Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
emanina schreef:
19-04-2026 11:48
Misschien heb ik het niet goed gehoord hoor, maar ze datete toch vooral mannen tot 10 jaar jonger? Er zijn zoveel mannen die met een 10 jaar jongere vrouw daten en dan is het allemaal normaal. Vraag me af hoe Rob gereageerd zou hebben op een vrouw van 63 (5 jaar ouder dan hij, zoals hij 5 jaar ouder is dan Sandra).
Ze had het zelf over toyboys - dat vond ik sneu overkomen.

Geen idee welke leeftijd je moet koppelen aan een toyboy. (leeftijdverschillen maken mij niks uit, welk geslacht dan ook)
Chardonnay schreef:
19-04-2026 21:24
Ze had het zelf over toyboys - dat vond ik sneu overkomen.

Geen idee welke leeftijd je moet koppelen aan een toyboy. (leeftijdverschillen maken mij niks uit, welk geslacht dan ook)
Denk dat je moet gokken op 20-maximaal begin 30. Dit is wel vanuit mijn ervaring in de gay scene en niet zozeer de hetero scene, maar kan mij niet voorstellen dat er veel verschil in zit.

Vind het ook niet gek dat Sandra weer puur op uiterlijk gaat, wat is bij Toy Boys ook het geval. Vind het ook best lelijk dat er een beetje om gelachen werd terwijl stel je voor dat een man zegt ''ik date alleen maar jonge vrouwen van minstens 20 jaar jonger want de rest vind ik oud en lelijk''
het internet was te klein geweest.
LieveMona schreef:
17-04-2026 10:18
Ik las iets over een kaart die via internet besteld was en afgeleverd op zijn eigen adres, waarna hij de kaart aan de productie gaf om aan Sandra te geven. Maar zijn naam en adres stonden dus achterop de kaart gedrukt.
Dit inderdaad ja. Dat benoemden ze ook in het gesprek.
LieveMona schreef:
15-04-2026 08:59
Dacht het niet, hoor. Ze haakt zelf af. Als ze haar nog willen matchen, mogen ze haar wel eerst foto's voorleggen.
Hahahaha inderdaad.
Ben ik trouwens de enige die zich er aan stoort dat Joyce achter zo ongeveer elke zin 'ofzo' zegt ?
Nou volgens mij heeft 'het internet' ook wel een stevige mening over Sandra hoor.
Kirsten, wat vind ik haar vermoeiend en saai zeg. Stel vragen, doe iets.Zo knap is ze zelf niet, maar Luigui vindt ze blijkbaar niet aantrekkelijk.

En Linda vindt Anton dus te dik. Wat is er met deze vrouwen? Na Joyce doen ze net alsof ze zelf zo bijzonder zijn.
Ik ben nog even aan het bijkeuken, maar jemig, wat zijn de vrouwen erg dit keer.
Kirsten en Linda (van Anton) spannen de kroon. Hoezo praat Kirsten niet?
De gaykoppels zijn leuk om naar te kijken.
Pelle schreef:
18-04-2026 13:03
Nee de mannen scoren niet lager qua uiterlijk. Maar daarom kun je toch wel ergens niet op vallen?
Stel ik ben een 7, moet ik dan alles zevens aantrekkelijk vinden? De ene 7 vind ik wel aantrekkelijk, de ander niet. En ik kan een 6 ook aantrekkelijk vinden en sommige achten niet.
Nou amen! Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik verbaas me ook over opmerkingen hier dat 'ze even knap zijn' en dan mag je blijkbaar helemaal niks vinden? Alsof elke 10 elke 10 wel aantrekkelijk vindt...

Neem Linda, ze zegt heel netjes dat ze valt op een slanker postuur. Ze zegt verder ook dat ze Anton wel een hele leuke kop vind hebben. Daarmee stijgt ze niet uit 'boven haar league' maar ieder mens heeft toch dingen die hij aantrekkelijk en minder aantrekkelijk vindt.
Ik vind dat ze iemand als Kirsten uit het programma moeten halen. Ze zit daar alleen maar naar het plafond te staren en te giechelen, dat is toch ook niet eerlijk tov Luigi? Ik snap niet dat hij het zo positief inziet allemaal want ik zou me ronduit beledigd voelen als iemand niet eens de moeite neemt om me aan te kijken. Doe even normaal zeg.
poohtjesschrijft schreef:
21-04-2026 10:29
Ik vind dat ze iemand als Kirsten uit het programma moeten halen. Ze zit daar alleen maar naar het plafond te staren en te giechelen, dat is toch ook niet eerlijk tov Luigi? Ik snap niet dat hij het zo positief inziet allemaal want ik zou me ronduit beledigd voelen als iemand niet eens de moeite neemt om me aan te kijken. Doe even normaal zeg.
Ik heb een vriendin die is net zo.
Echt doodvermoeiend en zit niks in.
Waarom doet Kirsten mee?
Wat een verademing dat laatste stel. ❤️❤️❤️
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Ik*ben*ik schreef:
21-04-2026 13:01
Wat een verademing dat laatste stel. ❤️❤️❤️
Dan heb je vast de aflevering van vandaag nog niet gezien.........
Sabine schreef:
21-04-2026 13:17
Oeh ik ben benieuwd 😂
Sabine schreef:
Oei..nee ben gebleven bij aflevering 9 waarin Sandra aan de tand wordt gevoeld.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
FawleyFlame schreef:
20-04-2026 10:05
Ben ik trouwens de enige die zich er aan stoort dat Joyce achter zo ongeveer elke zin 'ofzo' zegt ?
Ja dat merkte ik ook ofzo :P
Sabine schreef:
Pfff soms is het gewoonlijk pijnlijk om naar Kyle te kijken . Dat je niet meteen jezelf bent snap ik maar kom op als ze vragen stelt kun je zelf toch ook wel iets bedenken om ook te vragen waardoor er misschien een gesprek ontstaat .
Kirsten ook zwaar vermoeiend.
Joyce vind dat hij er verzorgder uit moet zien ,wat is er mis met die jongen op wat ongewenst haar na ? Hij moet naar de kapper en zij zit er naast met geel doodgeblondeerd haar zonder model . Gelukkig zegt hij zelf dat hij een leuke vent is en niet gaat veranderen maar hoop dat het echt zo is
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 21-04-2026 17:19
0.65% gewijzigd
Pfoe wat komt Kyle ontzettend vermoeiend over. Misschien is hij moe van de reis maar ik word al moe van hem door mijn scherm heen.
Soort decoratiepilaar waar soms een soort negatieve mompel of zucht uit komt.

Vind het sneu voor Danique. Ze komt erg vlot en geïnteresseerd over en het lijkt nu bijna alsof ze hem verhoord omdat er zo weinig uit komt.
Wel mooi dat zijn vrienden letterlijk een vraag noemen die zij hem gesteld heeft maar hij haar niet.
''Je wilt dat het slaagt, je hebt niet al die moeite gedaan om de handdoek in de ring te gooien'' - na nog geen 24 uur echt samen waarbij hij weinig moeite lijkt te hebben gedaan.

Ze hadden Kirsten en Kyle moeten matchen, eindeloze put van zielloze ongeïnteresseerde vermoeidheid.
Kirsten: ''Hmmm bijzonder, apart''
Kyle: ''Ja.''
Kirsten: "Oh apart, kaas"
Kyle: 'Lussiknie, ben ik bijna allergisch voor'
Ik heb zin in Kyle door elkaar te schudden!
Krijgen jullie ook Mick vibes?
Kyle inderdaad... pfff. Maar hij begon meteen al over de "romantische klik" die er niet is. Met andere woorden: "Ik val niet op je."
Hallo, kijk naar de Australische versie, of desnoods naar Domenik en Ferenc. Daar is ook geen "romantische klik" op het eerste gezicht, hoor. Dat is aantrekkingskracht. Of lust op het eerste gezicht.
Arme Danique en arme Luigi, allebei letterlijk blij gemaakt met een dooie mus.
Ik vind Kirsten echt een vreselijk mokkel… zij is echt niet oké tov luigi en zij heeft zichzelf zo hoog zitten…

Ik vind de gaykoppels allebei leuk en erg lief voor elkaar. Vooral de dames..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wat eet je dan in een restaurant als dessert? Kyle”niets”🙈

Ik ben ook aan het afvallen, maar kom op heb wel een beetje balans in je leven.
Wist Kirsten nou niet wat crème fraîche is? "Ieuw, crème fraîche, dat klinkt wel heel vies!"
Komt zij van onder een steen ofzo?

En dat langzaamaan doen. Ze wil het liefste gewoon zo min mogelijk met Luigi te maken hebben. Zodra die thuis zijn, is het afgelopen, hoor. Dan laat ze zich niet meer zien en kapt het af.

Linda en Cindy zitten er in elk geval lekker opbouwend in.

Kyle loopt helemaal vast, ergens is het nog zielig ook. Maar wederom: HOE is hij door de screening gekomen??

Nick en Joyce wordt waarschijnlijk niks uiteindelijk, maar ik vind dat ze best gezellig met elkaar omgaan. Ik vind Joyce ook echt niet zo negatief als sommigen. Ze stelt zich best open op.
Kyle lijkt zo’n hork! Ik kan me echt niet voorstellen dat hij zo is, hopelijk komt het door de vermoeidheid. We gaan het zien de komende dagen…

En wat is die Claudia vol van zichzelf- “ze vind zichzelf net een coach” 🙄
En die constante feedback over zijn uiterlijke verzorging terwijl ze zelf een onverzorgd kapsel heeft.

Dat gesprek tussen Luigi en Kirsten… Zo ongemakkelijk, wat een verschrikkelijke meid, alles aan haar is raar - op en top “irritainment!
Ik kan niet naar Kirsten kijken. Die lijkt echt wel beperkt hoor, kan nog geen drie woorden achter elkaar zeggen. Gun Luigi echt een leukere partner, lijkt me een lieve man.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven