Married at first sight 2019
dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
dinsdag 7 mei 2019 om 22:37
Pascal puzzelt graag, Monique zit graag met een haakwerkje op de bank, wat dat betreft is het wel een match.Gatekeeper* schreef: ↑07-05-2019 21:15
Pascal en Mirjam, kan ik nog niks over zeggen, hij vond zijn match iig geslaagd aan zijn gezicht te zien.
woensdag 8 mei 2019 om 08:50
Als dat geen dolle boel wordt...Oh-happy-day schreef: ↑07-05-2019 22:37Pascal puzzelt graag, Monique zit graag met een haakwerkje op de bank, wat dat betreft is het wel een match.
We used to be friends...
woensdag 8 mei 2019 om 12:36
Dat lied van Jagger komt uit de tijd van Ro-Mo.
Jaaaa, toevallig weet ik dat Jagger niet zelf kon (medische indicatie).
Toch aardig dat die Andre Ronald een NL versie deed. Mick kent Frans Bauer ook.
Enkele stukjes vond ik toch aardig gedaan.
Ronald begon met "Mooie jurk..." en als de jurk uit is. Misschien wil hij zoals Nick meteen zoenen. Hier op het forum voelen ze niet wat de handjes van Ro bij Mo willen doen. Ja, dat korset. Dat zat gewoon niet mooi. Als je staat en zit. Het moet in beide situaties goed zitten. (* Vanaf nu ga ik dus mijn zithouding aanpassen... om de spieren te sterken? Het valt me BTW op dat kleding beter blijft zitten. Maar... ook alles wat daaronder zit. *)
Milly liet de taart vallen. Joost eet niet uit haar hand. Ze was wel eerlijk dat er nog geen vonk was. Zij zijn als personen gewoon totaal anders dan Maxime en Nick.
Ja, het is Maxime met een A, want ze is geboren in Australië of zo. Daar wordt haar naam anders uitgesproken.
Jaaaa, toevallig weet ik dat Jagger niet zelf kon (medische indicatie).
Toch aardig dat die Andre Ronald een NL versie deed. Mick kent Frans Bauer ook.
Enkele stukjes vond ik toch aardig gedaan.
Ronald begon met "Mooie jurk..." en als de jurk uit is. Misschien wil hij zoals Nick meteen zoenen. Hier op het forum voelen ze niet wat de handjes van Ro bij Mo willen doen. Ja, dat korset. Dat zat gewoon niet mooi. Als je staat en zit. Het moet in beide situaties goed zitten. (* Vanaf nu ga ik dus mijn zithouding aanpassen... om de spieren te sterken? Het valt me BTW op dat kleding beter blijft zitten. Maar... ook alles wat daaronder zit. *)
Milly liet de taart vallen. Joost eet niet uit haar hand. Ze was wel eerlijk dat er nog geen vonk was. Zij zijn als personen gewoon totaal anders dan Maxime en Nick.
Ja, het is Maxime met een A, want ze is geboren in Australië of zo. Daar wordt haar naam anders uitgesproken.
woensdag 8 mei 2019 om 12:45
Ik voorzie een dolle vrijgezellenavond. De haaknaalden vliegen tussen de helikopterende frankfurters van de blote heren en Pascal zie ik een kruiswoordraadsel oplossen in bodypaint op de uiers van een striptease dameOh-happy-day schreef: ↑07-05-2019 22:37Pascal puzzelt graag, Monique zit graag met een haakwerkje op de bank, wat dat betreft is het wel een match.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
woensdag 8 mei 2019 om 12:45
Ja ik weet het, haha. Maar goed, als de een wil puzzelen en de ander elke avond feest wil dan is het toch lastig!
donderdag 9 mei 2019 om 15:33
Afgelopen week was er zoiets in The Big Bang Theorie.
Daar zaten enkele leuke grappen in.
Ze hadden een doek gekocht met body-paint. Dat doek was dan bestemd om er na de bodypaint de liefde op te bedrijven.
Kijk voor de rest maar daar.
Er was er ook een die een foto met lachend gezicht nam om zijn chagarijnige kop mee af te dekken tijdens het eten.
Vriendin klaagde er over.
Die grappen zijn gebaseerd op - simpel gesteld - "mannen komen van Mars en vrouwen komen van Venus" boeken.
Ja, The Big Bang Theory heet de serie. Aliens en Fantasy zijn in een ander verband leuk als inbreng voor soms goede grappen.
Mannen zijn NERDS en VROUWEN zijn beautties... Dat is weer een ander verhaal.
Het sprookjesboek over een huwelijk met een heks of een prinses die nog lang en gelukkig leefden.
Nee, is te moeilijk. Of niet? Zelfs als Monique dus een soort van heks blijkt te zijn. ALTIJD een sprookjeshuwelijk.
Ik kijk uit naar komende zondag. Maar er is veel beter in de programmering. Kan je tijdens het kijken desnoods zelf iets schilderen.
zondag 12 mei 2019 om 20:35
Ik ook. Allebei hele lieve mensen volgens mij. En wat een plaatje die jurk van Mirjam.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Irrational fear that the cats are up to something
zondag 12 mei 2019 om 21:08
zondag 12 mei 2019 om 21:10
Ja, beeldige jurk.Calamitycat schreef: ↑12-05-2019 20:35Ik ook. Allebei hele lieve mensen volgens mij. En wat een plaatje die jurk van Mirjam.
Hij lijkt me een goedzak, maar geen gezapige.
Gewoon een leuke, sympathieke vent.