Entertainment alle pijlers

Koningsdag 2018, wat te doen?

23-04-2018 16:16 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin om er komende vrijer erop uit te trekken. Aanbod is dusdanig groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zit te denken om naar Amsterdam te gaan... maar zijn er overdag genoeg evenementen?
Red pill + incel man
10181912114103 schreef:
23-04-2018 17:37
Mijn vriend wil waarschijnlijk met de auto komen, is het echt niet te doen? Ook niet als je vroeg vertrekt? Van de trein weet ik dat het onbegonnen werk is, maar een auto.. dacht dat het nog ergens wel meeviel.
Je denkt hele rare dingen.

Je kan beter met de trein gaan. Vroeg. Met de auto kom je niet in de buurt en moet je buiten Amsterdam parkeren en als nog met OV tot Cs.
Lucifermiauww schreef:
23-04-2018 17:59
Je denkt hele rare dingen.

Je kan beter met de trein gaan. Vroeg. Met de auto kom je niet in de buurt en moet je buiten Amsterdam parkeren en als nog met OV tot Cs.
En terug met de trein is vaak een heel avontuur op zich. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ontvlucht Amsterdam altijd. 25 jaar geleden was het nog hartstikke gezellig. Kraampjes her en der met eten. Bandjes die gewoon overal stonden en dan niet met het volume van nu.Het draait nu om een paar grote zeer commerciële evenementen. Alles is tegenwoordig omringt door dranghekken dus heen en weer slenteren is er niet bij. Bij de café s veel dronken korpsballen types. Nee voor mij hoeft het al jaren niet meer.
Ik ga lekker naar vriend. In het durp daar is het echt gezellig. Leuke bandjes, ontspannen sfeer, geen bier in je nek en een grote bek. Gewoon lekker broodje beenham kunnen nemen ergens of een satéetje...
Alle reacties Link kopieren
10181912114103 schreef:
23-04-2018 17:37
Mijn vriend wil waarschijnlijk met de auto komen, is het echt niet te doen? Ook niet als je vroeg vertrekt? Van de trein weet ik dat het onbegonnen werk is, maar een auto.. dacht dat het nog ergens wel meeviel.
:rofl: Grapjas :D
10181912114103 schreef:
23-04-2018 17:37
Mijn vriend wil waarschijnlijk met de auto komen, is het echt niet te doen? Ook niet als je vroeg vertrekt? Van de trein weet ik dat het onbegonnen werk is, maar een auto.. dacht dat het nog ergens wel meeviel.
Ben je de afgelopen jaren nog in Amsterdam geweest? Ik wel en de auto is echt drama op een gewone dag. Laat staan op Koningsdag!

De trein is dan een betere optie, maar ook daar wil je niet inzitten op deze heugelijke dag.
In België komen shoppen.

Hier is het een doodnormale vrijdag dus vrij kalm.
Hier treden er in de ochtend allemaal van die Marching bands op, daar ga ik even heen met de kinderen. Rondje vrijmarkt waar ze altijd een prul mogen kopen en dan weer naar huis.
dolfje schreef:
23-04-2018 17:52
Daar heb ik het geduld echt niet voor.
Hoef je niet geduld voor te hebben heb ik ook niet,je moet er gewoon oog voor hebben :-D
Maar goed ik kijk ook salvage hunters,kunst&kitsch etc,soms zijn dingen waar ik nog geen dubbeltje aan uit zou geven een hoop geld waard.
Tornacense schreef:
23-04-2018 18:07
In België komen shoppen.

Hier is het een doodnormale vrijdag dus vrij kalm.
De Belgen,Duitsers en Engelsen zijn dan in Nederland :-D
Toen Koningsdag opeens 27 April was stonden er Engelsen beteuterd in Amsterdam op 30 April,zelfs op tv geweest.
Habbekratz schreef:
23-04-2018 18:23
De Belgen,Duitsers en Engelsen zijn dan in Nederland :-D
Toen Koningsdag opeens 27 April was stonden er Engelsen beteuterd in Amsterdam op 30 April,zelfs op tv geweest.
Dat was best grappig!
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
23-04-2018 17:39
Eerst vraag je of er in Amsterdam iets te beleven is met Koningsdag en nu of je makkelijk met de auto in Amsterdam kunt komen? Ben je eigenlijk al eens in Amsterdam geweest? O_O
Dit is TO niet hè (of TO moet aan het dubbelnicken zijn...)
Wat ik wel vervelend vind dat is dat het parkeerbeleid zo verschillend is op feestdagen. Ik dacht altijd dat op landelijke feestdagen het gratis parkeren was.Maar nee hoor in sommige Gemeenten is het met alle feestdagen gratis,in sommige heb je alleen op bepaalde feestdagen gratis parkeren en bij anderen moet je altijd betalen. Erg lastig als je naar een andere Gemeente gaat daarom kijk ik nu vantevoren maar of het gratis parkeren is of niet.
Habbekratz schreef:
23-04-2018 18:23
De Belgen,Duitsers en Engelsen zijn dan in Nederland :-D
Toen Koningsdag opeens 27 April was stonden er Engelsen beteuterd in Amsterdam op 30 April,zelfs op tv geweest.
En dat gebeurde daarna nog wat keren. :-D
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
23-04-2018 17:39
Eerst vraag je of er in Amsterdam iets te beleven is met Koningsdag en nu of je makkelijk met de auto in Amsterdam kunt komen? Ben je eigenlijk al eens in Amsterdam geweest? O_O
Waar heb jij het over? Ik kom zelf uit Amsterdam. En waar heb ik gevraagd of er wat te beleven valt met Koningsdag?
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
23-04-2018 17:58
:HA:

Sorry. Je bent hier zeker nog nooit geweest of wel dan? Met de auto naar Amsterdam :rofl: beetje zinnige inwoner begint daar al niet aan. Laat staan op Koningsdag :@@:

Verder vind ik Amsterdam geen fuck aan op Koningsdag. Jarenlang zelfs Nederland ontvlucht en elders geweest rond die tijd. In hele kleine dorpjes vind ik het wel wat hebben, met van die valsspelende kinderen op violen en blokfluiten en dat mensen hun ouwe meuk verkopen voor 50 cent. Ik vind het gewoon zo hilarisch en vertederend tegelijk om te zien dat mensen puzzels met missende stukjes aanbieden enzo :hihi:
Ik woon zelf in Amsterdam. Ik heb mijn vriend zelf al geadviseerd er niet aan te beginnen. Van het OV weet ik dat het onbegonnen werk is, dacht dat het met de auto wel meeviel als je wat vroeger vertrekt maar zelfs dan zou ik het nog niet doen. Je hoeft niet meteen zo'n reactie te geven. We willen toch met elkaar wat doen? En hij woont jammer genoeg aan het andere kant v/h land in een of ander boerengehucht dus vind ik het niet zo gek dat hij hier heen wilt komen.
10181912114103 schreef:
24-04-2018 19:13
Ik woon zelf in Amsterdam. Ik heb mijn vriend zelf al geadviseerd er niet aan te beginnen. Van het OV weet ik dat het onbegonnen werk is, dacht dat het met de auto wel meeviel als je wat vroeger vertrekt maar zelfs dan zou ik het nog niet doen. Je hoeft niet meteen zo'n reactie te geven. We willen toch met elkaar wat doen? En hij woont jammer genoeg aan het andere kant v/h land in een of ander boerengehucht dus vind ik het niet zo gek dat hij hier heen wilt komen.
Je kan echt beter met de trein naar Amsterdam ( vroeg) dan met de auto. Of heb je een prive parkeerplek buiten al het oranje geweld?
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 19:21
Je kan echt beter met de trein naar Amsterdam ( vroeg) dan met de auto. Of heb je een prive parkeerplek buiten al het oranje geweld?
Ja heb ik ;)
10181912114103 schreef:
24-04-2018 19:13
Ik woon zelf in Amsterdam. Ik heb mijn vriend zelf al geadviseerd er niet aan te beginnen. Van het OV weet ik dat het onbegonnen werk is, dacht dat het met de auto wel meeviel als je wat vroeger vertrekt maar zelfs dan zou ik het nog niet doen. Je hoeft niet meteen zo'n reactie te geven. We willen toch met elkaar wat doen? En hij woont jammer genoeg aan het andere kant v/h land in een of ander boerengehucht dus vind ik het niet zo gek dat hij hier heen wilt komen.
Maar kind, als je zelf in Amsterdam woont dan weet je toch wat een complete chaos A’dam is op K-dag? Waarom komt hij niet morgenavond gewoon bij je logeren dan? Dat snap ik niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
24-04-2018 19:46
Maar kind, als je zelf in Amsterdam woont dan weet je toch wat een complete chaos A’dam is op K-dag? Waarom komt hij niet morgenavond gewoon bij je logeren dan? Dat snap ik niet helemaal.
Ja ik weet wat de complete chaos inhoudt. Het was ook maar een vraag. Morgenavond is geen optie, hij werkt namelijk tot heel laat. Jullie ook een fijne Koningsdag toegewenst.
lux. schreef:
24-04-2018 19:46
Maar kind, als je zelf in Amsterdam woont dan weet je toch wat een complete chaos A’dam is op K-dag? Waarom komt hij niet morgenavond gewoon bij je logeren dan? Dat snap ik niet helemaal.

De forummer met die lange cijfernaam reageert misschien wel alsof ze de TO is, maar is dat niet.
10181912114103 schreef:
24-04-2018 19:49
Ja ik weet wat de complete chaos inhoudt. Het was ook maar een vraag. Morgenavond is geen optie, hij werkt namelijk tot heel laat. Jullie ook een fijne Koningsdag toegewenst.
Waar woon je zelf? Als je buiten de ring woont zal het misschien nog wel gaan als hij heel vroeg komt.
Tr0tter schreef:
24-04-2018 19:50
De forummer met die lange cijfernaam reageert misschien wel alsof ze de TO is, maar is dat niet.
Dat heb ik door ja :)
10181912114103 schreef:
24-04-2018 19:43
Ja heb ik ;)
TO vast niet. De meeste mensen reageren daar op.

Of zit je te dubbelnicken?
10181912114103 schreef:
24-04-2018 19:43
Ja heb ik ;)
..
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 05:01
Reden: Never mind
11.43% gewijzigd
10181912114103 schreef:
24-04-2018 19:49
Ja ik weet wat de complete chaos inhoudt. Het was ook maar een vraag. Morgenavond is geen optie, hij werkt namelijk tot heel laat. Jullie ook een fijne Koningsdag toegewenst.
Ik begrijp het niet, je zou hem toch pas in juni ontmoeten? Weet hij al dat je geen moslima bent?

Ik ben in de war...... en wat bedoel je met: ik weet wat de complete chaos inhoudt? Rare opmerking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven