Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2021 (Videoland)

05-01-2021 08:13 911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Married at First Sight is begonnen!
Ik kijk zelf de Videoland planning dus vind het fijn als mensen mee willen praten met de week voorlopen maar als daar niet genoeg mensen voor zijn dan pas ik me aan en houdt ik m’n mond voor de spoilers ;-)
Esri38 schreef:
22-02-2021 14:59
Daisy zal zich toch wel ontzettend schamen nu. Echt tenenkrommend hoe ze daar zat. Overtuigd van haar eigen gelijk.
Oh, dat denk ik niet. Ik ken dit soort types wel, die zijn niet in staat tot zelfreflectie. Op anderen reflecteren doen ze echter constant.

Zeer vervelende collega's.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gekeken en heb 2 dingen die ik echt even moet zeggen.

Wat ontzettend verdrietig van Sylvia... ik hoop echt dat alles goed komt. Ze zijn echt heel leuk samen, Fred is een topvent, echt fijn dat ze hem nu heeft als steun.

En dit: WAT EEN ONGELOVELIJKE BITCH IS DAISY, JEZUS
Totaaaaaal geen zelfreflectie idd, dat niemand daar wat van zegt! Die vieze blik ook naar Mick toen ze daar zaten op die bank pffffff
Malibu123 schreef:
22-02-2021 16:41
Ik heb net gekeken en heb 2 dingen die ik echt even moet zeggen.

Wat ontzettend verdrietig van Sylvia... ik hoop echt dat alles goed komt. Ze zijn echt heel leuk samen, Fred is een topvent, echt fijn dat ze hem nu heeft als steun.

En dit: WAT EEN ONGELOVELIJKE BITCH IS DAISY, JEZUS
Totaaaaaal geen zelfreflectie idd, dat niemand daar wat van zegt! Die vieze blik ook naar Mick toen ze daar zaten op die bank pffffff
Ik vond ook het gesprek dat ze had bij het diner tijdens het koppelweekend zo respectloos. Alles draaide om haar wensen, wat zij had opgegeven, hoe erg hij niet in haar plaatje paste.
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
22-02-2021 16:41
Ik heb net gekeken en heb 2 dingen die ik echt even moet zeggen.

Wat ontzettend verdrietig van Sylvia... ik hoop echt dat alles goed komt. Ze zijn echt heel leuk samen, Fred is een topvent, echt fijn dat ze hem nu heeft als steun.

En dit: WAT EEN ONGELOVELIJKE BITCH IS DAISY, JEZUS
Totaaaaaal geen zelfreflectie idd, dat niemand daar wat van zegt! Die vieze blik ook naar Mick toen ze daar zaten op die bank pffffff
Zag je hoe vies ze Mick aankeek toen zij op de bank zat en hij binnenkwam? Ze leek bijna walgend naar zijn lichaam te kijken.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-02-2021 16:53
Zag je hoe vies ze Mick aankeek toen zij op de bank zat en hij binnenkwam? Ze leek bijna walgend naar zijn lichaam te kijken.
In de vorige aflevering toen hij binnen kwam zei hij ook iets van; hee alles goed ofzo.
Daar zei ze ook niets op.
Het is in elk geval een waarschuwing voor alle deurmatten uit Amsterdam-Noord en omgeving: trap er niet in! Dit is haar ware gezicht (of het wordt nog erger, als je je op tv al zo gedraagt).
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
22-02-2021 15:24
Oh, dat denk ik niet. Ik ken dit soort types wel, die zijn niet in staat tot zelfreflectie. Op anderen reflecteren doen ze echter constant.

Zeer vervelende collega's.
Dit inderdaad. Die ziet wat ze wil zien en ik ben bang dat haar omgeving alleen maar zal bevestigen dat ze gematcht is met iemand die haar niet waard is.
Ik vond dat hij er tijdens het koppelsweekend goed uit kwam, jammer voor hem dat hij geen leukere en toegankelijkere partner heeft gekregen.

Maar ja, allemaal niet zo belangrijk vergeleken bij het nieuws van Sylvia. Wat verdrietig, ik hoop zó dat hen nog een hele lange en mooie tijd gegund is.
Ik heb mij alleen maar geërgerd aan Lizzy. Zij had nooit met het programma mee moeten doen. Lars wil settelen en zij wil meer een soort verkering.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat mijn interesse een beetje is verloren. Vorige week de aflevering ook niet afgekeken en nu ook geen zin om te kijken.
Is het nog waard om verder te kijken of heb ik genoeg aan hier mee lezen?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
22-02-2021 16:57
In de vorige aflevering toen hij binnen kwam zei hij ook iets van; hee alles goed ofzo.
Daar zei ze ook niets op.
Toen één voor één de andere helft van het koppel binnen kwam? Toen zei ze gewoon 'Ja hoor, met jou' op hoor.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
22-02-2021 17:07
Dit inderdaad. Die ziet wat ze wil zien en ik ben bang dat haar omgeving alleen maar zal bevestigen dat ze gematcht is met iemand die haar niet waard is.
Ik vond dat hij er tijdens het koppelsweekend goed uit kwam, jammer voor hem dat hij geen leukere en toegankelijkere partner heeft gekregen.

Maar ja, allemaal niet zo belangrijk vergeleken bij het nieuws van Sylvia. Wat verdrietig, ik hoop zó dat hen nog een hele lange en mooie tijd gegund is.
Ja, vreselijk zeg. Hopelijk is het Sylvia nog gegund :rose:
Alle reacties Link kopieren
Roseaux schreef:
22-02-2021 17:47
Toen één voor één de andere helft van het koppel binnen kwam? Toen zei ze gewoon 'Ja hoor, met jou' op hoor.
Dan was het de toon of de blik denk ik, maar ik weet dat ik dacht; mens doe niet zo

In m'n herinnering zei ze niks, maar dan was het zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Jullie moeten voor de aardigheid eens terugkijken naar een van de eerste afleveringen, waarin Daisy aan Mick wordt gekoppeld... wat ze over haar zeggen,
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
22-02-2021 19:46
Jullie moeten voor de aardigheid eens terugkijken naar een van de eerste afleveringen, waarin Daisy aan Mick wordt gekoppeld... wat ze over haar zeggen,
Wat dan?
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
22-02-2021 19:46
Jullie moeten voor de aardigheid eens terugkijken naar een van de eerste afleveringen, waarin Daisy aan Mick wordt gekoppeld... wat ze over haar zeggen,
Bedoel je wat de "experts" over haar zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Zo dat van Sylvia kwam wel binnen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu de bijzondere twist dan?
Alle reacties Link kopieren
Mick reageerde heel netjes op Daisy, ik vind het echt best een leuke jongen. Daisy vind ik een bitch, ik begrijp niet hoe zij geselecteerd kan zijn voor het programma. Zij is toch heel lastig te koppelen? Mick is degene die boos mag zijn, hij heeft geen kans gekregen op een leuke vrouw. Maar Mick is zo niet, hij blijft heel beleefd.

Arme Sylvia. Longkanker is vaak slecht te behandelen volgens mij :"-(
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
22-02-2021 21:16
Bedoel je wat de "experts" over haar zeggen?
Ja en wat ze over zichzelf zegt.
Is het niemand opgevallen dat de wenkbrauwen van Chantal nu een stuk normaler waren?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Daisy echt tegenvallen hoor pff.
En Lizzy had nooit mee moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn Aron en Monique nog samen?
Zou ik zo leuk vinden
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog even teruggekeken en Rein zegt “Heel arrogant maar ik ben veel te mooi voor dit project. En er zijn genoeg mensen die mij wel willen”
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk dat van Sylvia.... Arme vrouw. Ik hoop dat ze er bovenop komt.
Onwijs lief mens is het ook en ik denk dat Fred haar zal steunen waar hij maar kan.

Mick is door het oog van de naald gekropen en komt goed weg dat hij nu kan scheiden. Hij zou zijn leven maar moeten hebben delen met Daisy.. wat zou hij klein gemaakt worden.
Heel raar dat er wederom niks tegen haar werd gezegd. Ik heb inmiddels lage verwachtingen van de experts, dus was het geen vraag om haar te laten nadenken over haar eigen rol, dan tenminste dat ze respectvol naar Mick mag zijn.

Met Lars en Lizzy weet ik het niet hoor. Lizzy was trots dat ze voor zichzelf op kwam door een eigen kamer te vragen (de manier waarop was vrij 'jong' en een gevecht die eigenlijk niet om Lars draait), maar daar stopt het voor haar. Terwijl het daar juist begint. Om te beginnen, wat is je boodschap: wil je even bijkomen? Wil je uitelkaar? Hoe wil je het daarna aanpakken? Is moe en dronken, het beste moment of stel je een gesprek voor op een rustig moment?
Ik neem het haar niet kwalijk, maar ze is nog te jong in haar doen en laten voor zo'n grote commitment als dit programma.

Dat Rein zei dat hij te mooi is voor dit project :hihi: :facepalm:

Ik denk dat Danny wel even van zijn stuk was, maar niet getrouwd had willen blijven als hij wist wat Rein zou zeggen. Het was meer van hetzelfde en Danny was er niet gelukkig van geworden. Ik denk eigenlijk ook dat Rein gewoon weer een visje uitgooide en niks meer dan dat. Rein had er verder ook weinig emotie bij en noemde verder in de gesprekjes erna ook nergens meer Danny's naam of enige teleurstelling, dus het is wel goed zo.
menta wijzigde dit bericht op 23-02-2021 01:41
19.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
22-02-2021 22:17
Zijn Aron en Monique nog samen?
Zou ik zo leuk vinden
????
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven