Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
caribea schreef:
21-04-2019 21:24
Verschrikkelijk, werkelijk alles aan die Ronald vind ik 10x niks. Hoe hij zijn tanden poetste, zijn kinderen, zijn huis. Dit wordt hem niet hoor voor die Monique...
Monique vind ik een leuke vrouw, maar Ronald lijkt me zo saai

Ook wat hij zegt:"" Ze heb me in de steek gelaten, ik heb veel pech gehad"" Ik hou niet van dat slachtoffer gedrag...

Ik vermoed dat Monique geen klik voelt ( ben nu halverwege de aflevering)
Alle reacties Link kopieren
De jurk van Monique was best mooi, maar die borsten, vreselijk opgeduwd, helemaal naar boven gericht

Die dochter vond ik er trouwens heel leuk uitzien met die blauwe jurk en zwarte laarsjes
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die jurk van dochter juist totaal niet bij haar figuur passen. Jurk van Monique vond ik mooi, maar past niet bij haar en bij haar leeftijd. Die borsten zo opgeknoopt, dat kan toch niet als je bijna 60 bent?
Ik denk dat zij Ronald niets vind, wat ziet hij er oud uit voor zn leeftijd. Zij is veel vlotter.
Ik vind Monique juist helemaal niet vlot. Ik vind haar te saai en truttig voor Ronald. Hij ziet er inderdaad wel veel ouder uit dan 60.
Blondie456 schreef:
23-04-2019 10:22
Ik vind Monique juist helemaal niet vlot. Ik vind haar te saai en truttig voor Ronald. Hij ziet er inderdaad wel veel ouder uit dan 60.
Inderdaad ja.

Ik begrijp ook niet dat ze zegt zich sexy te kleden, maar vervolgens in te grote, allesverhullende truien rondloopt. Het klopt allemaal niet.
lise1985 schreef:
23-04-2019 10:24
Inderdaad ja.

Ik begrijp ook niet dat ze zegt zich sexy te kleden, maar vervolgens in te grote, allesverhullende truien rondloopt. Het klopt allemaal niet.
Ja, daar moest ik ook zo om lachen. Ik heb haar nog niet in sexy kleding gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Monique stiekem best een suffe huismus is en zich veel stoerder en meer outgoing voor doet dan ze is. En dat ze daarom júist heel lekker gaat matchen met Ronald.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of ik mosterd ben maar die trouwambtenaar van Nick en Maxime komt me zo bekend voor... zou dat een acteur zijn?
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
23-04-2019 13:20
ik weet niet of ik mosterd ben maar die trouwambtenaar van Nick en Maxime komt me zo bekend voor... zou dat een acteur zijn?
Ze zat ook in eerdere seizoenen van mafs, Misschien herken je haar daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
23-04-2019 16:01
Ze zat ook in eerdere seizoenen van mafs, Misschien herken je haar daarvan?
nee ik bedoel die man van vorige week. ik weet zeker dat ik hem ergens van ken, uit een reclame ofzo, ik weet zeker dat het niet was als trouwambtenaar...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
23-04-2019 13:20
ik weet niet of ik mosterd ben maar die trouwambtenaar van Nick en Maxime komt me zo bekend voor... zou dat een acteur zijn?

Dit is hem: http://www.waltervermeer.nl/
Walter Vermeer
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
23-04-2019 10:22
Ik vind Monique juist helemaal niet vlot. Ik vind haar te saai en truttig voor Ronald. Hij ziet er inderdaad wel veel ouder uit dan 60.
Eens!
Alsof ze zo'n lekkere gekke meid is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dulce schreef:
23-04-2019 16:58
Dit is hem: http://www.waltervermeer.nl/
Walter Vermeer
yes! thanks! dan heb ik hem dus echt eerder ergens voorbij zien komen. gelukkig is hij wel echt trouwambtenaar :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
friezinnetje2014 schreef:
22-04-2019 09:14
Dit idd. Pastte niet goed maar ook niet bij haar leeftijd. B
Borsato is inmiddels zo oud, die ziet het niet meer allemaal goed :-?
Nou, ik denk eerder dat die Monique was aangekomen.
Diezelfde jurk werd gepast door een van de andere dames maar dan zonder korset.
Ze stond te klessebessen tijdens het dicht snoeren.
Dat korset was te strak. Die laag er over heen. Die was niet mooi. Dat had die Mo zelf bedacht.
Op de dag van de bruiloft kan een of twee kilo net dat verschil maken.
Degene die hielp kreeg het maar net dicht.
In de winkel zat het volgens mij heel anders.
Er zijn vrouwen die perse willen hoe zij het willen.

Ik ben héél erg benieuwd naar hun voltrekking en de reis die ze mogen maken.
Bij de eerdere oudere echtparen hadden ze wel van 'moeilijke omstandigheden' met koud weer.
Is niet geschikt voor sexy kleding. ;-D

De preview voor de volgende aflevering was hoop gevend voor gossip. Dat begon al te steggelen en afstand te nemen.
Ik vind Ronald totaal niet passen en andersom
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
24-04-2019 09:32
Ik vind Ronald totaal niet passen en andersom
Nee, zo op het eerste gezicht is het inderdaad geen match. En je merkt gewoon dat bij de stellen bij wie een van de twee al gelijk denkt 'neuh', het niet meer goedkomt.
Nick en Maxime hebben er zin in. Die gaan lekker los.
De tong krijgt weinig rust. Wat woorden niet kunnen zeggen.
Dat was dus een geslaagd experiment. Zelfs als het geen blijvertje is.
Het was zichtbaar aan het einde van de aflevering als vooruitblik naar de volgende.
Pumps_italiaans schreef:
24-04-2019 21:34
Nick en Maxime hebben er zin in. Die gaan lekker los.
De tong krijgt weinig rust. Wat woorden niet kunnen zeggen.
Dat was dus een geslaagd experiment. Zelfs als het geen blijvertje is.
Het was zichtbaar aan het einde van de aflevering als vooruitblik naar de volgende.
Denk dat ze allebei het nodige gedronken hadden. Ik vond het nogal kansloos voor een bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Ronald is wel een goed verzorgde lieve man. En zo knap is Monique nou ook weer niet, dus ik vind het op zich een prima match samen. Ik denk alleen dat Monique nogal vol van zichzelf zit en zich ver verheven Ronald voelt.
lise1985 schreef:
24-04-2019 21:46
Denk dat ze allebei het nodige gedronken hadden. Ik vond het nogal kansloos voor een bruiloft.
Dat andere koppel (30 en 31 jaar) vind ik op een van de stellen uit een eerder seizoen lijken.
Die geef ik minder kans dan hen.

Als het uitzet tegen het aantal scheidingen dan is het toch ...
(Vul de rest maar in. Teveel varianten. Ik vond trouwens de zwangerschap van Patty en Bram van eerste seizoen erg leuk.)
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
24-04-2019 22:11
Dat andere koppel (30 en 31 jaar) vind ik op een van de stellen uit een eerder seizoen lijken.
Die geef ik minder kans dan hen.

Als het uitzet tegen het aantal scheidingen dan is het toch ...
(Vul de rest maar in. Teveel varianten. Ik vond trouwens de zwangerschap van Patty en Bram van eerste seizoen erg leuk.)
Het andere koppel, wie dan. Lijkt op het stel van het eerste seizoen? O ja, wie dan? Die geef je minder kans goh nou.
Vul de rest zelf maar in. O nou, okeee dan, heel verhelderend. Heel veel varianten ja, lastig he... Verder alles goed??
Oh-happy-day schreef:
24-04-2019 22:55
Het andere koppel, wie dan. Lijkt op het stel van het eerste seizoen? O ja, wie dan? Die geef je minder kans goh nou.
Vul de rest zelf maar in. O nou, okeee dan, heel verhelderend. Heel veel varianten ja, lastig he... Verder alles goed??
HUH?
Hoezo? Er moet nog iets te raden over blijven.
DUS ... als ik zeg dat ik vind dat ze stom zijn en niet bij elkaar passen.
Dat doe je toch ook niet als je bij iemand op een bruiloft komt.
Dat doet iedereen pas als ze gescheiden zijn.

DUS nog even wachten? ;)
Die voorspelling van die ene vrouwelijke matchmaker. Het kan net zo goed plak en knipwerk zijn.
Zo wel goed?
Het is en blijft amusement. Soms blijft hier per ongeluk Utopia aan staan na terug kijken.
Dat is nog saaier dan welke andere realityshow ook.
Big Brother was de allereerste en dat is in NL na 2 seizoenen ook gestopt.
Deze is nu aan het meer dan 2e seizoen begonnen. Met een gewijzigd concept.
Er waren dit jaar wel voldoende mannen die wilden trouwen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
24-04-2019 21:46
Denk dat ze allebei het nodige gedronken hadden. Ik vond het nogal kansloos voor een bruiloft.
Nou inderdaad, Temptation Island is er (zeker dit seizoen) niks bij.
Béétje eurdinair.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Nick en Maxime niets wordt.

Maxine wil heel graag dat het werkt. Ze vindt het sneu voor Nick als ook zijn tweede optie het niet wordt.

Maar diep van binnen vindt ze hem niet leuk.

Ze vindt zijn accent niet leuk.

Ze zegt steeds dat ze zijn uiterlijk leuk vindt Maar er kwam ook een keer uit maar niet spectaculair.

En ze maakte in het begin een opmerking over iets dat ik niet meer zo gauw weet en toen kwam er achteraan iets in de trant van oei dat klinkt fout.

Ze wil wel maar het voelt nog niet goed.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
25-04-2019 09:58
Ik denk dat Nick en Maxime niets wordt.

Maxine wil heel graag dat het werkt. Ze vindt het sneu voor Nick als ook zijn tweede optie het niet wordt.

Maar diep van binnen vindt ze hem niet leuk.

Ze vindt zijn accent niet leuk.

Ze zegt steeds dat ze zijn uiterlijk leuk vindt Maar er kwam ook een keer uit maar niet spectaculair.

En ze maakte in het begin een opmerking over iets dat ik niet meer zo gauw weet en toen kwam er achteraan iets in de trant van oei dat klinkt fout.

Ze wil wel maar het voelt nog niet goed.
Ze zei iets van; ik vind zijn uiterlijk best ok, oh dat ok komt er wel heel k*t uit nu....
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven