Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook een saai seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
LieveMona schreef:
14-05-2026 11:53
Ik vond het niet eens sensatie, het was gewoon dodelijk saai op deze manier. Hele 'tamme" kandidaten en weinig interactie. De enige sensatie was misschien die stampende kleuter die elke keer uit zijn vel sprong.
Maar als we vanaf het begin al zien dat nergens kans van slagen is, dan is de hele bedoeling van het programma en de hele reden waarom we kijken, weg.
Dit. Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij het koppelsweekend zag ik in het gesprek met Eveline en bij de rugzakoefening wel echte emoties bij D en F.
Die 2 hebben veel gemist de laatste jaren en vinden dat bij elkaar. Dat vind ik mooi om te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad een heel matig seizoen. Maar Do en Fer maken het wel een beetje goed. Die gingen er helemaal voor. Do gaf nog aan dat hij bij het online daten Fer nooit gevonden zou hebben, want kleiner en jonger.

Leuk om Rowan en Astleigh weer te zien. Een van mijn favoriete koppels. Jammer dat Sonny en Dylan er niet waren.

Op zich is 1 succeskoppel helemaal niet slecht, maar bij veel koppels was het vanaf de trouwdag al duidelijk dat het geen match was. Dat maakt het erg saai.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verfrissend dat Do zoiets gewoon zegt en er blij mee is. Hun match is dan wel wat hij niet op een datingsite zou kiezen maar wel goed voor hem is. Dat is goed verder kijken dan je neus lang is. Laat de experts dat als voorbeeld nemen, wel out of the box maar niet compleet afwijkend ervan.
Next to the box matchen, om het zo maar te zeggen.
whataboutx wijzigde dit bericht op 15-05-2026 23:31
11.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het leuk voor D en F, maar kon het persoonlijk echt niet aanzien. Dat gegeil op elkaar was echt too much voor televisie imo. Heb ongeveer vanaf de helft van het seizoen alles van hen doorgespoeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
15-05-2026 22:17
Ik vind het leuk voor D en F, maar kon het persoonlijk echt niet aanzien. Dat gegeil op elkaar was echt too much voor televisie imo. Heb ongeveer vanaf de helft van het seizoen alles van hen doorgespoeld.
Nou, dat had ik dus ook, precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noëlle_ismijnnaam schreef:
15-05-2026 22:39
Nou, dat had ik dus ook, precies hetzelfde.
Hier idem. Ik vond het echt te ver over de top en vaak ook too much information.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het wel leuk om te zien. Van mij mag het wel over de top, zolang het maar echt is. Ik geloof dat ze echt zo zijn. Zij gaven dit seizoen kleur, liever zo uitbundig dan dat gesloten gedoe van Kirsten, Kyle enz.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
15-05-2026 22:52
Ik vond het wel leuk om te zien. Van mij mag het wel over de top, zolang het maar echt is. Ik geloof dat ze echt zo zijn. Zij gaven dit seizoen kleur, liever zo uitbundig dan dat gesloten gedoe van Kirsten, Kyle enz.
Eens. Beter dit dan gesloten of nare kandidaten toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
De gesloten en nare kandidaten maken wel tv. Ik gun ze allemaal liefde op het eerste gezicht maar als het allemaal meteen dikke mik en forever was bij alle stellen dan haak ik als kijker toch af. En ik vond de mannen vaak over de top en ook wel asociaal, zoals je coctail in het zwembad gooien, dat kan ik niet echt waarderen. Ik hoop dat het stel lang en gelukkig leeft maar ik kan me ook zo voorstellen dat een ruzie net zo groots en bepalend kan zijn voor het geluk als de leuke momenten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
15-05-2026 22:52
Ik vond het wel leuk om te zien. Van mij mag het wel over de top, zolang het maar echt is. Ik geloof dat ze echt zo zijn. Zij gaven dit seizoen kleur, liever zo uitbundig dan dat gesloten gedoe van Kirsten, Kyle enz.
Ik zie dan weer liever de struggles die er bij zo'n "uithuwelijking" horen dan dat geslijm en gekwijl. Hou je even een béétje in als je aan het draaien bent, we hoeven echt niet te weten waar je een stijve van krijgt. Ik vind dat niet over de top, maar ronduit onsmakelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een beetje struggle zoals bij Nick en Joyce of Linda en Cindy vind ik nog wel interessant. Maar Anton en Linda, Kyle en Danique en Kirsten en Luigi vind ik vreselijk om naar te kijken. Daar zat 0 potentie in.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
15-05-2026 22:17
Ik vind het leuk voor D en F, maar kon het persoonlijk echt niet aanzien. Dat gegeil op elkaar was echt too much voor televisie imo. Heb ongeveer vanaf de helft van het seizoen alles van hen doorgespoeld.
Hier hetzelfde, Zodra ik zag 'we gaan naar hun' ging bij mij de fast forward aan.

Veel te overdreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
We vallen een beetje in herhaling, maar ik denk dat het duidelijk is dat we niet naar Mafs kijken voor 7 zero potentie-stellen en niet voor alles lovey-dovey. Er moet wel enige spanning zijn voor ons als kijker. Voor mij geldt dat een klein beetje drama (Nicole en Martijn, Olof en Femke, etc) ook best welkom is, maar dit jaar was er geen balans tussen potentie/ geen potentie/ tikkeltje drama.

En wat Fer en Do betreft.. hoewel zij "echt zo zijn" kun je dat ook gewoon vervelend vinden natuurlijk. Maar gelukkig hebben er ook mensen van hen genoten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Luigi ook wel een beetje vervelend worden, hoor. Hij blijft maar zeggen dat ze nog niet begonnen zijn, dat het nog open ligt, dat hij nog kansen ziet..

Gast. Ze Wil Je Niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
LieveMona schreef:
14-05-2026 10:42
Nou, ik heb hem uit... Kirsten nog nooit zoveel horen praten, haha.
Ik kreeg het idee dat Kirsten mediatraining heeft gehad, om wat beter uit haar woorden te komen voor de camera’s.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
16-05-2026 14:38
Ik vind Luigi ook wel een beetje vervelend worden, hoor. Hij blijft maar zeggen dat ze nog niet begonnen zijn, dat het nog open ligt, dat hij nog kansen ziet..

Gast. Ze Wil Je Niet.
Ik denk dat hij dat wel snapt, hoor. Volgens mij wil hij met "we zijn nooit begonnen" alleen maar zeggen dat Kirsten het experiment nooit met hem is aangegaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
LieveMona schreef:
18-05-2026 13:44
Ik denk dat hij dat wel snapt, hoor. Volgens mij wil hij met "we zijn nooit begonnen" alleen maar zeggen dat Kirsten het experiment nooit met hem is aangegaan.
Dat was niet de enige keer dat hij liet doorschemeren dat hij er nog wel fiducie in had.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
18-05-2026 15:25
Dat was niet de enige keer dat hij liet doorschemeren dat hij er nog wel fiducie in had.

Volgens mij loop jij wat achter met kijken, of niet Apppie?
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou m’n eerste seizoen mafs zit er op. Komt er eigenlijk nog een terugkomdag ofzo?
Vind het best een saai programma trouwens..maar bleef wel nieuwsgierig genoeg om te blijven kijken. Ook iets mafs toch
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
18-05-2026 18:56
Volgens mij loop jij wat achter met kijken, of niet Apppie?
Ik ben inmiddels klaar, maar ik vind nog steeds dat die jongen veel te lang een heel dik bord voor z'n kop had.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
20-05-2026 17:48
Ik ben inmiddels klaar, maar ik vind nog steeds dat die jongen veel te lang een heel dik bord voor z'n kop had.
Een beetje wel inderdaad. Het duurde lang voordat hij toegaf dat het hem nooit meer zou worden. Hij was ook wel heul correct de hele tijd. En nu geloof ik best dat dat echt was bij hem. Maar iemand die continu zooo geduldig en zoooo correct blijft, zou me ook een beetje op de zenuwen werken.
Je zou denken dat het niet gauw goed is natuurlijk, haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje..hebben jullie aflevering 22 op Videoland? Ik heb het idee dat er bij mij 1 ontbreekt .
Vanavond komt de finale op Videoland en dat is aflevering 23.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zebraprint schreef:
21-05-2026 18:01
Vraagje..hebben jullie aflevering 22 op Videoland? Ik heb het idee dat er bij mij 1 ontbreekt .
Vanavond komt de finale op Videoland en dat is aflevering 23.
Er zijn maar 21 afleveringen en de laatste aflevering (21 dus) is vorige week al op Videoland geweest. 20 en 21 zijn beiden finale-afleveringen.
Where is my mind?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven