Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
20-01-2021 23:34
Misschien is het al voorbij gekomen, maar lees net dat Rein de ex is van Maik de boer.
Ik twijfel of Rein en Danny een match zijn. Ik vind Danny soms zo'n stresskip, en Rein te vol van zichzelf.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ried-first
Ik lees in dat stukje niet echt dat het een ex is. Ze kennen elkaar en staan samen op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Mick ergens van... heeft hij ooit eerder aan een tv programma meegedaan?
Alle reacties Link kopieren
Jaahoor schreef:
20-01-2021 22:33
Of al eerder getrouwd zijn geweest?

Zo kwam het op mij over inderdaad.

Is het jullie trouwens opgevallen dat vrijwel élke man hetzelfde pak aan krijgt?
Blauw pak met witte stropdas.
Irregular_Choice schreef:
20-01-2021 23:44
Ik lees in dat stukje niet echt dat het een ex is. Ze kennen elkaar en staan samen op de foto.
mmm, staat er inderdaad niet echt in....heb het ergens gelezen, maar kan het niet meer terug vinden :sherlock:
Voor nu, ze hebben een verleden ;)
BAMmetjebamie schreef:
20-01-2021 23:44
Ik ken Mick ergens van... heeft hij ooit eerder aan een tv programma meegedaan?
Dat idee heb ik bij meerdere. Danny en Rein dacht ik ook ergens van te kennen.

Die Monique en aanhang geven me jeuk.
Zo te lezen hebben ze elkaar ontmoet op de Fashionweek in 2010 en misschien heeft Rein toen gezegd : mag ik met U op de foto?
Maar waarom Maik de Boer dat dan nu zo nodig moet ophalen?
Alle reacties Link kopieren
Vond de jurk van Monique haar niet flatteren. En ik vraag me ook af of zij qua type bij haar match past.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
19-01-2021 22:52
Ik kijk nu de Australische, echt goed!! Ze gaan daar veel dieper in op waarom het een match is. En het gaat sneller, ze blijven niet zo hangen in die pas sessies en vrijgezellenfeesten. En toch ook wel meer drama. Je blijft kijken.
Ja, ik ook. Maar pffff wat een intriges! 😬.
En ik vind het echt enorme make-up koppen en ook wel een beetje gecast op een een of andere manier.

Heb gisteren een aflevering of vier gekeken en er de hele nacht over gedroomd, echter was ik nu zelf de deelnemer 😂, wel met mijn eigen vriend die het toch weer niet echt was. Hij bleef een beetje vaag. We hadden wel een monster onder een keukenkastje 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
21-01-2021 08:51
Vond de jurk van Monique haar niet flatteren. En ik vraag me ook af of zij qua type bij haar match past.
Ik vond hem ook niet mooi bij haar. Die eerste ook niet, maar degene die ze nu koos vond ik ook niet echt mooi. Vond het zo raar dat iedereen er zo lyrisch over was :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
21-01-2021 08:58
Ik vond hem ook niet mooi bij haar. Die eerste ook niet, maar degene die ze nu koos vond ik ook niet echt mooi. Vond het zo raar dat iedereen er zo lyrisch over was :mrgreen:

Ja dat snapte ik ook niet. Die jurk bracht duidelijk alle aandacht naar haar buik.
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
20-01-2021 23:34
Misschien is het al voorbij gekomen, maar lees net dat Rein de ex is van Maik de boer.
Ik twijfel of Rein en Danny een match zijn. Ik vind Danny soms zo'n stresskip, en Rein te vol van zichzelf.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ried-first
Ieuw... die heeft Maik vast gebruikt om iets te bereiken in sjowbizzlant... (link) niet gelezen)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Over blauwe pakken. Mijn broertje en zijn man zijn ook in het blauw getrouwd. Toen zag je nog bijna niemand in het blauw. (7 jaar geleden).

Ik vind het wel mooi, lekker fris.
Overigens is mijn moeder ook in die kleur blauw getrouwd in 1979 (lekkere glimmende broek met een zwart glimmend truitje en mijn vader in een wit pak. Mijn moeder is overleden en mijn vader een paar jaar geleden hertrouwd. In een knalrood pak).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-01-2021 21:30
Wat een afknapper trouwens dat geen van die mannen ooit een pak hebben aangehad en ook zo raar doen zodra ze een pak aan hebben. Ik vind dat echt een gebrek in je opvoeding als je als man nog nooit een pak hebt aangehad en je daarin niet normaal kan gedragen.
Nou inderdaad.
En ik vind het ook een afknapper dat je naar een best chique herenmode zaak gaat in je korte broek en op slippers. Echt zeg, kleed je eens fatsoenlijk aan

Verder is er een hoog dood geblondeerd vrouwenhaar deze serie

De leeftijd van Sylvia. De eerste keer stond er 57, aflevering daarna 58, dat kan nog als je net jarig bent geweest, maar laatste aflevering stond er 59.
Ik ga het bijhouden! Ik vermoed dat ze rond de 67 eindigt. Overigens maken die neptanden haar ook ouder< oogt niet echt natuurlijk

Mick.... tsja er zijn vast best vrouwen die dit soort jongens ( grappen/grollen/smartlappen/bier) leuk vinden, maar Daisy denk ik niet

Ik ben het gedweep over het uiterlijk Rein door bruiloftsgasten ook wel een beetje zat. En dan steeds die verkikkerde buurvrouw van hem er nog eens bij
Alle reacties Link kopieren
Aron en Monique zie ik ook niet samen, hij lijkt me om een of andere reden een versierderstype
Monique is toch niet echt een dikke vrouw, maar in die trouwjurken leek dat dus van wel. Was er nu niet iets sluik vallends dat een beetje afkleedde? Ik kreeg het idee dat Monique voor de 2e jurk koos omdat ze er helemaal geen zin meer in had
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
21-01-2021 09:14
Nou inderdaad.
En ik vind het ook een afknapper dat je naar een best chique herenmode zaak gaat in je korte broek en op slippers. Echt zeg, kleed je eens fatsoenlijk aan

Verder is er een hoog dood geblondeerd vrouwenhaar deze serie

De leeftijd van Sylvia. De eerste keer stond er 57, aflevering daarna 58, dat kan nog als je net jarig bent geweest, maar laatste aflevering stond er 59.
Ik ga het bijhouden! Ik vermoed dat ze rond de 67 eindigt. Overigens maken die neptanden haar ook ouder< oogt niet echt natuurlijk

Mick.... tsja er zijn vast best vrouwen die dit soort jongens ( grappen/grollen/smartlappen/bier) leuk vinden, maar Daisy denk ik niet

Ik ben het gedweep over het uiterlijk Rein door bruiloftsgasten ook wel een beetje zat. En dan steeds die verkikkerde buurvrouw van hem er nog eens bij

Hier word ik ook niet goed van.
JA het is een enorm knappe vent, maar dat weten we nu wel.
Moet dat nou cónstant aangehaald worden? Carlo rakelt het ook steeds op.
Lijkt me voor die Rein ook niet leuk steeds.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
21-01-2021 00:13
Zo kwam het op mij over inderdaad.

Is het jullie trouwens opgevallen dat vrijwel élke man hetzelfde pak aan krijgt?
Blauw pak met witte stropdas.
Die blauwe pakken zijn wat saai inderdaad. En als iemand dan om een andere kleur vraagt, krijgen ze zo’n grijsbruinige kleur zoals Aron kreeg. Was erg flets bij zijn haar. Ik mistte echt een groene kleur a la Sergio bij First dates!
https://radio-images.npo.nl/w_1000,h_56 ... c8a0fd.jpg
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
21-01-2021 09:43
Die blauwe pakken zijn wat saai inderdaad. En als iemand dan om een andere kleur vraagt, krijgen ze zo’n grijsbruinige kleur zoals Aron kreeg. Was erg flets bij zijn haar. Ik mistte echt een groene kleur a la Sergio bij First dates!
https://radio-images.npo.nl/w_1000,h_56 ... c8a0fd.jpg
Ja, of een mooi donkerrood/bordeaux pak.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
21-01-2021 09:48
Ja, of een mooi donkerrood/bordeaux pak.
Zeker! Er hing daar aan de muur in die winkel ook een gemêleerd roze pak. Trek dat eens iemand aan, al is het alleen maar om te laten zien hoe zoiets kan staan. Veel mensen denken dat het too much is, maar als ze het dan aan hebben kan het juist heel anders ogen :)
Maar dat vind ik ook met de jurken hoor. Bij bijvoorbeeld say yes to the dress denken ze out of the box. Een voller iemand kan best een aansluitend model dragen. Soms is juist datgene aan doen, waarvan je zelf niet denkt dat het zal staan, een eyeopener! Maar daar doen ze niet echt aan hier. Jammer...

Zo, mijn portie Engelse termen is er ook weer doorheen voor vandaag :mrgreen:
Volgens mij worden ze dik gesponsord door die klerenwinkel, want de halve uitzending kon je doorspoelen met oninteressant pasgeneuzel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het verfrissend vinden als de volgende bruid het vertikt om in een witte jurk te trouwen en dan óók zo'n blauw pak aantrekt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn man vorig jaar zijn trouwpak ging uitzoeken was het ook heel moeilijk om iets te vinden dat buiten de standaard ligt.
Hij draagt normaal al veel pakken, beetje Italiaanse stijl, dus gewoon een blauw pak voelde te saai.
Maar hij heeft 4 winkels af moeten gaan totdat hij iets vond waar 'spannend' niet was: je kan ook donkergroen in plaats van blauw kiezen.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
21-01-2021 09:07
Ieuw... die heeft Maik vast gebruikt om iets te bereiken in sjowbizzlant... (link) niet gelezen)
Waarom deze conclusie nu weer trekken?
Slaat nergens op, lees de link eerst voordat je onzin gaat roeptoeteren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-01-2021 10:05
Volgens mij worden ze dik gesponsord door die klerenwinkel, want de halve uitzending kon je doorspoelen met oninteressant pasgeneuzel.
Daar kun je wel vanuit gaan. Niet voor niets dat de naam van de bruidswinkel elke keer dominant in beeld is.
Die moeten een jurk leveren en waarschijnlijk nog bijbetalen voor elke seconde dat de naam in beeld is.
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
21-01-2021 00:30
mmm, staat er inderdaad niet echt in....heb het ergens gelezen, maar kan het niet meer terug vinden :sherlock:
Voor nu, ze hebben een verleden ;)
Ik denk dat je dat verkeerd hebt onthouden, want ze hebben absoluut geen romantisch verleden :)
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
21-01-2021 13:47
Ik denk dat je dat verkeerd hebt onthouden, want ze hebben absoluut geen romantisch verleden :)
Ik zag het staan op Linda. Er stond inderdaad iets in de kop over een verleden, maar in het stuk (en onder de foto van Maik op Insta) stond niet meer dan dat ze met elkaar bij de Fashion Week waren in 2010. Was natuurlijk de bedoeling dat 80% van het publiek alleen de kop zou lezen en de foute conclusie zou trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven