Entertainment alle pijlers

Married at first sight (RTL4) 2020

05-01-2020 22:08 1745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag 6 januari begint het nieuwe seizoen.
Wie kijkt er met me mee?

Geen spoilers plaatsen graag.
cateye wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:25
Reden: Goede tip van een medeforummer gekregen.
25.79% gewijzigd
Spoilers?
Yasmeenah82 schreef:
26-01-2020 00:41
En bedankt mods voor de kl@#te spoilers! :'(

Volgens de mods zijn het geen spoilers :wtf:
En toen ik wat doordramde kreeg ik een officiële waarschuwing en gingen ze het aan de redactie doorgeven. Koekoek.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
26-01-2020 13:57
Volgens de mods zijn het geen spoilers :wtf:
En toen ik wat doordramde kreeg ik een officiële waarschuwing en gingen ze het aan de redactie doorgeven. Koekoek.
Aaaw jij hebt het dus gezegd tegen de mods. Ik begin er niet aan, precies om de reden hoe ze reageren op jou.

Zijn zeker wel spoilers indd!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijenblij20220 schreef:
25-01-2020 18:06
Nou, ik denk dat er weinig wetenschappelijks aan is want gezien de vorige seizoenen zijn er nog maar 2 koppels die nog wel bij elkaar zijn. De meeste huwelijken mislukken dus. Ik snap dus echt niet als het seizoenen lang al bewezen is dat dit wetenschappelijk huwelijk vaker niet werkt dan wel dat er mensen zijn die zo dom zijn om hier toch nog aan mee te doen.
In de vorige seizoenen kreeg je meer te zien van de testdagen, je zag bijvoorbeeld dat de kandidaten moesten aangeven welke geur ze lekker vonden. Dat deed men door te ruiken aan gedragen T-shirts die in glazen potten zaten.
Er werden ook speeksel/ haar monsters genomen en een IQ test.
Van de huwelijken eindigt "normaal"40% in een scheiding, hier zijn als ik het goed heb 3 seizoenen van 4 koppels geweest. Hiervan zijn er nog 2 bij elkaar, dat is inderdaad niet veel. En toch vind ik het knap, onder de druk van de camera en iedereen die er een mening overheeft.

Op de site staat:
Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek. Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Ik ben nog suf van het roesje van mijn medisch onderzoek van vanmiddag, dus als je denkt "Wat zit die Caaf nu raar te kletsen" dan weten jullie hoe dat komt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
27-01-2020 20:33
:hello:

Ik ben nog suf van het roesje van mijn medisch onderzoek van vanmiddag, dus als je denkt "Wat zit die Caaf nu raar te kletsen" dan weten jullie hoe dat komt.
:there:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag Chantal in haar handjes knijpen met Henk. Hij is zo enthousiast!
Alle reacties Link kopieren
Hangt dat kousenbandje niet te laag bij Talleke?
Alle reacties Link kopieren
Droom19 schreef:
27-01-2020 20:40
Hangt dat kousenbandje niet te laag bij Talleke?
Beetje wel ja😂
Alle reacties Link kopieren
Toen Henk begon met zingen was ik zo blij dat ik nog onder invloed van dat roesje ben.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Henk doet wel erg lief tegen haar.
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaa die vriendin van Wenkie heeft een sexy jurk aan waar de boezem bijna overboord valt maar met slippers eronder, geen gezicht!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
27-01-2020 20:41
Toen Henk begon met zingen was ik zo blij dat ik nog onder invloed van dat roesje ben.
😂😂😂🙈
Oei zag ik nou twijfel bij Henk? Hij doet erg lief tegen haar en zij lijkt te smelten. Ik denk dat het sowieso in zijn aard zit om lief en zorgzaam te doen.
Sabeltandcavia schreef:
27-01-2020 20:41
Toen Henk begon met zingen was ik zo blij dat ik nog onder invloed van dat roesje ben.
Jij mazzelaar
Robin lijkt niet erg enthousiast maar het kan ook gewoon een rustige, droge gast zijn.
Kimberly ziet er in haar bruidsjurk met kapsel misschien wat truttiger uit vergeleken voorheen, in haar gewone outfits en kapsel
Alle reacties Link kopieren
Is die bikini ook getatoeëerd?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
27-01-2020 20:33
:hello:

Ik ben nog suf van het roesje van mijn medisch onderzoek van vanmiddag, dus als je denkt "Wat zit die Caaf nu raar te kletsen" dan weten jullie hoe dat komt.
Ohhhhhh. Nu heb je een excuus :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kimberley een hele lieve vrolijke vrouw. Robin lijkt ook wel blij met haar heb ik de indruk.
Droom19 schreef:
27-01-2020 20:40
Hangt dat kousenbandje niet te laag bij Talleke?
Behoorlijk... Vind het best ordinair. Maar goed, we weten over wie we het hebben :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die vindt dat Robin stukken knapper is dan Kimberley? Voor mij uit een heel andere categorie, en dat terwijl ik heel veel vrouwen mooi vind en en maar ontzettend weinig mannen. (en toch val ik op mannen)
Donna1971 schreef:
27-01-2020 21:00
Robin lijkt niet erg enthousiast maar het kan ook gewoon een rustige, droge gast zijn.
Kimberly ziet er in haar bruidsjurk met kapsel misschien wat truttiger uit vergeleken voorheen, in haar gewone outfits en kapsel
Ja. Dingen zoals een lieve vrouw (lief?) Net zoals met kraamvisite en de baby: wat een lieve baby.

Of ergens gaf hij als antwoord 'prima vrouw'

En het viel Carlo ook op dat Robin niet echt enthousiast kijkt of Kim aankijkt.

Ik vind Kim te leuk voor Robin (zoals hij nu is en doet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven