Entertainment alle pijlers

Married at first sight Australia, wie kijkt er?

06-07-2020 20:12 1178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook op RTL 8?
Dit beloofd wat.

AUB NIET SPOILEREN
miskotto wijzigde dit bericht op 09-06-2021 20:10
23.89% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
pluisje26 schreef:
06-08-2020 15:24
Ik vind deze married at first sight veel leuker. Lijkt mij ook een veel groter kans van slagen geven. Heel leuk gedaan in elk geval.
Helaas niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat trekt die Susie nare koppen zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
05-08-2020 18:07
Ik ben zooooo verliefd op Cameron en Julesh :flirting:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2020 23:51
Reden: spoiler
18.75% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
07-08-2020 23:10
Niet spoileren aub... :roll:
apppie wijzigde dit bericht op 08-08-2020 06:15
21.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen :popcorn:

Mick gezellig bij schoonfamilie op de koffie
Nic krijgt die broer van Cyrell weer in zijn nek
Travelite schreef:
07-08-2020 23:49
Morgen :popcorn:

Mick gezellig bij schoonfamilie op de koffie
Nic krijgt die broer van Cyrell weer in zijn nek
Helaas pas maandag weer. Ik vond het ongelooflijk dat Jes zo egoïstisch is en dat Mick er niet gewoon mag uitstappen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik vind deze serie ook zo heerlijk weglijken. Niet zo zeer vanwege het wetenschappelijke, want dat is hier volgens mij ver te zoeken. Ik zou het scharen onder “scripted reality” . Een beetje zoals AU Masterchef, lekker overdreven met een smeuiig sausje er overheen :lol: Je krijgt ook best wel mee hoe het is om te wonen in Australië. Nu had ik tot nu toe ook het idee dat Jess ook “nep” was, maar ze kwam me bij die ruzie toch oprecht over. Ik stond zowaar aan haar kant, waarom deed Mick zo lomp, ook al ben je klaar met haar : waarom zo eigenwijs en niet sorry zeggen? En Tamara, mooie meid, ze doet me denken aan Amy Winehouse. Cyrell is volgens mij het meest naturel. Alleen haar shape/blush vind ik niet zo mooi.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
MonkeyTown schreef:
08-08-2020 00:00
Oh ik vind deze serie ook zo heerlijk weglijken. Niet zo zeer vanwege het wetenschappelijke, want dat is hier volgens mij ver te zoeken. Ik zou het scharen onder “scripted reality” . Een beetje zoals AU Masterchef, lekker overdreven met een smeuiig sausje er overheen :lol: Je krijgt ook best wel mee hoe het is om te wonen in Australië. Nu had ik tot nu toe ook het idee dat Jess ook “nep” was, maar ze kwam me bij die ruzie toch oprecht over. Ik stond zowaar aan haar kant, waarom deed Mick zo lomp, ook al ben je klaar met haar : waarom zo eigenwijs en niet sorry zeggen? En Tamara, mooie meid, ze doet me denken aan Amy Winehouse. Cyrell is volgens mij het meest naturel. Alleen haar shape/blush vind ik niet zo mooi.
Haar blush is asgrauw. Ik snap niet dat niemand wat tegen haar gezegd heeft.
MonkeyTown schreef:
08-08-2020 00:00
Oh ik vind deze serie ook zo heerlijk weglijken. Niet zo zeer vanwege het wetenschappelijke, want dat is hier volgens mij ver te zoeken. Ik zou het scharen onder “scripted reality” . Een beetje zoals AU Masterchef, lekker overdreven met een smeuiig sausje er overheen :lol: Je krijgt ook best wel mee hoe het is om te wonen in Australië. Nu had ik tot nu toe ook het idee dat Jess ook “nep” was, maar ze kwam me bij die ruzie toch oprecht over. Ik stond zowaar aan haar kant, waarom deed Mick zo lomp, ook al ben je klaar met haar : waarom zo eigenwijs en niet sorry zeggen? En Tamara, mooie meid, ze doet me denken aan Amy Winehouse. Cyrell is volgens mij het meest naturel. Alleen haar shape/blush vind ik niet zo mooi.
Nee jess is juist fake. Schijnen zelfs paar te hebben geacteerd of zijn aangestuurd door de productie. Zo scheen jess pas te huilen toen de crew er was. Insider verhaal!

Ik vond het juist jammer dat die diners zo uitgebreid zijn en de weken thuis in eigen huis zo kort. Ik wil juist weten wat voor vrienden ze hebben, hoe hun dagelijkse omgang is, wat ze doen in het hotel, etc. Je ziet zo weinig van hen allemaal. Alleen drama stukken. Wat hebben Micheal en zijn vriendin bijvoorbeeld in het hotel gedaan? Zijn ze vaak op pad geweest, hoe leefden ze samen, etc. Je ziet daar vrij weinig van terug. Terwijl er toch 41 afl zoiets zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel benieuwd naar volgende week.

Ik gun het Cyrell dat ze gelukkig wordt met Nic, ze is echt gek op hem maar hij is een beetje afgeknapt. Ben benieuwd naar die familie

Martha en Michael vind ik leuk samen.
Ben benieuwd wat er met Jess en Dan gaat gebeuren, misschien laat Dan ook nog wat sneaky gedrag zien, Tamara vind ik ook een leuke vrouw. Hij eet nu van 2 walletjes en heeft zijn mening over Tamara misschien ook wel laten beïnvloeden door zijn moeder, die mij overigens heel bekend voorkwam, zou dat een actrice kunnen zijn?.

Mick vind ik maar een rare en beetje viezig met zijn teenslippers of werkboots naar een diner, of liggend op de grond daar op die boerderij of Jess willen kussen met ei op zijn gezicht en zijn smoezelige hoofdkussens. Ik denk dat ze het echt wel met hem heeft geprobeerd.

Mike vind ik een leuke en aantrekkelijke man, hoop dat ze het redden.

Oh en Susie zal zich ook wat moeten aanpassen, als begrijp ik haar wel een beetje ik zou ook de kriebels krijgen van zo'n softie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
08-08-2020 12:55
Ik ben heel benieuwd naar volgende week.

Ik gun het Cyrell dat ze gelukkig wordt met Nic, ze is echt gek op hem maar hij is een beetje afgeknapt. Ben benieuwd naar die familie

Martha en Michael vind ik leuk samen.
Ben benieuwd wat er met Jess en Dan gaat gebeuren, misschien laat Dan ook nog wat sneaky gedrag zien, Tamara vind ik ook een leuke vrouw. Hij eet nu van 2 walletjes en heeft zijn mening over Tamara misschien ook wel laten beïnvloeden door zijn moeder, die mij overigens heel bekend voorkwam, zou dat een actrice kunnen zijn?.

Mick vind ik maar een rare en beetje viezig met zijn teenslippers of werkboots naar een diner, of liggend op de grond daar op die boerderij of Jess willen kussen met ei op zijn gezicht en zijn smoezelige hoofdkussens. Ik denk dat ze het echt wel met hem heeft geprobeerd.

Mike vind ik een leuke en aantrekkelijke man, hoop dat ze het redden.

Oh en Susie zal zich ook wat moeten aanpassen, als begrijp ik haar wel een beetje ik zou ook de kriebels krijgen van zo'n softie.
Vergeet Cameron en Jules niet, die 2 zijn zoooo in love, en Jules ziet er altijd heel mooi uit vind ik.

Cyrell en Nick gaan het niet redden, Cyrell is teveel bezig met veranderen, en dat gaat ze niet volhouden, en de voorstukjes van maandag liegen er niet om, Nick zit aan tafel bij de familie van Cyrell, en daar gaat het mis tussen Nick en die arrogante broer van Cyrell ( die ene met die grote bek tijdens het huwelijk,)

Mick en Jess dat was gedoemd te mislukken, Mick moet gewoon een boerin hebben die het plattelandsleven verstaat, en Jess is een modepop die echt geen schapen gaat hoeden,
Ik ben benieuwd hoe verder tussen haar en Dan.

Voor de zomer waarin er toch niks op tv is, vind ik dit een zeer vermakelijke entertainment zo aan het begin van de avond.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Travelite schreef:
07-08-2020 23:49
Morgen :popcorn:

Mick gezellig bij schoonfamilie op de koffie
Nic krijgt die broer van Cyrell weer in zijn nek


Ik zou op de tijdens het huwelijksfeest al ruzie met die broer hebben gehad.
De manier hoe hij Nick intimideerde en dwong om te vertellen welke ziekte hij had. Heel onbeschoft.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
08-08-2020 13:50
Vergeet Cameron en Jules niet, die 2 zijn zoooo in love, en Jules ziet er altijd heel mooi uit vind ik.

Cyrell en Nick gaan het niet redden, Cyrell is teveel bezig met veranderen, en dat gaat ze niet volhouden, en de voorstukjes van maandag liegen er niet om, Nick zit aan tafel bij de familie van Cyrell, en daar gaat het mis tussen Nick en die arrogante broer van Cyrell ( die ene met die grote bek tijdens het huwelijk,)

Mick en Jess dat was gedoemd te mislukken, Mick moet gewoon een boerin hebben die het plattelandsleven verstaat, en Jess is een modepop die echt geen schapen gaat hoeden,
Ik ben benieuwd hoe verder tussen haar en Dan.

Voor de zomer waarin er toch niks op tv is, vind ik dit een zeer vermakelijke entertainment zo aan het begin van de avond.

Ik vind het ook heerlijke tv. Maar Cameron en Jules vind ik booooring... Die zijn gewoon perfect gelukkig :biggrin: Ja Jules is beeldschoon, prachtige ogen heeft ze.

Ik schrok ook een beetje van het voorstukje waarin ik die familie van Cyrell zag, ik heb de eerste delen van deze serie niet gezien dus heb dat stukje met die broer gemist. Maar... Cyrell ziet waar ze de fout in is gegaan en probeert zichzelf te verbeteren, dat vind ik wel een prestatie, dus daarom hoop ik van harte...dat ze het redden.
Wat een huizen... Verdienen ze allemaal zo goed of is het daar gebruikelijk? Ze hebben het vaak ook luxe ingericht, stuk grond of een luxe appartement. Als alleenstaande wonen ze aardig goed. En drank schijnt er duur te zijn, maar ze drinken aardig wat daar. Hoe betalen ze dat allemaal?
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad echt leuke huizen allemaal, en sommigen dan ook nog pal aan de kust... Ik ben zo jaloers :heart:

Heerlijk programma. Ik heb op de verzoekjes-pagina van Videoland de vorige seizoenen ook aangevraagd :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikkuz schreef:
08-08-2020 21:39
Wat een huizen... Verdienen ze allemaal zo goed of is het daar gebruikelijk? Ze hebben het vaak ook luxe ingericht, stuk grond of een luxe appartement. Als alleenstaande wonen ze aardig goed. En drank schijnt er duur te zijn, maar ze drinken aardig wat daar. Hoe betalen ze dat allemaal?
Ik begrijp het ook niet goed. Ben 2x in Australië geweest en heb ondervonden wat het leven daar kost. 6 flesjes Corona 26 dollar (20 euro). Dit voor de beeldvorming. Huizen kosten een vermogen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het hun echte huizen zijn.
Wow dat decolleté van Susie o_o
Bergje65 schreef:
09-08-2020 00:59
Ik begrijp het ook niet goed. Ben 2x in Australië geweest en heb ondervonden wat het leven daar kost. 6 flesjes Corona 26 dollar (20 euro). Dit voor de beeldvorming. Huizen kosten een vermogen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het hun echte huizen zijn.
Susie heeft 2,5 hectare. Alle meiden hebben luxe huizen en best wel duur meubilair denk ik. Ik ben echt jaloers🙈
Wat een bitch zeg die Cyrell, verdraait weer lekker de boel bij die broer.
Ze zijn gewoon verschrikkelijk oridinair, die hele familie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ikkuz schreef:
10-08-2020 20:10
Susie heeft 2,5 hectare. Alle meiden hebben luxe huizen en best wel duur meubilair denk ik. Ik ben echt jaloers🙈
Hoeveel drollen per hectare zou dat zijn @(
Ik denk dat ik een uitzondering ben. Ik vind Cyrell heel leuk. Ze gaat ervoor en ze wilt echt veranderen. Met haar gezinsafkomst is dat niet niks.
Ikkuz schreef:
10-08-2020 20:28
Ik denk dat ik een uitzondering ben. Ik vind Cyrell heel leuk. Ze gaat ervoor en ze wilt echt veranderen. Met haar gezinsafkomst is dat niet niks.
Vond jij het leuk ja, wat ze net allemaal zei tegen haar broer? En fair? En niet een beetje raar dat ze maar de helft een kwart van het verhaal vertelde?
Die broer is echt getikt.
Run Nick, ruuuuuuun!!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven