Entertainment
alle pijlers
MAFS match or mistake
zaterdag 13 augustus 2022 om 23:26
Ok mensen vanaf 22 augustus begint het nieuwe seizoen. Dit keer wordt het concept van Australië toegepast waarin de groepdynamiek ook een rol gaat spelen. Kandidaten mogen aangeven met elkaar door te gaan of te stoppen. Bij de Australische variant van MAFS levert het hilarische tv op, ik ben benieuwd of dit bij de Nederlandse MAFS ook zo gaat zijn. Ik ben benieuwd.
Wie gaat er ook kijken??
Oh de eerste drie afleveringen zijn te zien op tv RTL4 en daarna bij Videoland.
Wie gaat er ook kijken??
Oh de eerste drie afleveringen zijn te zien op tv RTL4 en daarna bij Videoland.
miskotto wijzigde dit bericht op 22-08-2022 21:55
9.55% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zondag 14 augustus 2022 om 12:03
Maar die Australiërs zijn sowieso veel uitbundiger dan Nederlanders. Ze zetten daar alle koppels ook in een flat ( maar met verschillende appartementen) het gevolg is dat er dan nieuwe romances ontstaan.appelwangetje schreef: ↑14-08-2022 11:12Ja super leuk. Heb laatst de seizoenen van Australië terug gekeken op videoland die ik nog niet gezien had.
Ik vind wel dat de eerste seizoenen nog echt gericht zijn op koppels matchen en t later vooral om de aandacht en tv gaat
Maar wie weet is de Nederlandse variant ook wel vermakelijk.
zondag 14 augustus 2022 om 12:10
En er wordt ontzettend veel gezopen, sowieso tijdens diner maar ook daarbuiten. Dat wil ook wel qua drama.Miskotto schreef: ↑14-08-2022 12:03Maar die Australiërs zijn sowieso veel uitbundiger dan Nederlanders. Ze zetten daar alle koppels ook in een flat ( maar met verschillende appartementen) het gevolg is dat er dan nieuwe romances ontstaan.
Ik gok dat de NL versie wat spannender wordt. Gelukkig zien ze in dat er iets moest veranderen.
zondag 14 augustus 2022 om 12:13
https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... stus-2022/
Lekker dan. Alleen op Videoland, maar wel 3 dagen per week. Weten we ook weer wie de portemonnee getrokken heeft.
Misschien een idee om dat in de OP te zetten? Want er is ook altijd een Videoland mafs topic.
Lekker dan. Alleen op Videoland, maar wel 3 dagen per week. Weten we ook weer wie de portemonnee getrokken heeft.
Misschien een idee om dat in de OP te zetten? Want er is ook altijd een Videoland mafs topic.
anoniem_64f462a7702e2 wijzigde dit bericht op 14-08-2022 12:18
53.03% gewijzigd
zondag 14 augustus 2022 om 12:17
Koffieverkeerd schreef: ↑14-08-2022 12:13https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... stus-2022/
Oooh ze gaan hier dus ook met zn allen samenwonen. Nou dat wordt wat. Ik begrijp alleen niet waarom dit nu weer aleen op VL wordt uitgezonden. Hoezo niet gewoon op tv zoals altijd.
zondag 14 augustus 2022 om 12:19
Oh ik kan wel verzinnen waarom. Videoland gaat hiermee heeel veel extra abonnees en/of kijkers aantrekken. Vandaar ook die 3 dagen per week natuurlijk.
zondag 14 augustus 2022 om 12:21
zondag 14 augustus 2022 om 12:33
In deze tijden van inflatie kan niet iedereen zich een abbo op VL permitteren. Het zou RTL 4 dus sieren als zij hun kijkers hierin tegemoet komen tijdens de natte herfstdagen icm misschien een lockdown erbij.Koffieverkeerd schreef: ↑14-08-2022 12:19Oh ik kan wel verzinnen waarom. Videoland gaat hiermee heeel veel extra abonnees en/of kijkers aantrekken. Vandaar ook die 3 dagen per week natuurlijk.
zondag 14 augustus 2022 om 14:18
De begin seizoenen niet toen werden er maar 4 koppels gematched gingen in eigen omgeving samen wonen en 1x met alle koppels uiteten waarbij iedereen wat mee nam voor de maaltijd.Miskotto schreef: ↑14-08-2022 12:03Maar die Australiërs zijn sowieso veel uitbundiger dan Nederlanders. Ze zetten daar alle koppels ook in een flat ( maar met verschillende appartementen) het gevolg is dat er dan nieuwe romances ontstaan.
De opzet zoals die nu is is niet vanaf t eerste begin.
Ik heb de begin seizoenen van de week terug gekeken
zondag 14 augustus 2022 om 14:33
Nou idd, even in de OP vermelden zou fijn zijn.Koffieverkeerd schreef: ↑14-08-2022 12:13https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... stus-2022/
Ik heb geen VL en ben ook niet van plan het te nemen, dus ik ben hier weg
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in