Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Eerste stel lijkt me leuk samen. Ik hoop ook op een heks haha
Alle reacties Link kopieren
Leuk eerste stel!
gekopreizen schreef:
05-01-2021 21:10
Wat vinden jullie van de 1e match? Ik vind het best veel 10 jaar leeftijdsverschil als de jongste van de twee nog maar 25 is. En ze woont nog thuis. De experts zeggen dat ze al veel meegemaakt heeft, zal best, maar het lijkt mij dat juist dat je ook heel
veel mist qua sociale ontwikkeling als je jaren lang topsport beoefent..
Ja, helemaal mee eens. Op het eerste gezicht een leuk stel, maar ik denk dat zij te weinig van het leven heeft gezien door haar jarenlange focus op topsport en hij juist heel veel van het leven heeft gezien door het werk wat hij doet. Was hij ook niet die agent bij ‘Danny op straat’ die vier overleden personen in een woning aantrof? Vraag me af hoe zo’n meisje daar mee dealt als hij met zo’n verhaal thuiskomt.

Ik denk dat zij nog maar wat levenservaring op moet doen voordat ze gaat settelen :)
Alle reacties Link kopieren
Roze-tulp schreef:
05-01-2021 21:21
Ja, helemaal mee eens. Op het eerste gezicht een leuk stel, maar ik denk dat zij te weinig van het leven heeft gezien door haar jarenlange focus op topsport en hij juist heel veel van het leven heeft gezien door het werk wat hij doet. Was hij ook niet die agent bij ‘Danny op straat’ die vier overleden personen in een woning aantrof? Vraag me af hoe zo’n meisje daar mee dealt als hij met zo’n verhaal thuiskomt.

Ik denk dat zij nog maar wat levenservaring op moet doen voordat ze gaat settelen :)

Oh vandaar dat hij mij zo bekend voor komt. Ik vind hem een leuke, knappe vent.
Alle reacties Link kopieren
Even een ordinaire tvp haha!

Vind het eerste koppel op het 1e gezicht wel veelbelovend maar ik vind het ook een best leeftijdsverschil.
En inderdaad ook in ervaringen.
Maar goed misschien valt het mee en kan ze er heel goed mee dealen met de verhalen waar hij mee thuiskomt.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Met al die terugblikken krijgen we het anderhalf uur wel vol.
Ik vind hier dingen van.
gekopreizen schreef:
05-01-2021 21:10
Wat vinden jullie van de 1e match? Ik vind het best veel 10 jaar leeftijdsverschil als de jongste van de twee nog maar 25 is. En ze woont nog thuis. De experts zeggen dat ze al veel meegemaakt heeft, zal best, maar het lijkt mij dat juist dat je ook heel
veel mist qua sociale ontwikkeling als je jaren lang topsport beoefent..
Ik denk in eerste instantie leuk. Maar denk niet dat het stand houdt. Hij heeft best een zware baan en wilt iemand die stevig in haar schoenen staat en tegenwicht kan bieden. Ook wel iemand waarmee hij lol mee kan hebben. Maar denk dat hij veel serieuzer is dan de beelden laten zien.

Ze moet echt zelf meer gaan meemaken. Kan ze zelf niet zoveel aan doen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
05-01-2021 21:30
Ik denk in eerste instantie leuk. Maar denk niet dat het stand houdt. Hij heeft best een zware baan en wilt iemand die stevig in haar schoenen staat en tegenwicht kan bieden. Ook wel iemand waarmee hij lol mee kan hebben. Maar denk dat hij veel serieuzer is dan de beelden laten zien.

Ze moet echt zelf meer gaan meemaken. Kan ze zelf niet zoveel aan doen natuurlijk.
Ja dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
#coronazeikalert#

Geen mondkapjes bij die kapper?

#/coronazeikalert#
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook maar loop 3 kwartier achter. 8-)
Alle reacties Link kopieren
Tweede stel is ook leuk denk ik, hoewel de Limburgse meneer misschien wat minder makkelijk in de omgang is, is zomaar een gevoel.
Ai, die Limburger vind ik op het eerste gezicht maar matig. Veel te serieus en een beetje mat. En dat ie geen Nederlands kan, vind ik ook erg onaantrekkelijk.

Mijn vriend en ik zitten hier wel te soppen op Rein. :whistle:
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 05-01-2021 21:43
17.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een slechte matches weer, je ziet nu al dat dat niks gaat worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Mijn gevoel zegt ook dat de man uit Haarlem gemakkelijker in de omgang en flexibeler is...Sowieso is die man uit Limburg waarschijnlijk meer gebonden aan zijn woonplaats vanwege zijn eigen zaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik val er net in, maar die twee mannen passen totaal niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog inhalen. Maar baby wil nu zijn stem trainen en dan hoor ik dus niks behalve hem.
(Ook topsport zo’n tvp)
Alle reacties Link kopieren
Die ene homo....die ogen!!! Wauw! Om in te verdrinken. Wat een knappe vent.
Alle reacties Link kopieren
Rein is leuk!

Maar ze vallen geheid niet op elkaar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
05-01-2021 21:43
Ik ga nog inhalen. Maar baby wil nu zijn stem trainen en dan hoor ik dus niks behalve hem.
(Ook topsport zo’n tvp)
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Rein is leuk!
Denk niet dat dat gaat matchen.

Rein net een klushuis in Haarlem, Danny helemaal in Limburg....
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
05-01-2021 21:46
Rein is leuk!

Maar ze vallen geheid niet op elkaar.
Dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
kindrebel schreef:
05-01-2021 21:39
Ai, die Limburger vind ik op het eerste gezicht maar matig. Veel te serieus en een beetje mat. En dat ie geen Nederlands kan, vind ik ook erg onaantrekkelijk.

Mijn vriend en ik zitten hier wel te soppen op Rein. :whistle:
Zo! Ik hier ook
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die agent ook wel een leuke vent, hoor. Dat meisje wat ze eraan gekoppeld hebben is natuurlijk ook niks voor hem, zou me hoogst verbazen.
Am Yisrael Chai!
gekopreizen schreef:
05-01-2021 21:42
Mijn gevoel zegt ook dat de man uit Haarlem gemakkelijker in de omgang en flexibeler is...Sowieso is die man uit Limburg waarschijnlijk meer gebonden aan zijn woonplaats vanwege zijn eigen zaak.
Ik denk dus dat die sneller naar Haarlem zou kunnen gaan. Die gaat gewoon om het weekend logeren in Limburg ergens.

Ik zie de mannen niet echt samen. Maar ik zou weleens verrast kunnen worden :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
charlottew88 wijzigde dit bericht op 05-01-2021 21:59
95.74% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven