Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2020

05-03-2020 10:46 1227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk programma!

Wie kijkt hier ook naar?
Bob elke keer met zijn grootse verbouwplannen, soms denk ik wel eens: "is dat echt wel nodig?". Hij maakt er wel elke keer weer een plaatje van.


Aflevering 1, maandag 2 maart: Jeetje wat een budget was mijn 1e gedachte. Daar moet je toch zelf ook iets voor kunnen vinden. (En daarbij vraag ik mij ook af: hoe kun je in hemelsnaam ZOVEEL sparen??)
hanke321 schreef:
30-11-2020 19:17
Zeker, alleen gaf de styliste duidelijk aan dat ze stylt voor de lange termijn, dus minder trendgevoelig inricht. Met respect voor opdrachtgeefsters smaak.

Het is een investering en derhalve is het ook belangrijk dat deze waardevast blijft. Zeker als je de mogelijkheid moet bieden van snel doorverkopen mocht het huis toch niet naar wens zijn.
Nou, dat laatste ben ik echt niet met je eens. Een verfje is zo gedaan en meubels neem je toch mee bij verhuizing.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: vloer, deuren, keuken, badkamer etc. een beetje tijdloos.
Muren en meubels kunnen dan per trend vervangen worden waar gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
30-11-2020 20:06
Niet spoilen
Doe ik niet.
De Aussie aflevering is gisteren om 1800 bij rtl 8 uitgezonden.
AnAppleADay schreef:
30-11-2020 20:37
Ik zou zeggen: vloer, deuren, keuken, badkamer etc. een beetje tijdloos.
Muren en meubels kunnen dan per trend vervangen worden waar gewenst.
Ja, precies. Maar zolang je in een badkamer en keuken moderne faciliteiten hebt en de rest wat meer smaakgevoelig is, kun je daar ook best eea aan aanpassen hoor.
hanke321 schreef:
30-11-2020 20:56
Doe ik niet.
De Aussie aflevering is gisteren om 1800 bij rtl 8 uitgezonden.
Is het niet handiger om voor die Australische versie een eigen topic aan te maken? Nu loopt het hier door de Nederlandse versie heen en dat is nogal verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma en opa woonden in deze buurt (uitzending van 30 november). Ruik bijna hun zolder met oude kisten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
De uitzending waar je aan refereert Anmiopicibella, 30 november van Videoland, wordt pas de 7e op RTL4 uitvezonden. Dat ivm docu Nicky Verstappen.

Ik zeg het even voor men over spoileren begint.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag volgens mij net een aankondiging voorbijkomen voor KzK voor morgenavond
smulrol schreef:
03-12-2020 19:54
Ik zag volgens mij net een aankondiging voorbijkomen voor KzK voor morgenavond
Vandaag?

Ik zie gewoon weer eentje voor maandag gepland staan.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
04-12-2020 11:35
Vandaag?

Ik zie gewoon weer eentje voor maandag gepland staan.
ja , ik zie het ook niet in de programma's van vandaag staan dus ik zal wel confuus zijn :D
Alle reacties Link kopieren
Die uitzending waar ik over post is gewoon op tv geweest. Dat stel uit Amersfoort. Mooi huis.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
04-12-2020 12:05
Die uitzending waar ik over post is gewoon op tv geweest. Dat stel uit Amersfoort. Mooi huis.
Amersfoort was vorig seizoen toch? Worden ze herhaald?
AnAppleADay schreef:
04-12-2020 12:12
Amersfoort was vorig seizoen toch? Worden ze herhaald?
Er wonen meerdere mensen in Amersfoort :-D. Maar die aflevering is volgens mij inderdaad nog niet op tv geweest. Maandag was er namelijk geen uitzending.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
04-12-2020 12:15
Er wonen meerdere mensen in Amersfoort :-D. Maar die aflevering is volgens mij inderdaad nog niet op tv geweest. Maandag was er namelijk geen uitzending.
Oh grappig. Misschien inderdaad wel een herhaling geweest, want was een uitzending van een uur ipv tegenwoordig 1,5 uur.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
04-12-2020 12:05
Die uitzending waar ik over post is gewoon op tv geweest. Dat stel uit Amersfoort. Mooi huis.
wanneer uitgezonden dan?
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
04-12-2020 12:19
Oh grappig. Misschien inderdaad wel een herhaling geweest, want was een uitzending van een uur ipv tegenwoordig 1,5 uur. Oeps...kijk het even na en was een uitzending op 1 december, dus dinsdag.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
04-12-2020 12:24
wanneer uitgezonden dan?
Oeps....dus op dinsdag!! Sorry voor het misverstand.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
04-12-2020 12:15
Er wonen meerdere mensen in Amersfoort :-D. Maar die aflevering is volgens mij inderdaad nog niet op tv geweest. Maandag was er namelijk geen uitzending.
Dit seizoen toch nog geen KzK in Amersfoort?
Die maandag op VL kwam (en dus komende maandag op tv) is in Nijmegen.
AnAppleADay schreef:
04-12-2020 12:52
Dit seizoen toch nog geen KzK in Amersfoort?
Die maandag op VL kwam (en dus komende maandag op tv) is in Nijmegen.
Ik snap het niet meer.....
Alle reacties Link kopieren
De aflevering die eigenlijk afgelopen maandag op tv zou moeten zijn die speelt zich af in Nijmegen (aflevering 7). Die is al wel te zien op Videoland.
Maar door de docu is die een week vooruit geschoven en komt die komende maandag op tv.

Annapicobella heeft deze week een aflevering gezien die zich in Amersfoort afspeelt. Dat is dus niet dezelfde aflevering maar waarschijnlijk één uit vorig seizoen: ze zijn dit seizoen immers (nog) niet in Amersfoort geweest.

Er is dus niks gespoilerd want het ging over een oude aflevering.
AnAppleADay schreef:
04-12-2020 14:40
De aflevering die eigenlijk afgelopen maandag op tv zou moeten zijn die speelt zich af in Nijmegen (aflevering 7). Die is al wel te zien op Videoland.
Maar door de docu is die een week vooruit geschoven en komt die komende maandag op tv.

Annapicobella heeft deze week een aflevering gezien die zich in Amersfoort afspeelt. Dat is dus niet dezelfde aflevering maar waarschijnlijk één uit vorig seizoen: ze zijn dit seizoen immers (nog) niet in Amersfoort geweest.

Er is dus niks gespoilerd want het ging over een oude aflevering.
Duidelijk.
Het is verwarrend zo met Videoland, oude afleveringen en afleveringen uit Australië.
Alle reacties Link kopieren
Nkg mensen die kijken? Ik vind die man irritant. Geen idee waarom.
Subnautica schreef:
07-12-2020 21:05
Nkg mensen die kijken? Ik vind die man irritant. Geen idee waarom.

welke man? vind t juist een leuk stel

ben benieuwd wat ze r van maken want vind wat ze er aan moeten doen VEEEL
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik ben niet alleen.
Vind de man vrij druk maar wel enthousiast
Subnautica schreef:
07-12-2020 21:05
Nkg mensen die kijken? Ik vind die man irritant. Geen idee waarom.


Ik ook, hij kapt haar steeds af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven