Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
11-01-2021 23:50
Net even terug gekeken en me weer als vanouds geërgerd :proud: . De verplichte blauwe pakken, de opgedrongen vrijgezellenfeesten, al die geregisseerde onderdelen ... vreselijk. Hoorden jullie die moeder van de bruidegom toen ze werd voorgesteld aan de vader van de bruid? "Ik mag de naam van mijn zoon niet noemen, maar wat ik wens voor Lars is een lieve vrouw. :bonk: :facepalm:
Haha ja idd meteen die naam bam.
Sabeltandcavia schreef:
11-01-2021 23:50
Hoorden jullie die moeder van de bruidegom toen ze werd voorgesteld aan de vader van de bruid? "Ik mag de naam van mijn zoon niet noemen, maar wat ik wens voor Lars is een lieve vrouw. :bonk: :facepalm:
Nou echt he. Het was 3 seconden ervoor nog gezegd, geen namen, en zij gooit zo 'Lars' er in :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de broer van Lizzy wel gematcht had kunnen worden met Rein, zie dat eigenlijk wel als koppel samen.
Ik blijf zeker wel kijken hoor!
Ik ben nu al weer stik benieuwd hoe de het verder gaat.

En die blauwe pakken vind ik mooi.
Sabeltandcavia schreef:
11-01-2021 23:50
Net even terug gekeken en me weer als vanouds geërgerd :proud: . De verplichte blauwe pakken, de opgedrongen vrijgezellenfeesten, al die geregisseerde onderdelen ... vreselijk.
Moet je verplicht kijken ofzo?
Er zit een Afbeelding op je toestel hoor.....
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
12-01-2021 10:50
Moet je verplicht kijken ofzo?
Er zit een Afbeelding op je toestel hoor.....
Nou, de meeste tv's hebben tegenwoordig geen knop meer hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
12-01-2021 10:50
Moet je verplicht kijken ofzo?
Er zit een Afbeelding op je toestel hoor.....
Zit jouw tampon scheef ofzo?
Nee hoor. Maar ik verbaas me dat iemand zich enorm ergert aan een programma en er desondanks naar kijkt.
Beter.Laat schreef:
12-01-2021 12:17
Nee hoor. Maar ik verbaas me dat iemand zich enorm ergert aan een programma en er desondanks naar kijkt.
Ik ben het met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Ze zet er toch een smiley bij, soms is je ergeren aan mensen op tv juist leuk.
Alle reacties Link kopieren
Lars en Lizzy zou kunnen werken, alleen denk ik niet dat dit verstandig is.

Lizzy is 25, woont nog bij haar ouders, heeft geen vriendinnen want ze zich alleen maar met haar topsport bezig gehouden (vandaar geen vrijgezellenfeest)

En dan vanuit huis direct naar een ietwat dominante partner gaan. Waarom niet gewoon eerst alleen gaan wonen en weer een leven met vrienden & vriendinnen en een baan opbouwen. Die partner komt dan echt wel, leuke meid. En niet andersom.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Lars heeft er al een huwelijk op zitten. Ben benieuwd hoe zo'n jonge meid daar op reageert op de lange termijn.
Het lijkt me veel leuker om een huwelijk samen voor de eerste keer te beleven. Of als je al getrouwd bent geweest en dan allebei weer open staat voor een nieuwe liefde. Haar familie leek me wel leuk.

De mannen samen gaat denk ik niet werken. Rein gaat zijn huis wat nog niet eens klaar is vast niet zomaar verkopen. Danny wil geen concessies doen.
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
12-01-2021 09:39
Ik denk dat de broer van Lizzy wel gematcht had kunnen worden met Rein, zie dat eigenlijk wel als koppel samen.
Ja echt he...dat dacht ik dus ook🙈
huisduif schreef:
12-01-2021 16:49
Lars heeft er al een huwelijk op zitten. Ben benieuwd hoe zo'n jonge meid daar op reageert op de lange termijn.
Het lijkt me veel leuker om een huwelijk samen voor de eerste keer te beleven. Of als je al getrouwd bent geweest en dan allebei weer open staat voor een nieuwe liefde. Haar familie leek me wel leuk.

De mannen samen gaat denk ik niet werken. Rein gaat zijn huis wat nog niet eens klaar is vast niet zomaar verkopen. Danny wil geen concessies doen.
Denk juist wel dat dat kan werken. Ze hoeven niet gelijk bij elkaar in te trekken tenslotte. Zolang Rein dat klushuis nog heeft kunnen ze latten. Dat huis lijkt me ook meer een project om erop te kunnen verdienen dan dat het een woonhuis zou moeten worden. Het leek me nogal klein. Leuk voor een alleenstaande starter, maar niet voor een koppel. Verder deed Rein iets in de horeca? Dat kun je ook in Limburg doen lijkt me.

Vind het trouwens heel irritant dat die mensen allemaal handen geven en zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, zo leuk weer.
Ik denk dat Lizzy en Lars wel een goede match zijn, denk ook wel een beetje dezelfde manier van denken, allebei sportief, stabiel. Ze komen ook allebei in een leuke familie terecht.

Rein en Danny denk ik niet dat het gaat werken... denk dat ze totaal niet gaan levellen.
Dat ouder stel ben ik ook wel benieuwd naar, zou het ze allebei heel erg gunnen in ieder geval. Vanavond weer :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die handen en knuffels juist heel fijn om te zien eigenlijk, ik vind het een goede beslissing om iedereen te laten testen en de boel normaal te laten doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen is bekend met het hier op Viva uitgevonden fenomeen 'trashen', zo te merken. :P
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Dat oudere stel lijken me allebei lieve mensen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lars en lizzy leuk samen,zo op het eerste oog. Je kunt wel zien dat ze beide bloedje zenuwachtig zijn. Lizzy kijkt hem bijna niet aan. (Zou ik geloof ik ook niet doen puur door de zenuwen😉)
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
12-01-2021 20:41
Dat oudere stel lijken me allebei lieve mensen.
Zij doet mij denken aan die vrouw in dat panterpak. Kan zo ff niet meer op de naam komen, van tv dat reality programma. Oh wat stom dat ik de naam niet meer weet.🙈
Alle reacties Link kopieren
Ze kan het goed hebben, zo'n jurk. Dat had ik niet verwacht.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nicolette van Dam?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nel Veerkamp 😂
Joeeeee :hello:

Ik kijk nu gisteren terug. Zie ik het goed? Is Mafs er 2 dagen achter elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
12-01-2021 20:41
Dat oudere stel lijken me allebei lieve mensen.
Nou he, zit hier gewoon te janken...
Het verhaal ook erachter bij die vrouw dat ze zich nu zo mooi voelt.
Hij vind haar zéker een mooie vrouw en ik denk dat zij hem andersom ook leuk vind, hij heeft wel dat ondeugende waarmee hij haar wel een beetje kan veroveren enzo.
yesss wijzigde dit bericht op 12-01-2021 20:53
1.52% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven