Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-01-2021 10:33
Ik viel er bij de Australische in aan 't eind van aflevering 3. In aflevering 4 was iedereen getrouwd en/of al op huwelijksreis. Snelle schakelingen, niet teveel blijven hangen bij oninteressante zaken en veel focus op het groepsproces en de gesprekken met de deskundigen. Drama, drama, drama!
Hoeveel zouden de Nederlandse deelnemers betaald krijgen? De Australische kregen 2000 dollar voor elke aflevering waarin zij in beeld kwamen. Dat tikt lekker aan!
Ik heb ergens gelezen dat het bij de Ozzie versie 150 euro per dag zou zijn. Daarom bleven Sean en Susan ook erin. Sean zou wel krap leven en Susan was bereid het mee te spelen zodat hij wat kon cashen...

Interessant!
Al had ik voor dit verhaal echt niet gedacht dat de Nederlandse kandidaten geld zouden krijgen hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Rein is model (geweest) dus wellicht kent hij daar Mike de Boer van.

Ik had niet verwacht dat Rein zijn nieuwe man zo leuk zou vinden. Wel grappig hoe gek ze met elkaar doen. Maar toch denk ik dat al heel snel de irritaties gaan komen en dan vooral bij Rein.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
21-01-2021 09:11
Over blauwe pakken. Mijn broertje en zijn man zijn ook in het blauw getrouwd. Toen zag je nog bijna niemand in het blauw. (7 jaar geleden).

Ik vind het wel mooi, lekker fris.
Overigens is mijn moeder ook in die kleur blauw getrouwd in 1979 (lekkere glimmende broek met een zwart glimmend truitje en mijn vader in een wit pak. Mijn moeder is overleden en mijn vader een paar jaar geleden hertrouwd. In een knalrood pak).
Je hebt blauw en blauw. Maar over het algemeen vind ik blauw ook mooi. Maar niet icm die witte stropdassen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-01-2021 10:51
Toen mijn man vorig jaar zijn trouwpak ging uitzoeken was het ook heel moeilijk om iets te vinden dat buiten de standaard ligt.
Hij draagt normaal al veel pakken, beetje Italiaanse stijl, dus gewoon een blauw pak voelde te saai.
Maar hij heeft 4 winkels af moeten gaan totdat hij iets vond waar 'spannend' niet was: je kan ook donkergroen in plaats van blauw kiezen.
Moet je ook staan. Maar kan idd mooi zijn.
Mijn man trouwde ook in blauw maar dan wel met een ruit. Was erg leuk vond ik.
Irregular_Choice schreef:
21-01-2021 09:59
Zeker! Er hing daar aan de muur in die winkel ook een gemêleerd roze pak. Trek dat eens iemand aan, al is het alleen maar om te laten zien hoe zoiets kan staan. Veel mensen denken dat het too much is, maar als ze het dan aan hebben kan het juist heel anders ogen :)
Maar dat vind ik ook met de jurken hoor. Bij bijvoorbeeld say yes to the dress denken ze out of the box. Een voller iemand kan best een aansluitend model dragen. Soms is juist datgene aan doen, waarvan je zelf niet denkt dat het zal staan, een eyeopener! Maar daar doen ze niet echt aan hier. Jammer...

Zo, mijn portie Engelse termen is er ook weer doorheen voor vandaag :mrgreen:
Eens! Toen ik mijn jurkging uitzoeken, had ik ook een plaatje in mijn hoofd. Kwam ik daarmee de winkel uit? Nee, stond voor geen meter!
apppie schreef:
21-01-2021 13:47
Ik denk dat je dat verkeerd hebt onthouden, want ze hebben absoluut geen romantisch verleden :)
Vandaar mijn reactie ;)
Ik scheef: voor nu, ze hebben een verleden
Alle reacties Link kopieren
Mick lijkt me heel lief hoor, maar echt totaal geen type waar een vrouw nou echt iets aan heeft. Het lijkt mij een beetje een "lang leve de lol" type zonder hele serieuze plannen. Ook die vriend van hem die in beeld kwam, kwam wat "simpel" over.
Beetje van dat bierdrinken-voetbal kijken niveau.

Maar ja aan andere kant: waarom zou je je opgeven voor zo'n programma als je niks serieus zoekt? Maar ik krijg bij Mick dus een beetje het idee dat hij het straks wel lekker makkelijk vind om een vrouw in huis te hebben. maar dat er nou niet echt toekomstvisie bij zit ofzo.

Ik zou denk ik zwaar teleurgesteld zijn als ze zon type aan me zouden koppelen .... een lieverd, maar niet echt een type waar vrouwen enorm op hopen denk ik
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-01-2021 19:30
Moet je ook staan. Maar kan idd mooi zijn.
Mijn man trouwde ook in blauw maar dan wel met een ruit. Was erg leuk vond ik.
Ik vind blauw over het algemeen ook heel mooi hoor! Het staat sommige mensen ook prachtig en je hebt natuurlijk blauw en blauw.
Maar omdat zowat iedereen bij MAFS in het blauw trouwt (en dan ook nog met die standaard witte stropdas en meestal zonder patroontje/ speels element/...) wordt het wel een beetje saai...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Gamayun schreef:
21-01-2021 21:19
Ik vind blauw over het algemeen ook heel mooi hoor! Het staat sommige mensen ook prachtig en je hebt natuurlijk blauw en blauw.
Maar omdat zowat iedereen bij MAFS in het blauw trouwt (en dan ook nog met die standaard witte stropdas en meestal zonder patroontje/ speels element/...) wordt het wel een beetje saai...
Iemand zei laatst, we willen meer blauw op straat... niet op tv ;-)
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
21-01-2021 21:09
Mick lijkt me heel lief hoor, maar echt totaal geen type waar een vrouw nou echt iets aan heeft. Het lijkt mij een beetje een "lang leve de lol" type zonder hele serieuze plannen. Ook die vriend van hem die in beeld kwam, kwam wat "simpel" over.
Beetje van dat bierdrinken-voetbal kijken niveau.

Maar ja aan andere kant: waarom zou je je opgeven voor zo'n programma als je niks serieus zoekt? Maar ik krijg bij Mick dus een beetje het idee dat hij het straks wel lekker makkelijk vind om een vrouw in huis te hebben. maar dat er nou niet echt toekomstvisie bij zit ofzo.

Ik zou denk ik zwaar teleurgesteld zijn als ze zon type aan me zouden koppelen .... een lieverd, maar niet echt een type waar vrouwen enorm op hopen denk ik
Maar het gaat niet om jou of mij. Als het goed is, is het iemand die bij Daisy past.
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
21-01-2021 21:19
Ik vind blauw over het algemeen ook heel mooi hoor! Het staat sommige mensen ook prachtig en je hebt natuurlijk blauw en blauw.
Maar omdat zowat iedereen bij MAFS in het blauw trouwt (en dan ook nog met die standaard witte stropdas en meestal zonder patroontje/ speels element/...) wordt het wel een beetje saai...
De witte stropdas vind ik afschuwelijk.
Het staat de meesten ook gewoon niet en het ziet er vaak zo flets uit vind ik.
Ik vind zwart op zwart trouwens ook wel mooi; dat zie je ook nooit.
koekie1980 schreef:
21-01-2021 19:05
Ik heb ergens gelezen dat het bij de Ozzie versie 150 euro per dag zou zijn. Daarom bleven Sean en Susan ook erin. Sean zou wel krap leven en Susan was bereid het mee te spelen zodat hij wat kon cashen...

Interessant!
Al had ik voor dit verhaal echt niet gedacht dat de Nederlandse kandidaten geld zouden krijgen hiervoor?
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat mensen zich er gratis voor zouden lenen. Die commerciele zenders verdienen er flink geld aan tenslotte.
Maar in Australie zijn financiele beloningen vaak wel veel hoger dan vergelijkbare programma's in NL (Neem bijv. Het Blok en Houserules)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-01-2021 23:09
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat mensen zich er gratis voor zouden lenen. Die commerciele zenders verdienen er flink geld aan tenslotte.
Maar in Australie zijn financiele beloningen vaak wel veel hoger dan vergelijkbare programma's in NL (Neem bijv. Het Blok en Houserules)

Ach joh, veel mensen zijn aandachtsgeil en doen er alles aan om op tv te komen.
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
21-01-2021 21:19
Ik vind blauw over het algemeen ook heel mooi hoor! Het staat sommige mensen ook prachtig en je hebt natuurlijk blauw en blauw.
Maar omdat zowat iedereen bij MAFS in het blauw trouwt (en dan ook nog met die standaard witte stropdas en meestal zonder patroontje/ speels element/...) wordt het wel een beetje saai...

Het blauw is niet lelijk maar ik heb steeds zo’n KLM-gevoel...
Ik kijk afleveringen altijd pas paar dagen later. Leuk programma.
vlokkenopjebrood schreef:
21-01-2021 21:09

Ik zou denk ik zwaar teleurgesteld zijn als ze zon type aan me zouden koppelen .... een lieverd, maar niet echt een type waar vrouwen enorm op hopen denk ik.
Ik denk toch dat er hier van te voren wel héél goed onderzocht waar je op 'valt'.
Ook bijvoorbeeld wat betreft lengte, gewicht, versieringen van het lichaam (tatouages en piercings). Misschien zelfs wel huidskleur. Opleiding/beroep zéker.
gekopreizen schreef:
05-01-2021 21:10
Wat vinden jullie van de 1e match? Ik vind het best veel 10 jaar leeftijdsverschil als de jongste van de twee nog maar 25 is. En ze woont nog thuis. De experts zeggen dat ze al veel meegemaakt heeft, zal best, maar het lijkt mij dat juist dat je ook heel
veel mist qua sociale ontwikkeling als je jaren lang topsport beoefent..
Ik vind ze beiden helemaal niet leuk.
Ze passen qua uiterlijk bij elkaar, zouden broer en zus kunnen zijn. Beetje creapy dus eigenlijk.
Mij doen ze niks in ieder geval.
Roze-tulp schreef:
05-01-2021 21:21
Ja, helemaal mee eens. Op het eerste gezicht een leuk stel, maar ik denk dat zij te weinig van het leven heeft gezien door haar jarenlange focus op topsport en hij juist heel veel van het leven heeft gezien door het werk wat hij doet. Was hij ook niet die agent bij ‘Danny op straat’ die vier overleden personen in een woning aantrof? Vraag me af hoe zo’n meisje daar mee dealt als hij met zo’n verhaal thuiskomt.

Ik denk dat zij nog maar wat levenservaring op moet doen voordat ze gaat settelen :)
Van thuiswonen trouwen. :popcorn:
Ze komt op mij enorm blurrrrrrrr over. Ze is nog volledig groen achter haar oren.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-01-2021 19:30
Moet je ook staan. Maar kan idd mooi zijn.
Mijn man trouwde ook in blauw maar dan wel met een ruit. Was erg leuk vond ik.
Met een ruitje is ook leuk!
Mijn man had uiteindelijk ook een blauwtint maar wel met een patroontje en met een heel bijzonder paisley vest er onder.
Airecolette1 schreef:
12-01-2021 20:49
Nel Veerkamp 😂
Hahaha, ik lig hier in een deuk dat jij deze noemt, die ik ook bedacht en een ander Nicolette van Dam. Wat een giller.
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
21-01-2021 21:09
Mick lijkt me heel lief hoor, maar echt totaal geen type waar een vrouw nou echt iets aan heeft. Het lijkt mij een beetje een "lang leve de lol" type zonder hele serieuze plannen. Ook die vriend van hem die in beeld kwam, kwam wat "simpel" over.
Beetje van dat bierdrinken-voetbal kijken niveau.

Maar ja aan andere kant: waarom zou je je opgeven voor zo'n programma als je niks serieus zoekt? Maar ik krijg bij Mick dus een beetje het idee dat hij het straks wel lekker makkelijk vind om een vrouw in huis te hebben. maar dat er nou niet echt toekomstvisie bij zit ofzo.

Ik zou denk ik zwaar teleurgesteld zijn als ze zon type aan me zouden koppelen .... een lieverd, maar niet echt een type waar vrouwen enorm op hopen denk ik
Ik denk dat je juist wel op hem kunt bouwen. Hij lijkt me iemand die helemaal voor een vrouw gaat als hij zijn kop verliest.
Ik zou zonder twijfel het liefst aan hem worden gematcht. Zo zie je maar ;)
Alle reacties Link kopieren
De Nederlandse deelnemers krijgen hier voor niet betaald, wel worden onkosten vergoed en natuurlijk alle toeters en bellen rond de bruiloft.


De Australische deelnemers krijgen wel betaald, omdat ze tijdens deelname niet fulltime mogen werken en ze dus inkomsten mislopen
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
22-01-2021 13:03
De Nederlandse deelnemers krijgen hier voor niet betaald, wel worden onkosten vergoed en natuurlijk alle toeters en bellen rond de bruiloft.


De Australische deelnemers krijgen wel betaald, omdat ze tijdens deelname niet fulltime mogen werken en ze dus inkomsten mislopen
Dus de Nederlanders gaan niet samen wonen in één gebouw na de huwelijksreis?
redbulletje schreef:
22-01-2021 13:05
Dus de Nederlanders gaan niet samen wonen in één gebouw na de huwelijksreis?
Dat was in het vorige seizoen wel. Maar het lijkt me vooral goed als ze dat laten gaan. Je hebt elkaar net ontmoet, dan is het toch ook fijn als je niet op elkaars lip zit?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
22-01-2021 21:05
Dat was in het vorige seizoen wel. Maar het lijkt me vooral goed als ze dat laten gaan. Je hebt elkaar net ontmoet, dan is het toch ook fijn als je niet op elkaars lip zit?
In de australische versie wonen ze allemaal in 1 appartementencomplex, ze zien elkaar dan ook regelmatig. Iedere week (of 2 weken?) een gezamenlijk diner en een commitmentceremonie waarbij ze aan mogen geven of ze getrouwd willen blijven of niet. Zeggen ze allebei nee dan mogen ze stoppen, zegt er maar 1 nee moeten ze doorgaan.

In de nederlandse versie wonen ze wel samen, maar apart van de andere koppels ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven