Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Alle reacties Link kopieren
Daisy is echt een trut inderdaad. Het verbaast me ook wel dat ze haar zo'n dominante rol laten innemen in elk gesprek. Ze krijgt van niemand een beetje gas terug.

Lizzy had nooit mee moeten doen. Veel te jong maar vooral veel te weinig levenservaring.
Alle reacties Link kopieren
Dit. Vooral omdat ze ook aangaf dat ze nu zelf keuzes wil maken. Dan moet je niet meedoen aan een programma waar anderen bepalen met wie je trouwt, maar kennelijk had ze deze ervaring ook nodig om tot die conclusie te komen.
Dat Lars sneller wil, snap ik wel. Ze hadden deze match niet moeten maken: een man van 35 met al levens- en samenwoonervaring, met een meisje (want zo zie ik Lizzy, en dat is absoluut niet onaardig bedoeld) die nu net komt kijken wat er allemaal te koop is.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
22-02-2021 11:03
Ik ben ondertussen erg benieuwd hoe het met Sylvia gaat. De laatste aflevering was ergens september vorig jaar. We zijn ondertussen dus 4 maanden verder, heeft iemand enig idee?
Ze zijn getrouwd in september. Ik denk dat die laatste aflevering nog niet zo lang geleden opgenomen is.
Sylvia: Ja, dat is erg schrikken inderdaad, ik hoop dat ze goed uit de strijd komt. Ze heeft in elk geval Fred aan haar zij. Is het niet als levenspartner, dan wel als vriend.
Mick is een erg leuke kerel. Dat komt wel goed met hem.
Daisy: Ja, ze laat zich wel heel erg kennen. Ze heeft volgens mij ook geen man nodig die tegengas geeft, daar krijgt geen enkele man de kans voor. Ze moet aan haar ego gaan werken.
Lars moet meer geduld kweken. Jemig. Hij is wel aardig maar dat hij zelf niet snapt dat iemand bij hem tijd nodig heeft...
Lizzy, komt ook wel goed. Lieve meid.
Rein en Danny: Dat zie ik toch nog wel gebeuren. Danny is op zijn pik getrapt, je zag dat hij zichtbaar aangedaan was door Reins woorden. Hij had het niet verwacht, als hij een beetje kans daarop had, had hij absoluut een andere keuze gemaakt.
Monique en Aron: Leuk stel, Monique bleek erg mee te vallen.
Suzan en Bert: tja, toch denk ik dat het had kunnen werken. Ik vind Bert best een geschikte gast.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er geen biet van dat Rein getrouwd wou blijven. Komt op mij over alsof Rein als 'the good guy' uit de strijd wil komen. Maar ik geloof niets van wat uit de mond van Rein komt.
Alle reacties Link kopieren
Kruimeltaart schreef:
22-02-2021 12:14
Ik geloof er geen biet van dat Rein getrouwd wou blijven. Komt op mij over alsof Rein als 'the good guy' uit de strijd wil komen. Maar ik geloof niets van wat uit de mond van Rein komt.
Al die mensen die in katzwijm vielen voor Rein: ik vond het wel meevallen, maar vond hem op de bank bij het keuzemoment erg knap moet ik zeggen ;-)

Maar ik weet het niet met die Rein. Tijdens dat koppelsweekend zat hij ook te huilen. Ik weet niet wat echt is en wat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat Rein hoopt een tv carrière eruit te slepen. Hij heeft er zeker de looks voor. Ik vind hem alleen een kwal.
.
anoniem_27526 wijzigde dit bericht op 28-06-2021 14:48
98.46% gewijzigd
Ik dacht alleen “daisy houd je bek”.
Alle reacties Link kopieren
Kruimeltaart schreef:
22-02-2021 12:18
Ik heb het gevoel dat Rein hoopt een tv carrière eruit te slepen. Hij heeft er zeker de looks voor. Ik vind hem alleen een kwal.
Ik vond hem juist met het koppelsweekend wat symphatieker overkomen.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-02-2021 12:48
Ik vond hem juist met het koppelsweekend wat symphatieker overkomen.
Dat kan. Ik niet.
Ga vanavond kijken, Maar nu erg benieuwd; wat is er precies met Sylvia? Vind haar én Fred oprecht leuk. Wat hebben die een pret samen!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met Sylvia aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
Cateye schreef:
22-02-2021 13:17
Wat is er met Sylvia aan de hand?
Sylvia blijkt ernstig ziek te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Rein nogal verwend en verwaand. Maar ik denk wel dat hij er echt voor wilde gaan, ik betwijfel of hij een spel speelde. Hij voelt zichzelf wel te knap voor wie dan ook, vervelende eigenschap die hem alleen maar tegenwerkt. Ik denk overigens ook dat Danny een andere keuze had gemaakt nu hij wist dat Rein getrouwd wilde blijven.

Mijn mening over Lars is minder mild dan die van jullie. Ik vind het geen leuke man. Hij geeft Lizzy geen lucht en probeert zijn zin door te duwen. Ik denk dat Mick dat heel goed ziet en ik denk dat Lizzy ook instinctief aanvoelt dat ze weinig kans krijgt zichzelf te zijn als ze in deze relatie blijft. Ik hoop dat ze een leukere vent vind maar voordat ze zich opnieuw bind eerst eens wat van het leven gaat genieten.
Cateye schreef:
22-02-2021 13:17
Wat is er met Sylvia aan de hand?
Longkanker
Alle reacties Link kopieren
Cateye schreef:
22-02-2021 13:17
Wat is er met Sylvia aan de hand?
Ze heeft longkanker.
Alle reacties Link kopieren
Bij Lizzy zit ook heel veel onzekerheid. Dat zag je wel toen ze stond te huilen dat ze 'altijd iets moet doen wat anderen willen of verwachten'.
Alle reacties Link kopieren
En Rein die zegt dat 'ie er te goed uitziet om lang alleen te blijven ofzo :rofl:
Ik geloof best wel dat hij zo een andere kerel kan hebben als 'ie wil, maar dat zal van te voren dan ook wel zo geweest zijn. Waarom dan aan MAFS meedoen? Omdat je normaal op de verkeerde types valt ofzo?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-02-2021 13:53
En Rein die zegt dat 'ie er te goed uitziet om lang alleen te blijven ofzo :rofl:
Ik geloof best wel dat hij zo een andere kerel kan hebben als 'ie wil, maar dat zal van te voren dan ook wel zo geweest zijn. Waarom dan aan MAFS meedoen? Omdat je normaal op de verkeerde types valt ofzo?
Nee hij zei iets als dat hij te knap is voor dit programma. Vraag is dan wel waarom hij mee doet. Is dat dan toch vanwege de fame?
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
22-02-2021 11:31
Daisy is echt een trut inderdaad. Het verbaast me ook wel dat ze haar zo'n dominante rol laten innemen in elk gesprek. Ze krijgt van niemand een beetje gas terug.

Lizzy had nooit mee moeten doen. Veel te jong maar vooral veel te weinig levenservaring.
Ja dat verbaasd mij ook. Iedereen gaat mee in haar klaagzang over Mick.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-02-2021 13:52
Bij Lizzy zit ook heel veel onzekerheid. Dat zag je wel toen ze stond te huilen dat ze 'altijd iets moet doen wat anderen willen of verwachten'.
Logisch ook wel, volgens mij is ze alleen maar 'geleefd'.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het even voor Lars opnemen, vanuit totale projectie. Ik stel me voor dat het zo is gegaan. De vakantie was leuk en Lizzy leek ook gevoelens te ontwikkelen. Ze kwamen thuis, ergens midden in de week en daarna samenwonen. Toen dat ten einde was gaf Lizzy aan even bij te willen komen. Lars wilde dat ze elkaar dat weekend weer zouden zien maar Lizzy moest dat verzetten en uiteindelijk zagen ze elkaar pas weer 1,5 of 2 weken na het samenwonen. Eerst zouden ze ‘s avonds afspreken maar Lizzy maakte er een middagwandeling van. Dit was misschien een week voor het koppelsweekend. Lars probeerde elkaar nog een keer te zien maar Lizzy zei joh we zijn elkaar vrijdag weer, bij het weekend. Lars blij, eindelijk weer twee nachten samen. En dan komt ze zeggen dat ze in een andere kamer wil.

Dit hoeft niet zo gegaan te zijn maar ik vermoed dat dit de zoveelste afwijzing was en die komt dan hard aan.
Wij zien alleen het stukje dat Lizzy een andere kamer wil, maar ik vermoed dat Lars zich daarvoor al heel onzeker voelde. Dan snap ik zijn gedrag beter.
Alle reacties Link kopieren
Echt die Daisy! Ongelofelijk hoe zij zichzelf elke keer weer op een voetstuk zet. Mick deed alles fout en zij was echt briljant (aldus haarzelf). Wat een vreselijk mens is dat. Ik vraag me af hoe zij zichzelf vindt als ze zichzelf terug ziet.
Alle reacties Link kopieren
Daisy zal zich toch wel ontzettend schamen nu. Echt tenenkrommend hoe ze daar zat. Overtuigd van haar eigen gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven