Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Die van die eitjes van Ali B, die komt er ook zo vaak op.
Die van Oral B ook ja :facepalm:

En sowieso alle reclames die lang duren. 1x gaat dan nog maar daarna... :@@:
Alle reacties Link kopieren
De jumbo, de énige winkel met alles voor je paasbrunch. Net als de ah, plus, lidl enz. :facepalm:
Later is nu
Dreamer schreef:
07-04-2019 18:48
De jumbo, de énige winkel met alles voor je paasbrunch. Net als de ah, plus, lidl enz. :facepalm:
:hihi:
En allemaal unieke producten die normaal gesproken niet verkrijgbaar zijn. Eieren en zo.
Alle reacties Link kopieren
Nou precies. De ministolletjes heeft de Lidl tegenwoordig trouwens ook het hele jaar door. Maar de boter is in een leuke vorm gemaakt. Staat zo feestelijk aan het paasontbijt, wanneer het lam z'n koppie kwijt raakt (met Pasen wordt er toch geen lam geofferd?)

Afijn, als het maar verkoopt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
08-04-2019 06:43
Nou precies. De ministolletjes heeft de Lidl tegenwoordig trouwens ook het hele jaar door. Maar de boter is in een leuke vorm gemaakt. Staat zo feestelijk aan het paasontbijt, wanneer het lam z'n koppie kwijt raakt (met Pasen wordt er toch geen lam geofferd?)

Afijn, als het maar verkoopt.
Ja dus, lees de bijbel er maar op na. Jezus is het lam dat geofferd wordt voor de zonden van de mens. Vandaar dat paaslam
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
07-04-2019 18:52
:hihi:
En allemaal unieke producten die normaal gesproken niet verkrijgbaar zijn. Eieren en zo.
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
08-04-2019 13:48
Ja dus, lees de bijbel er maar op na. Jezus is het lam dat geofferd wordt voor de zonden van de mens. Vandaar dat paaslam

Ah.. bedankt. Weer wat geleerd. Neehoor, daar ga ik de bijbel niet voor naslaan. Ik heb wel leukere boeken te lezen ;-))
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die van Hollands Nieuwe. Ik weet het niet, maar ik krijg wurgneigingen van dat kind. Ze wil een grotere suikerspin, ze wil langer (rozer) haar ... |-)

Wehkamp .... Een reclame met allemaal vrouwen die lekker in hun vel zitten en allemaal heel erg onafhankelijk zijn. En dan dat liedje er ook nog bij. :roll:
Alle reacties Link kopieren
De reclame van Sensodyne of Elmex, voor gevoelige tanden. Met de tandarts die zegt "Ik ben al 19 jaar tandarts..."

Waarom noem je dit getal zo specifiek? Ik ben al 19 jaar, 3 maanden en vier dagen tandarts''
Ik ben al bijna 20 jaar tandarts vind ik zoveel logischer, of is 20 jaar minder overtuigend? Hoe lang draait deze reclame al? Heeft ze haar 20jarig jubileum al gehad? Vragen, vragen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Corrie Konings met haar zeikstem :frusty:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
21-04-2019 22:34
De reclame van Sensodyne of Elmex, voor gevoelige tanden. Met de tandarts die zegt "Ik ben al 19 jaar tandarts..."

Waarom noem je dit getal zo specifiek? Ik ben al 19 jaar, 3 maanden en vier dagen tandarts''
Ik ben al bijna 20 jaar tandarts vind ik zoveel logischer, of is 20 jaar minder overtuigend? Hoe lang draait deze reclame al? Heeft ze haar 20jarig jubileum al gehad? Vragen, vragen ;-D

:rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
10-04-2019 11:26
Die van Hollands Nieuwe. Ik weet het niet, maar ik krijg wurgneigingen van dat kind. Ze wil een grotere suikerspin, ze wil langer (rozer) haar ... |-)
En heb nog nooit zulke lelijke extensions gezien!
Alle reacties Link kopieren
Die radioreclame van de McDonald's over de nieuwe milkshake. Die snuiter zegt; die proeft anders. Maar het is toch het smaakt anders?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Friezin71 schreef:
21-04-2019 22:34
De reclame van Sensodyne of Elmex, voor gevoelige tanden. Met de tandarts die zegt "Ik ben al 19 jaar tandarts..."

Waarom noem je dit getal zo specifiek? Ik ben al 19 jaar, 3 maanden en vier dagen tandarts''
Ik ben al bijna 20 jaar tandarts vind ik zoveel logischer, of is 20 jaar minder overtuigend? Hoe lang draait deze reclame al? Heeft ze haar 20jarig jubileum al gehad? Vragen, vragen ;-D
Veel vragen ja. Vooral omdat die reclame een paar jaar oud is. Maar nog steeds 19 jaar tandarts. Wat boeit mij dat. Als je je werk maar goed doet.
Alle reacties Link kopieren
De heinz mayonaisereclame. Ontzettend irritant muziekje en lach erin
Alle reacties Link kopieren
Mag ik er een leuke vondst ingooien?
Op de Brabantia pedaalemmerzakken staat de tekst : Ich bin een binliner.
Die vind ik zoooo grappig!
De nieuwe van Dettol
Maar die nieuwevan de Lidl met AliB vind ik nu wel leuk
Friezin71 schreef:
21-04-2019 22:34
De reclame van Sensodyne of Elmex, voor gevoelige tanden. Met de tandarts die zegt "Ik ben al 19 jaar tandarts..."

Waarom noem je dit getal zo specifiek? Ik ben al 19 jaar, 3 maanden en vier dagen tandarts''
Ik ben al bijna 20 jaar tandarts vind ik zoveel logischer, of is 20 jaar minder overtuigend? Hoe lang draait deze reclame al? Heeft ze haar 20jarig jubileum al gehad? Vragen, vragen ;-D


Plus dat zij natuurlijk helemaal geen tandarts is. :monkey:

Hij zal vast al vaker genoemd zijn, maar ik krijg nu echt genoeg van de Renault radio reclame: HaaHAAAAAA........ hahahom >:-(
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 24-04-2019 19:59
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
23-04-2019 16:01
Die radioreclame van de McDonald's over de nieuwe milkshake. Die snuiter zegt; die proeft anders. Maar het is toch het smaakt anders?

Ja, volgens mij ook.

Ik hoorde gisteren een radioreclame waarin ze zeiden "dat is goedkoper als... " en volgens mij is het 'goedkoper dán.. ', maar het was een locale radiozender, dus misschien is het wel dialect. Ik zat het in de auto te verbeteren :facepalm:

Ik snap 'actief blauw water' niet, als het gaat om een hygiënische wc. Hoezo wordt je wc zoveel schoner van blauw water?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
24-04-2019 10:21
De nieuwe van Dettol
Maar die nieuwevan de Lidl met AliB vind ik nu wel leuk

Ja, vooral die mannen op het laatst, die gaan jeu de boule spelen bij/op z'n auto :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
24-04-2019 09:26
Mag ik er een leuke vondst ingooien?
Op de Brabantia pedaalemmerzakken staat de tekst : Ich bin een binliner.
Die vind ik zoooo grappig!
Die is inderdaad leuk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bolletje reclame is hier al eerder voorbijgekomen. Maar mijn specifieke irritatie zit in de zin 'ik hou van het leven (oid) en lekker bewegen.... hoort daarbij'
Uuuuughhh zo belerend.

En de nieuwe Nix reclame van de jongen die naar de bioscoop gaat met captain cola en limo. Ik verstond het eerst niet tot mijn vriend het vertaalde. Echt zo onrealistisch dat een puber zo zou reageren.
Alle reacties Link kopieren
Een reclame over kaas. Een dame snijdt met een kaasschaaf een flinter kaas af. "Ik houd van het leven. En van lekker eten". Nou meid, verslik je niet in die 1,5 gram kaas!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-04-2019 12:20

Ik snap 'actief blauw water' niet, als het gaat om een hygiënische wc. Hoezo wordt je wc zoveel schoner van blauw water?
Volgens mij ruikt het vooral of je net hebt schoongemaakt :D
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
23-04-2019 16:01
Die radioreclame van de McDonald's over de nieuwe milkshake. Die snuiter zegt; die proeft anders. Maar het is toch het smaakt anders?
Inderdaad ja!
Toen ik net dit topic ontdekte wilde ik deze er meteen ingooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven