vind het wel interessant om interviews te lezen.

In ieder geval Daphne Bunskoek, Floortje Dessing en Janine Abbring. Wie nog meer?
Alle reacties Link kopieren
waarom moeten dat bn-ers zijn? Denk dat er hier op het forum genoeg verhalen te lezen zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ehm ja waarom eigenlijk. Ik weet het niet, misschien omdat ze een voorbeeld voor me zijn? Omdat ik ze een beetje 'ken' (van tv), het gevoel heb ik ik mezelf tot ze kan verhouden ofzo? Maar iedere onbekende nederlander hier op het forum die ook geen kinderwens heeft of twijfelt, is natuurlijk van harte welkom hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Heel apart. Hier loopt een topic van bewust kindvrijen, misschien is dat wat? Zijn alleen geen bekende Nederlanders, al weet je dat nooit zeker natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb geen kinderwens. Nooit gehad ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook geen behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren
hoezo kan jij jezelf vergelijken met Floortje?
Alle reacties Link kopieren
Sasha de Boer en ikzelf.
Niet echt bewust kindvrij maar het is er nooit van gekomen, vind het prima zo.
anoniem_172549 wijzigde dit bericht op 07-01-2018 19:41
77.59% gewijzigd
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
Mja vaak weet je niet of de wens er echt niet is. Kan ook zijn dat er niet op het juiste moment een 'vader' in beeld was, of dat er wel een man was maar die wilde niet. Of dat ze de hele medische mallemolen door geweest zijn maar dat liever niet aan de grote klok hangen.
Je kunt méér.
Astrid Joosten.
Sonja Barend

Eva Jinek
Connie Palmen
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
07-01-2018 19:41
Mja vaak weet je niet of de wens er echt niet is. Kan ook zijn dat er niet op het juiste moment een 'vader' in beeld was, of dat er wel een man was maar die wilde niet. Of dat ze de hele medische mallemolen door geweest zijn maar dat liever niet aan de grote klok hangen.
dit ook, geen kinderen is lang niet altijd vrije keuze
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
07-01-2018 19:56
dit ook, geen kinderen is lang niet altijd vrije keuze
Klopt en in interviews zul je echt niet altijd het hele verhaal horen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Fatima moreiro de Mello , en internationaal kom ik nog op Jennifer Aniston en Cameron Diaz, Dolly Parton, Ophrah Winfrey, Renee Zellweger.
Onder 'bewust kiezen voor geen kinderen' versta ik dat je nooit écht diep verlangd hebt om zelf een kind te baren en op te voeden. Dat je wel eens getwijfeld hebt of je het misschien toch wilde lijkt me normaal.
Ik ben zo iemand die van jongs af aan nooit het gevoel had dat ik zelf kinderen wilde , ook niet toen ik een goede relatie kreeg met de man waar ik nu, na 25 jaar nog steeds enorm veel van hou en waar ik alle vertrouwen in had gehad als vader.
Ik heb overigens toen ik in de dertig was best wel eens gewenst dat ik wél een kinderwens had ( ja, ik weet dat dit gek klinkt) want soms leek het me ook wel fijn om eens 'gewoon' te zijn, gewoon datgene te doen wat de meerderheid van de mensen doet. En daardoor misschien makkelijker aan te sluiten bij 'de massa' . Maar inmiddels heb ik me ermee verzoend dat ik op bepaalde gebieden anders 'gebakken' ben dan de meeste mensen en dat is eigenlijk ook wel prima!
Alle reacties Link kopieren
Lenette van Dongen
(ze heeft wel een bonuskind trouwens)

Ikzelf heb ook geen kids.
Wel gewild, maar het leven liep anders.
En nu het niet meer kan, begin ik ook steeds meer de voordelen te zien.
Alle reacties Link kopieren
Halina Reijn, die heeft daar vorig jaar ofzo nogal uitgebreid aandacht voor gevraagd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-01-2018 11:32
Halina Reijn, die heeft daar vorig jaar ofzo nogal uitgebreid aandacht voor gevraagd.
Die had toch juist wel een kinderwens, maar geen man?
En volgens mij is Lenette van Dongen ook echt niet bewust kinderloos hoor, wat ik zo in haar shows beluisterd heb.
Verder schiet me te binnen; Miryanna van Reeden, Inge Ipenburg.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
08-01-2018 11:29
Lenette van Dongen
(ze heeft wel een bonuskind trouwens)

Ikzelf heb ook geen kids.
Wel gewild, maar het leven liep anders.
En nu het niet meer kan, begin ik ook steeds meer de voordelen te zien.

Stiefkind.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
08-01-2018 11:45
Die had toch juist wel een kinderwens, maar geen man?
En volgens mij is Lenette van Dongen ook echt niet bewust kinderloos hoor, wat ik zo in haar shows beluisterd heb.
Verder schiet me te binnen; Miryanna van Reeden, Inge Ipenburg.
TO twijfelt, dus om dan alleen bewust kinderloze vrouwen te noemen leek me wat eenzijdig.
Juist omdat Halina Reijn wel een kinderwens had/heeft zou TO daar iets aan kunnen hebben.

Edit: OP nog maar eens gelezen. Ik dacht dat TO kinderloze BN'ers zocht, maar zie nu dat ze in haar OP expliciet vraagt om BN'ers zonder kinderwens.
Dan is Halina Reijn idd geen goed voorbeeld. :-$
solomio wijzigde dit bericht op 08-01-2018 13:33
18.08% gewijzigd
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
08-01-2018 11:49
Stiefkind.
Doe gewoon eens gezellig mee. Je zult verrast zijn hoe leuk dat is.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
08-01-2018 13:30
Doe gewoon eens gezellig mee. Je zult verrast zijn hoe leuk dat is.
Bij stiefkinderen is er weinig gezelligs en leuks aan, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een kinderwens ... maar ik raakte heel moeizaam zwanger, en als ik dan eens zwanger werd, liep het uit op een miskraam. Al met al 7 jaar lopen klungelen. Nu ben ik 38 en vind ik het wel best. Mijn brein heeft zich aan de situatie aangepast. Nu hoef ik geen kinderen meer. Ik geniet van mijn vrijheid en hobbies!! Ik zou echt niet meer anders willen.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
08-01-2018 13:55
Bij stiefkinderen is er weinig gezelligs en leuks aan, hoor.
Dat hoeft helemaal niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven