Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oh die arme Lizzy terwijl die man hun staat toe te zingen. Wat een ongemak straalt er van haar gezicht af!
She was brave and strong and broken, all at once.
MaggyMay schreef:
18-01-2021 21:41
Nick & Daisy zie ik helemaal voor me! Volgens mij is hij gewoon super onzeker maar echt een goeierd. ik denk echt dat ze het een leuke vent vind! Hij moet alleen even z’n zelfvertrouwen vinden.
Ik ken Mick persoonlijk. Hij is echt een goeierd en gaat door het vuur voor mensen waar hij om geeft. Zij heeft een goede man aan hem.
Alle reacties Link kopieren
Woez schreef:
18-01-2021 21:54
Oh die arme Lizzy terwijl die man hun staat toe te zingen. Wat een ongemak straalt er van haar gezicht af!
Ik zag eerder emotie, volgens mij moest ze bijna huilen..
Alle reacties Link kopieren
Oohhhh wat ongemakkelijk tussen Rein en Danny
Alle reacties Link kopieren
Boh, nog niet getrouwd. Pfff
Alle reacties Link kopieren
Rein kijkt blij verrast. Van Danny weet ik het zo net nog niet ;-). Het praatje ná de eerste indruk is wel wat.. onhandig...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ja die stukjes vooraf mogen ook wel een stuk korter van mij...
Ben gewoon benieuwd naar het huwelijk en hoe het daarna gaat.
Alle reacties Link kopieren
Geen lichtstaafjes dit jaar! :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mick eigelijk wel leuk, beetje klunzig komt hij over, wat onzeker. Ik denk dat hij juist wel lief is. Ik vind zijn aanstaande ook een leuke meid.
Alle reacties Link kopieren
Aiiii wat ongemakkelijk tussen Rein en Danny bij de kennismaking... waarom grijpt die ambtenaar niet in?? Je laat mensen toch niet zo spartelen? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
18-01-2021 17:07
Jeetje wat is de entourage dit seizoen aanwezig zeg!
Die buurvrouwen van Lars ...ik dacht echt even: ehhh zitten die zelf niet op hem te geilen? Maar ik lees hier nu dat zij een stel zijn? Maar dan nog: ik zou daar als "aanstaande" niet heel blij van worden...twee van die vrouwen die al zo in zijn leven zitten en zich (naar mijn idee) overal mee bemoeien.
Echt van die vrouwen die zich de hele tijd op de voorgrond dringen zoals iemand hier al
Die buurvrouwen zijn een lesbisch stel!
En realiseer je dat dit een televisieprogramma is he. Zij komen veel aan het woord etc en dingen worden gemonteerd.
Jaahoor schreef:
18-01-2021 21:59
Oohhhh wat ongemakkelijk tussen Rein en Danny
Zo! Maar ik snap deze helemaal. Zou ik namelijk ook kunnen zijn :biggrin: . Uiteindelijk wel goed gered door beiden.

Ik zie dat Rein verbaasd was. Weet niet of dat zo positief was.

Ik ging in het voorstukje van morgen stuk om Sylvia :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
18-01-2021 22:44
Zo! Maar ik snap deze helemaal. Zou ik namelijk ook kunnen zijn :biggrin: . Uiteindelijk wel goed gered door beiden.

Ik zie dat Rein verbaasd was. Weet niet of dat zo positief was.

Ik ging in het voorstukje van morgen stuk om Sylvia :rofl:
Ik vind Rein en Danny niet zo'n match. Danny lijkt me een meer down to earth persoon dan Rein.
Op insta zag ik dat Lizzy en haar broer bevriend zijn met Danny.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er eigenlijk al eens iemand 'nee' gezegd voor het altaar?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
18-01-2021 21:54
Ik ken Mick persoonlijk. Hij is echt een goeierd en gaat door het vuur voor mensen waar hij om geeft. Zij heeft een goede man aan hem.
Yay! Dat gaat helemaal goedkoper, leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren
MaggyMay schreef:
18-01-2021 23:01
Yay! Dat gaat helemaal goedkoper, leuk hoor!
GoedkoMen dus 😁
Jaahoor schreef:
18-01-2021 22:05
Geen lichtstaafjes dit jaar! :cheer: :cheer:
Hahaha echt, ik dacht precies hetzelfde!
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
19-01-2021 07:48
Hahaha echt, ik dacht precies hetzelfde!

Ze hebben het (door corona denk ik) allemaal wat soberder aangepakt dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
18-01-2021 21:54
Ik ken Mick persoonlijk. Hij is echt een goeierd en gaat door het vuur voor mensen waar hij om geeft. Zij heeft een goede man aan hem.
Dit gevoel had ik ook bij hem, lijkt me echt een hele goeie kerel.
Alle reacties Link kopieren
doces schreef:
18-01-2021 22:12
Aiiii wat ongemakkelijk tussen Rein en Danny bij de kennismaking... waarom grijpt die ambtenaar niet in?? Je laat mensen toch niet zo spartelen? :facepalm:
Ik vond het er helemaal niet ongemakkelijk uit zien eigenlijk. Moest er wel om lachen, beetje dezelfde humor, elkaar aftasten. Ik zag vooral plezier tussen hen meteen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch verrast door de klik tussen Danny en Rein. Ik denk nu toch: misschien is het wel een match.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
18-01-2021 22:44
Zo! Maar ik snap deze helemaal. Zou ik namelijk ook kunnen zijn :biggrin: . Uiteindelijk wel goed gered door beiden.

Ik zie dat Rein verbaasd was. Weet niet of dat zo positief was.

Ik ging in het voorstukje van morgen stuk om Sylvia :rofl:
Misschien was Rein verbaasd vanwege het nichtje. Lijkt toch alsof vader en dochter binnenkomen.
Danny zelf had daar ook over nagedacht, maar er toch voor gekozen om het zo te doen.
Tjee, lees al een tijdje mee maar zat in het verkeerde Mafs topic :-$
Dacht al waarom mis ik sommige dingen of blijkbaar uitzending gemist, was het videoland topic :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Dat vreselijke vieze gebit van de moeder van Danny O_O
Is in deze tijd toch niet meer nodig?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
18-01-2021 21:55
Ik zag eerder emotie, volgens mij moest ze bijna huilen..
Klopt, ik zie waterige oogjes (zit nu te kijken)
Krijg wel een enorm evangelisch gevoel bij dit stel, maar ik ken hun verhaal niet
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven