Entertainment alle pijlers

Love After Lockup GEEN SPOILERS S.V.P.

21-09-2018 20:35 423 berichten
Wie kijkt er ook? Praat hier mee over het nieuwe TLC-programma over koppels die elkaar hebben leren kennen terwijl één van hen in gevangenschap zat. Binnenkort komen de gevangenen vrij; hoe zal het dan met de relaties gaan?
De deelnemers in 2019:

* Lizzie en Scott
* Matt en Caitlin
* Michael en Megan... en Sarah
* Tracie en Clint
* Brittany en Marcelino

Wie is wie?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Deelnemers 2018:
* Garreth en Johnna
* Lamar en Andrea
* James en Alla
* Liz en Scott
* Dominic en Mary
* Angela en Tony

GEEN SPOILERS S.V.P.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 21:10
89.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-09-2018 19:04
Hoe vond je het Restera?
Poker: ik zal de foto's in de OP plaatsen.
Ik vond het leuk en kijk volgende keer weer. Vond wel dat het “snel” ging, dwz dat ze al (bijna) allemaal uit de gevangenis zijn en dat Johnna(?) en Garreth al samenwonen en nu al ruzie hebben, allemaal in 1 aflevering.. dat belooft wat!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
zoo ik meld me ook even,

oh dang even voorpret in de auto?.. :woa:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lamar en Andrea gaan het echt wel doen, geen seks voor het huwelijk hoe is dat laatste kind er gekomen dan “
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
28-09-2018 20:36
Lamar en Andrea gaan het echt wel doen, geen seks voor het huwelijk hoe is dat laatste kind er gekomen dan “
:sherlock:
precies
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
wat is het toch met Amerikanen en verwende dochters... :-?

ik ga even terug lezen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Die foto’s van die Lizzie hij kan zich wel afvragen of hij de enige was die geld stuurde....
Alle reacties Link kopieren
Over dat seks hebben; ze gaan natuurlijk alles doen behalve de 'daad'.
En dat dan tig keer.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
hoi allemaal :hello:
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Llamar gaat mormoon worden? :rofl:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Huh wat is er nu gebeurd was even af geleid o_o
Restera schreef:
28-09-2018 14:46
Ik vond het leuk en kijk volgende keer weer. Vond wel dat het “snel” ging, dwz dat ze al (bijna) allemaal uit de gevangenis zijn en dat Johnna(?) en Garreth al samenwonen en nu al ruzie hebben, allemaal in 1 aflevering.. dat belooft wat!
Klopt; ging ook snel. Gaat echt over direct uit de gevangenis; had de periode van één in en één uit de gevangenis ook wel leuk gevonden als programma
Alle reacties Link kopieren
hii TV :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die James (van Alla) kijkt heel raar een beetje omhoog altijd. Ofzo iets. Of zijn mond staat raar waardoor het zo lijkt. Hij kijkt daardoor een beetje dommig.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Hey Rouge; leuk dat je ook weer meekijkt.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
28-09-2018 20:55
Klopt; ging ook snel. Gaat echt over direct uit de gevangenis; had de periode van één in en één uit de gevangenis ook wel leuk gevonden als programma
.
Ja, was wel leuk geweest. Maar filmen in de gevangenis was denk ik geen optie, of te duur.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Klopt Courage; hij kijkt vrij vreemd omhoog inderdaad. Ben wel benieuwd hoe zijn vader (politieagent) gaat reageren op de relatie met iemand die gedetineerd is geweest,,
Alle reacties Link kopieren
Ooh een nieuw stel erbij..
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
28-09-2018 21:02
Hey Rouge; leuk dat je ook weer meekijkt.
had het vorige week gemist dus ben benieuwd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wacht effe, je koopt een auto en bij het wegrijden moet je nog vragen hoe je de auto start? Of Amerika werkt anders dan hier of ze filmen hem wegrijdend voor de proefrit...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: goed gedaan Andrea

kan hem toch ook daar laten en de volgende dag terug komen ofzo
Relax we're all crazy, it's not a competition
Garreth en die auto kopen; hoe gaat hij dat terugbetalen? Hij heeft toch nog geen werk? Zou met niet verbazen als Johnna mag gaan betalen.
Mary heeft enigszins opgespoten lippen,
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
28-09-2018 21:12
Mary heeft enigszins opgespoten lippen,
.
Nou hè?
Zo heeft ze continu een duck face. Lelijk.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
28-09-2018 21:07
Wacht effe, je koopt een auto en bij het wegrijden moet je nog vragen hoe je de auto start? Of Amerika werkt anders dan hier of ze filmen hem wegrijdend voor de proefrit...
Ik vond het ook vreemd. Maar er was wel in die beelden geknipt. Dus misschien is dat het inderdaad (proefrit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven