Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
Kirsten come oneeeeeee het gaat te snel als hij voor je kookt?
Flashy schreef:
21-04-2026 21:03
Kirsten come oneeeeeee het gaat te snel als hij voor je kookt?
Alles wat hij doet gaat "te snel". Ze wil hem gewoon niet om zich heen. Dit is haar manier om op omslachtige wijze duidelijk te maken dat ze dit gewoon helemaal niet wil.

Echt, deze experts hebben zo zitten slapen. En áls je dan graag mismatches maakt, kies dan nog deelnemers die het een beetje leuk doen op tv. Maar zo'n Kirsten, man, die spoel je toch door?
Oh nee, dat gaat haar vast te snel...
LieveMona schreef:
21-04-2026 21:09
Alles wat hij doet gaat "te snel". Ze wil hem gewoon niet om zich heen. Dit is haar manier om op omslachtige wijze duidelijk te maken dat ze dit gewoon helemaal niet wil.

Echt, deze experts hebben zo zitten slapen. En áls je dan graag mismatches maakt, kies dan nog deelnemers die het een beetje leuk doen op tv. Maar zo'n Kirsten, man, die spoel je toch door?
Oh nee, dat gaat haar vast te snel...
:HA:
Het erge is dat ik zo’n exemplaar in mijn omgeving heb. Daarom vind ik dit waarschijnlijk verschrikkelijk om te zien.

Ik vind het mannen en vrouwen koppel toch wel leuk.
Chardonnay schreef:
21-04-2026 20:21

En wat is die Claudia vol van zichzelf- “ze vind zichzelf net een coach” 🙄
En die constante feedback over zijn uiterlijke verzorging terwijl ze zelf een onverzorgd kapsel heeft.
Claudia?
Mijn god, Kirsten. Ze kijkt hem niet eens aan als ze praat. Zij zit zo enorm in haar hoofd. Ik had er echt geen geduld mee gehad, met zo'n type. Wat dat betreft vind ik Luigi echt een leuke vent. Hij is verbaal best goed en denk dat hij ook emotioneel volwassen is. Kirsten echt niet. Echt niet leuk voor Luigi.

En verder, wie is Claudia? Die van Nick? Zij heet toch Joyce?
Ik denk idd dat Joyce bedoeld wordt?

Allemachtig Luigi mag nog niet eens voor Kirsten koken? Arme man.
En ook arme Danique, geloof ik. Misschien was Luigi en Danique een betere match geweest? 🫣
Kyle vind de gesprekken oppervlakkig en wil de diepte in.. Man man, wat een ongelooflijke lompe anti-sociale eikel. Wat sneu met Danique.
happyapple schreef:
21-04-2026 23:08

En ook arme Danique, geloof ik. Misschien was Luigi en Danique een betere match geweest? 🫣
Luigi en Danique. En Kirsten en Kyle. Ik weet wel bij wie het gezelliger is.

Kirsten kan Luigi niet eens aankijken.
Pelle schreef:
21-04-2026 23:45
Luigi en Danique. En Kirsten en Kyle. Ik weet wel bij wie het gezelliger is.

Kirsten kan Luigi niet eens aankijken.
Ah ja Luigi en Danique, lijken me beide heel leuke mensen. En samen misschien ook wel ja.
Het is wat het is.
Boudica schreef:
22-04-2026 00:19
Ah ja Luigi en Danique, lijken me beide heel leuke mensen. En samen misschien ook wel ja.
Is er eigenlijk ooit in de geschiedenis van mafs een stel ontstaan nadat ze elkaar allemaal hebben ontmoet zoals bv bij het gezamelijke diner of reünie ?
Zou wel leuk zijn dat dat dan een keertje gebeurt 😁

Boer zoekt vrouw is dat wel een paar keer gebeurd 😍 :heart:
ik*ben*ik wijzigde dit bericht op 22-04-2026 08:00
9.56% gewijzigd
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Topic net gevonden, dus vind het wel gezellig mee te komen schrijven. Begonnen bij afl7 toen Sandra Rob liet staan en nu vind ik het eigenlijk best leuk om te kijken:)

Op zich snap ik nog wel dat Sandra hem niet aantrekkelijk vindt als ze op jonger valt. Wat dat betreft vind ik dat experts ook wel vaak over sommige zaken heen stappen. Had gewoon een jongere man uitgezocht en dan was het misschien prima geweest. Maar wat ik kwalijk vind, is dat ze het voor de bruiloft wist en toen besloot om door te gaan. Ze had op dat moment eruit moeten stappen zodat ze nog een leuke match voor Rob konden vinden. Hopelijk gebeurt dat alsnog.

Ik had goede hooper Danique en Kyle. Maar wat een zak hooi zeg. Ongeïnteresseerd. Niet vrolijk. Stil. Hij doet echt zijn best niet. Danique is echt een ontzettend leuke meid en ik hun haar meer. In het voor stukje zag ik dat Kyle zegt haar niet aantrekkelijk te vinden. Dat lijkt me echt een klap voor haar als ze zo met afvallen bezig is geweest. Ik hoop dat die experts hier nog iets mee kunnen, want zo zie ik het niet werken.

De twee dames vind ik leuk om naar te kijken!

De twee heren spoel ik door. En Kirsten is zo enorm vermoeiend dat ik die ook door spoel.
Ik*ben*ik schreef:
22-04-2026 07:57
Is er eigenlijk ooit in de geschiedenis van mafs een stel ontstaan nadat ze elkaar allemaal hebben ontmoet zoals bv bij het gezamelijke diner of reünie ?
Zou wel leuk zijn dat dat dan een keertje gebeurt 😁

Boer zoekt vrouw is dat wel een paar keer gebeurd 😍 :heart:
Bij B&B vol liefde ook. Bram en Esra zijn verloofd. Esra deed in het programma mee voor Joy, maar ontmoette Bram op de reünie.
happyapple schreef:
21-04-2026 23:08

Ja, foutje! Ik bedoel inderdaad Joyce 🤦🏻‍♀️

(En voor Kirsten wil je niet eens koken. Ze schrikt al van crème fraiche!)
Opzich is Danique wel heel erg met eten bezig de hele tijd, althans zo wordt het gefilmd en als ik Kyle zo een beetje hoor praten, triggert dat hem. Ik snap opzich wel dat als je zelf aan het afvallen bent en ergens bent waar je wil zijn, dat het lastig is als iemand zo in je buurt dat dan niet doet. Dat is een verschil in levensstijl. Ze vindt dan ook weer wat van zn sporten. Hij lijkt mij vooral ook heel onzeker.
Peertjes schreef:
21-04-2026 23:26
Kyle vind de gesprekken oppervlakkig en wil de diepte in.. Man man, wat een ongelooflijke lompe anti-sociale eikel. Wat sneu met Danique.
Wordt best moeilijk als hij zichzelf zo afsluit maar dat ziet hij niet vrees ik .
Rondlopen in een stad nee hij gaat liever naar het hotel terug .
Gezellig eten hij gaat naar bed .
Zij vraagt veel maar als ze dat niet zou doen was er geen woord gewisseld . Dus hoe hij diepgang voor zich ziet geen idee .
Zou Kirsten zo beschermd opgevoed zijn dat ze zo wereldvreemd is ?
Maar dan nog hoe is ze door de screening gekomen .
Zou ze toen ook elk oogcontact vermeden hebben ? Dat moet toch ook de professionals opvallen .
zwembad84 schreef:
22-04-2026 09:02
Opzich is Danique wel heel erg met eten bezig de hele tijd, althans zo wordt het gefilmd en als ik Kyle zo een beetje hoor praten, triggert dat hem. Ik snap opzich wel dat als je zelf aan het afvallen bent en ergens bent waar je wil zijn, dat het lastig is als iemand zo in je buurt dat dan niet doet. Dat is een verschil in levensstijl. Ze vindt dan ook weer wat van zn sporten. Hij lijkt mij vooral ook heel onzeker.
Ik denk eerder dat hij heel veel bezig is met (niet) eten. In het leven is eten nu eenmaal aanwezig. Daar gaat hij heel erg geforceerd mee om. Ik denk dat wat zij doet "normaler" is.
Kyle heeft veel issues denk ik. Hij maakt het zichzelf en andere moeilijk.
Kirsten komt op mij echt over als een kind af en toe. Hoe ze tegen Eveline zegt dat 'ze niet weet hoe ze het moet proberen'. Hoe ze af en toe met Luigi praat, hem niet aankijkt. Het komt heel kinderachtig op mij over.
care_ schreef:
22-04-2026 09:49
Kirsten komt op mij echt over als een kind af en toe. Hoe ze tegen Eveline zegt dat 'ze niet weet hoe ze het moet proberen'. Hoe ze af en toe met Luigi praat, hem niet aankijkt. Het komt heel kinderachtig op mij over.
Ja echt bizar op haar leeftijd. Meid wat een issues heb je, denk ik dan. Waarom doe je mee en waarom is ze niet beter gescreend?
Zielig voor Luigi, lijkt me een onwijs leuke lieve man. Als een blij ei zwerfkatjes aaien, zo lief, wie smelt daar niet van? Maar wie blijft 30 meter verderop staan, want ja, mevrouw heeft het niet op dieren in het buitenland. Pffff hihihi apart hihihi.
Het is wat het is.
Ik heb trouwens de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar gister in het voorstukje zagen we de date van Rob aan de bar zitten en van de achterkant was het precies Sandra. Denk dat het ook de bedoeling was dat wij dat zouden denken, maar ik ben toch wel benieuwd.
''Het is gewoon een hele andere levenstijl als ik en dat past niet, ik wil niet terug.''
Kyle, is het al een keer in je opgekomen dat ze misschien wat meer ontbijt nu omdat ze op VAKANTIE is? Ze kwam namelijk met hele normale dagelijkse alternatieven.
Had hij haar natuurlijk kunnen vragen, maar goed, dan moet hij wat vragen en dat zit niet in zijn levenstijl tot nu toe.

Eger mij trouwens echt kapot ook aan hoe hij dan ook meteen niets pakt van het ontbijt. Dat je op je voeding wil letten snap ik maar pak dan een bak fruit. Vind het zo onbeschoft zo'n berg eten dan maar helemaal te laten liggen.
Voor Rob weer een " type " popje zoals wij dat hier noemen.

Ik zie bij hem toch meer een type "Roelie" ( Gooise vrouwen) die met hem door het bos en modder gaat banjeren samen met de hond !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
WinkelTiramisu schreef:
22-04-2026 13:55
''Het is gewoon een hele andere levenstijl als ik en dat past niet, ik wil niet terug.''
Kyle, is het al een keer in je opgekomen dat ze misschien wat meer ontbijt nu omdat ze op VAKANTIE is? Ze kwam namelijk met hele normale dagelijkse alternatieven.
Had hij haar natuurlijk kunnen vragen, maar goed, dan moet hij wat vragen en dat zit niet in zijn levenstijl tot nu toe.

Eger mij trouwens echt kapot ook aan hoe hij dan ook meteen niets pakt van het ontbijt. Dat je op je voeding wil letten snap ik maar pak dan een bak fruit. Vind het zo onbeschoft zo'n berg eten dan maar helemaal te laten liggen.
Heb het nog niet gezien, maar ik zei meteen al met dat 50kg afvallen, red vlag! Want meestal komt het of terug of moet je obsessief bezig zijn ermee. En ja, weet waar ik het over heb.
Hij kan toch fruit nemen.
Nou de vooruitblik voorspelt niet veel goeds morgen , Kyle schiet flink uit zijn slof .
Zo jammer Danique lijkt me echt leuk .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven