Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
15-01-2021 22:41
Komt het vanaf volgende week geen 2 dagen meer achter elkaar? Zag alleen maandag staan.. Dacht ik neem het even op, kan ik gelijk meer afleveringen achter elkaar kijken.
Ik zie ze maandag en dinsdag gewoon in de gids staan.
Merel7 schreef:
16-01-2021 08:19
Ik zie ze maandag en dinsdag gewoon in de gids staan.
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
15-01-2021 18:53


Sneu voor de BFF van Rein dat ze zo verkikkerd is op iemand die nooit op haar gaat vallen. Ik wilde bijna typen dat ik hoop dat ze zich niet al te veel tussen die twee wurmt, maar ik denk nog steeds dat Rein en Danny niet gaat werken dus haar rol maakt ook niet uit.
Ergens in een voorstukje, volgens mij aflevering 1, zag ik Danny huilend op bed zitten.
Ik vind dat zo jammer dat ze allerlei voorstukjes laten zien, zodat je elke keer al wat weet :wtf:
( @ Yess : Het voordeel van digitale TV kijken is dat je gewoon een hele serie kunt programmeren, dan mis je nooit een aflevering. Zelfs als een serie maanden later hervat wordt, pikt hij het gelijk weer op! )
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
16-01-2021 09:26
Ergens in een voorstukje, volgens mij aflevering 1, zag ik Danny huilend op bed zitten.
Ik vind dat zo jammer dat ze allerlei voorstukjes laten zien, zodat je elke keer al wat weet :wtf:
Ja, idd heel jammer.
Ook jammer dat ik het nog niet wist en nu dus wel :facepalm:
pearle schreef:
16-01-2021 09:26
Ergens in een voorstukje, volgens mij aflevering 1, zag ik Danny huilend op bed zitten.
Ik blijf maar zeuren over het haar van Danny, :popcorn: sorry! :flag:
Heb het betreffende voorstukje niet gezien, :sherlock: maar kan het niet zijn dat zijn föhn inderdaad niet paste in het stopcontact ter plaatse? Dat hij daarom zo moest huilen? :idee:

Of dat z'n :puppy: ziek geworden is?
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
16-01-2021 14:08
Ja, idd heel jammer.
Ook jammer dat ik het nog niet wist en nu dus wel :facepalm:
Wat weet je dan precies? Er moet toch altijd wel iemand huilen?
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
16-01-2021 15:15
Wat weet je dan precies? Er moet toch altijd wel iemand huilen?
Dus dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lars en Lizzy echt heel leuk samen! Ik denk dat die 2 nog wel samen zijn hoor.

Mick en Daisy vind ik echt geen stel. Zij oogt veel volwassener dan hem.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
16-01-2021 17:51
Ik vind Lars en Lizzy echt heel leuk samen! Ik denk dat die 2 nog wel samen zijn hoor.

Mick en Daisy vind ik echt geen stel. Zij oogt veel volwassener dan hem.
Gezien je nick denk ik dat jij meer weet :lol:
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
16-01-2021 08:19
Ik zie ze maandag en dinsdag gewoon in de gids staan.

Oh dan heb ik niet goed gekeken, maar morgen weer :proud:
Heb nu wel de opname voor het hele seizoen ingesteld.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is de entourage dit seizoen aanwezig zeg!
Die buurvrouwen van Lars ...ik dacht echt even: ehhh zitten die zelf niet op hem te geilen? Maar ik lees hier nu dat zij een stel zijn? Maar dan nog: ik zou daar als "aanstaande" niet heel blij van worden...twee van die vrouwen die al zo in zijn leven zitten en zich (naar mijn idee) overal mee bemoeien.
Echt van die vrouwen die zich de hele tijd op de voorgrond dringen zoals iemand hier al schreef.

Hetzelfde heb ik met die BFF van Lars....jeetje wat treurig zeg. Die glijdt bijna van haar stoel de hele tijd als ze hem in pak ziet.

Die huidskleurige stof in de mouwen van de jurk van Sylvia vond ik heel lelijk. Veel te bruin en het zat heel erg los om haar armen, als een soort oude panty. Ik hoop wel dat het gaat werken tussen haar en .... (naam kwijt). Ik gun hen wel wat gezellig gezelschap. Lijken me allebei lieve mensen

Benieuwd hoe Lars en Lizzy straks echt matchen. Ze lijken wel te klikken, maar ja...dat zegt nog niks

Mick lijkt me een wat leeg persoon. Zo'n man waar nul initiatief uitkomt, maar ik heb geen idee waar ik dat op baseer. Hij komt een beetje doelloos over.... lijkt me niks voor Daisy, die bruist veel meer

Vanavond weer kijken!
Nee, ik kijk pas morgen, dan sla ik de reclames over (8 minuten per blok).
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik meestal ook beter.laat, maar dit keer ga ik eens live met jullie kijken :)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
En we zijn gestart! :bye: :bye:
Het begint al wel met een tamelijk suffe vraag ;-D . Goede voorbode van de relatie...?

Edit 1; ik blijf het toch bizar vinden, al die knuffels en handen in corona-tijd. Niet een goed voorbeeld.
En ik zie Mick en Daisy nog steeds niet - vooral door Mick.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Lars en Lizzy het gevoel dat hij enthousiaster is dan zij, maar hoop dat het nog bijtrekt.

Rein en Danny zie ik niet gebeuren. Zo verschillend. En Rein vindt zichzelf iets te leuk naar mijn smaak. En die vriendin van hem....pfff....

Mick en Daisy: vermoed dat hij haar erg leuk zal vinden, maar dat dit niet wederzijds zal zijn.

De jurk van Sylvia vind ik ook niet mooi. Lijkt me wel een lief mens. Freddy vindt zichzelf nog een soort jonge vent ofzo ;-D Weet niet of dit een match gaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja eens met je analyse van de stellen. Lars uit zijn enthousiasme nog wat meer, al lijkt Lizzy gelukkig ook positief. Van de vier koppels die we tot nu toe hebben gezien denk ik wel dat zij de grootste kans hebben dat het misschien wat wordt.

De kledingpassessie: Ik vind een witte stropdas niet mooi.
Dapper dat ze allemaal champagne drinken in hun gloednieuwe kleding, mijn eigen handigheid kennende zou ik per direct de glas champagne in het decolleté van de trouwjurk gieten...

Zowat alles wat Mick zegt is wel een bevestiging van mijn eerste beeld. Hij lijkt zo... gemakzuchtig en oppervlakkig. Ik zie pas wat emoties bij het kaartje en het cadeau! Verder is het allemaal grappen en grollen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Zouden de programmamakers die cadeaus regelen? Mick zei dat ie alleen slingers en balonnen had en nu krijgt ze toch een armbandje.
Ik vind Mick trouwens reuze meevallen. Een hoop bravoure, maar klein hartje denk ik.

Lars en Lizzy vind ik leuk :) Wel bijzonder. Ben benieuwd of dit zo blijft gaan.
Mick en Daisy zouden veel lol met elkaar kunnen hebben. Als beste vrienden. Ik vind haar veel te leuk voor hem.
Ik ben wat later in getuned. Maar dat gekus van Lars..... Ik word daar een beetje onpasselijk van. Komt denk ik omdat Lizzy niet terug op hem springt. #projectie

Haha! Vader en Lizzy kussen op de wang ;-D
Alle reacties Link kopieren
Die Aron lijkt me een vriendelijke man. Hij is natuurlijk wel erg zelfstandig, gewend om alleen te zijn. Trouwen zal wel even wennen worden voor hem. Zij lijkt me zo op het allereerste gezicht ook aardig. Ik heb nog geen eerste idee over hun relatie, daar zijn toch iets meer beelden voor nodig.

Hoe meer ik zie van Freddy en Sylvia, hoe minder ik denk dat het wat wordt. Dat dacht ik in het begin al niet zo, maar dat wordt steeds bevestigd. Niet dat één van hen me niet aardig lijkt of wat ook, maar het lijkt me gewoon geen match! Hij lijkt me wat zorgelozer, zij lijkt me wat zwaarder op de hand. Ze heeft natuurlijk ook het nodige meegemaakt, maar ik kan niet zo goed inschatten of hij daar 'iets mee kan'.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Freddy en Sylvia zie ik ook niet zo. Maar weet niet precies waarom niet.
Alle reacties Link kopieren
Nick & Daisy zie ik helemaal voor me! Volgens mij is hij gewoon super onzeker maar echt een goeierd. ik denk echt dat ze het een leuke vent vind! Hij moet alleen even z’n zelfvertrouwen vinden.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Lovestar post_id=32427439 time=1611001515 user_id=82224

Haha! Vader en Lizzy kussen op de wang ;-D
[/quote]

Haha dit viel me ook op...
Nee pap ben nu getrouwd dat doen we niet meer :D

Die laatste blonde vrouw(sorry weet de naam even niet) lijkt een beetje op Bobbi Eden,.. knappe vrouw wel. Ik zie de match wel met die man..

Die vrouw tegen Rein.. of je moet van geslacht veranderen :facepalm:
yesss wijzigde dit bericht op 18-01-2021 21:54
18.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week de afleveringen gemist, maar ik vind van wat ik vandaag gezien heb alle mannen drie keer niks en totaal niet bij de vrouwen passen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven