Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMystique schreef op 31 maart 2017 @ 20:41:

Martine Hafkamp heeft Bing laten neerschieten en ze laat Ludo ervoor opdraaien.

En niemand zal geloven dat hij het niet gedaan heeft, gezien de omstandidheden.Neeeheeee niet vertellen lol anders is het niet spannend meer
Speelde die advocaat nou dubbel spel en werkt dus voor Martine ?
quote:shockingblue schreef op 31 maart 2017 @ 20:43:

[...]



Neeeheeee niet vertellen lol anders is het niet spannend meerHeb even bij mn post gezet dat t geen spoiler is. Ik denk t gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Wat MissMystique zegt denk ik ook. Martine heeft Bing ook gewoon gebruikt om Ludo nog meer kapot te maken. Financieel is het haar toch al best goed gelukt, nu wil ze Janine en Nina flink tegen hem opzetten door hem te laten opdraaien voor een (poging tot) moord. Ludo deed aldoor al zo krampachtig over Nina die niet naar de notaris moest komen. Zij en Janine gaan nu natuurlijk denken dat dat is omdat hij Bing wat wilde aandoen. Dan heeft Martine hetzelfde bij Ludo gedaan als hij jaren geleden bij haar.



Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 31 maart 2017 @ 20:54:

Wat MissMystique zegt denk ik ook. Martine heeft Bing ook gewoon gebruikt om Ludo nog meer kapot te maken. Financieel is het haar toch al best goed gelukt, nu wil ze Janine en Nina flink tegen hem opzetten om hem te laten opdraaien voor een (poging tot) moord. Ludo deed aldoor al zo krampachtig over Nina die niet naar de notaris moest komen. Zij en Janine gaan nu natuurlijk denken dat dat is omdat hij Bing wat wilde aandoen. Dan heeft Martine hetzelfde bij Ludo gedaan als hij jaren geleden bij haar.



Zoiets.Omgaan het is een soap hoor geen levensverhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 31 maart 2017 @ 20:55:

[...]



Omgaan het is een soap hoor geen levensverhaalOmg!!11!!1!1one!!1!
Alle reacties Link kopieren
Hier mijn twee centen:



Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 31 maart 2017 @ 20:54:

Wat MissMystique zegt denk ik ook. Martine heeft Bing ook gewoon gebruikt om Ludo nog meer kapot te maken. Financieel is het haar toch al best goed gelukt, nu wil ze Janine en Nina flink tegen hem opzetten door hem te laten opdraaien voor een (poging tot) moord. Ludo deed aldoor al zo krampachtig over Nina die niet naar de notaris moest komen. Zij en Janine gaan nu natuurlijk denken dat dat is omdat hij Bing wat wilde aandoen. Dan heeft Martine hetzelfde bij Ludo gedaan als hij jaren geleden bij haar.



Zoiets.

Mijn hemel, hier was ik dus nooit opgekomen hè?



Het is nu officieel: ik ben te dom om GTST nog te snappen



Maar ach, wat dondert het eigenlijk ook.

Ik vind Anton en Maxime leuk, en heb elke doordeweekse avond een excuus om even lekker te zeiken.

Meer heeft een simpel mens niet nodig.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 31 maart 2017 @ 20:56:

Omg!!11!!1!1one!!1!En al bied je me hier en nu een miljoen, wat dit betekent zou ik ook werkelijk niet weten...
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
OMG! Wat een wending. En wat fijn dat Anton altijd dienst heeft..
Alle reacties Link kopieren
Slecht geacteerd van Schors. Haha ze is in shock.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Krijg wel medelijden met Ludo die wordt zwaar genaaid vrees ik .
Alle reacties Link kopieren
quote:pepexx schreef op 03 april 2017 @ 20:18:

Slecht geacteerd van Schors. Haha ze is in shock.Oh, ik vond het juist wel goed....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja arme Anton. die heeft echt altijd dienst. in het Academisch Ziekenhuis Meerdijk... best bijzonder voor zo'n dorpje, zo'n academisch ziekenhuis...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bluegreen schreef op 03 april 2017 @ 20:16:

En wat fijn dat Anton altijd dienst heeft..

Ze hebben de kogel bij Bing niet kunnen verwijderen.

Waarom hebben ze Anton dan ook niet laten opereren, die had dat echt wel voor elkaar gekregen.



En man man man, wat is Sjors toch een doos.
You don't have to fit into the format
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:pepexx schreef op 03 april 2017 @ 20:18:

Slecht geacteerd van Schors. Haha ze is in shock.Zij doet altijd zo, en ze doet iets met haar mond, net een goudvis op het droge
Alle reacties Link kopieren
Waarom keek Anna nu zo op het eind? Wil ze Rikkie expres de put in duwen of was het schuldgevoel?
Ocherm die Ludo .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ludo erg aantrekkelijk als hij stoelen naar de verdommenis smijt
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 03 april 2017 @ 20:54:

Haha, ja arme Anton. die heeft echt altijd dienst. in het Academisch Ziekenhuis Meerdijk... best bijzonder voor zo'n dorpje, zo'n academisch ziekenhuis...Met blijkbaar maar 1 kamer. Maakt niet uit wat ze mankeren, ze liggen altijd in dezelfde kamer!
quote:Lotte35 schreef op 05 april 2017 @ 21:32:

Ik vind Ludo erg aantrekkelijk als hij stoelen naar de verdommenis smijt Woest aantrekkelijk Anton en Ludo samen boos lijkt me ook heerlijk !
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 06 april 2017 @ 08:40:

Woest aantrekkelijk Anton en Ludo samen boos lijkt me ook heerlijk !Ik ga de scenarioschrijvers tippen, dit moet toch te realiseren zijn
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 03 april 2017 @ 22:44:

[...]



Ze hebben de kogel bij Bing niet kunnen verwijderen.

Waarom hebben ze Anton dan ook niet laten opereren, die had dat echt wel voor elkaar gekregen.



En man man man, wat is Sjors toch een doos.Ja! die kan toch alles!! hersenchirurgie draait hij zijn hand niet voor om!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, Martine begint zich ook te ergeren aan Sjors.

Met een beetje geluk laat ze die muts nog voor de cliffhanger omleggen.

Het is dan wel haar dochter, maar hé, in Meerdijk is niets te gek.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven