Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-04-2019 12:20
Ja, volgens mij ook.

Ik hoorde gisteren een radioreclame waarin ze zeiden "dat is goedkoper als... " en volgens mij is het 'goedkoper dán.. ', maar het was een locale radiozender, dus misschien is het wel dialect. Ik zat het in de auto te verbeteren :facepalm:

Ik snap 'actief blauw water' niet, als het gaat om een hygiënische wc. Hoezo wordt je wc zoveel schoner van blauw water?
Idd, het is goedkoper dan...

Dat van dat water vroeg ik mij ook al af?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik erger me enorm aan alle reclame over wc blok dingen. Overbodige zooi. Als het aan mij lag ging het vandaag nog uit de verkoop.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
25-04-2019 13:47
Ik erger me enorm aan alle reclame over wc blok dingen. Overbodige zooi. Als het aan mij lag ging het vandaag nog uit de verkoop.
Vooral de associatie met het beschermen van je kinderen staat me enorm tegen.
"Mijn moeder beschermt me". Achterlijk gedoe! Houd ze voorál weg bij alle bacillen. Kweek je van die tere kasplantjes mee.
De nieuwe reclame van dettol
Eerst moeder die tanden poetst en ziet dat zoontje glazen deur schoonmaakt. Diepe zucht van moeder. En dan zegt voice over, daar hebben we doekjes voor.
Daarna zie je pa met handdoek om, kwaad op dochter want de inhoud van pan kookt over, dochter is druk met telefoon. Voice over, daar hebben we doekjes voor.

Zoontje wilt gewoon helpen
Wie gaat er dan ook douchen als je een pan met inhoud op het vuur hebt staan.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
25-04-2019 14:47
De nieuwe reclame van dettol
Eerst moeder die tanden poetst en ziet dat zoontje glazen deur schoonmaakt. Diepe zucht van moeder. En dan zegt voice over, daar hebben we doekjes voor.
Daarna zie je pa met handdoek om, kwaad op dochter want de inhoud van pan kookt over, dochter is druk met telefoon. Voice over, daar hebben we doekjes voor.

Zoontje wilt gewoon helpen
Wie gaat er dan ook douchen als je een pan met inhoud op het vuur hebt staan.
En als dochter die pan op het vuur heeft gezet, dan mag ze de boel ook helemaal schoonmaken. Zonder speciale doekjes. En voor straf de rest van de keuken erbij.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Lidl, luxe voor iedereen.
Ergens vind ik de slogan heel treurig. En toch werkt hij op mijn lachspieren.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
25-04-2019 13:36
Idd, het is goedkoper dan...

Dat van dat water vroeg ik mij ook al af?

Het wachten is er eigenlijk op dat het kind met blauwe verf en water aan de slag gaat, lekker schoonmaken :rofl:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Overigens hebben we in Nederland zo'n heerlijke 'rijm'

"Ga |SNEL naar huppeldepup punt NL"

Heeft Jumbo ineens: "Ga SNEL naar jumbo.COM"
Klinkt toch een stuk minder, vind ik.
Later is nu
amarna schreef:
24-04-2019 09:26
Mag ik er een leuke vondst ingooien?
Op de Brabantia pedaalemmerzakken staat de tekst : Ich bin een binliner.
Die vind ik zoooo grappig!
:proud:
amarna schreef:
25-04-2019 13:58
Vooral de associatie met het beschermen van je kinderen staat me enorm tegen.
"Mijn moeder beschermt me". Achterlijk gedoe! Houd ze voorál weg bij alle bacillen. Kweek je van die tere kasplantjes mee.
En een steriele binnenkant van de pot beschermt je nergens tegen. Een schone deurklink is belangrijker
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
24-04-2019 11:48
Plus dat zij natuurlijk helemaal geen tandarts is. :monkey:

Hij zal vast al vaker genoemd zijn, maar ik krijg nu echt genoeg van de Renault radio reclame: HaaHAAAAAA........ hahahom >:-(
Ze is wel tandarts, in Amsterdam. Ik ben sinds twee jaar cliënt bi haar praktijk. Zij en haar collega zijn erg goed.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Hunkemoller heeft weer die seksistische braparty reclame, want ja, als vrouw ben je blijkbaar alleen maar eyecandy voor een man. Ik vind dit zo'n sneue reclame voor tienermeisjes en jonge vrouwen die niet het bijna perfecte lijf hebben van een fotomodel waarbij alle moedervlekjes,, puistjes, putjes en plooitjes allemaal zijn weggepoetst en ze zo oppervlakkig in beeld worden gebracht. En jongens krijgen een heel vervormd beeld van vrouwen. Ondergoed mag best verleidelijk zijn maar nu worden de vrouwen in beeld gebracht als object vind ik. Echt vrouwonvriendelijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
WildeMimosa schreef:
25-04-2019 19:01
Ze is wel tandarts, in Amsterdam. Ik ben sinds twee jaar cliënt bi haar praktijk. Zij en haar collega zijn erg goed.

:O
Dat had ik echt niet verwacht.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
25-04-2019 13:47
Ik erger me enorm aan alle reclame over wc blok dingen. Overbodige zooi. Als het aan mij lag ging het vandaag nog uit de verkoop.
Leuk topic, nog nooit ontdekt :biggrin: en dat voor een notoire reclamehater.

Wc verfrissers en/of wc blokjes, ik vind het altijd irritant als ze gaan staan rondjes draaien in de wc of badkamer. Alsof we dat allemaal spontaan zouden doen als de pot eens naar bloemetjes ruikt.

Enige reclame die ik wel te pruimen vind is die van die voetballer die op zijn manier een interview geeft in het Engels :cheer2:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
24-04-2019 17:46
Een reclame over kaas. Een dame snijdt met een kaasschaaf een flinter kaas af. "Ik houd van het leven. En van lekker eten". Nou meid, verslik je niet in die 1,5 gram kaas!
Jaaaaaa, bloedje irritant. Zeker met zo'n huppelig handgebaar, aaarrghh ;-D
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
25-04-2019 19:01
Ze is wel tandarts, in Amsterdam. Ik ben sinds twee jaar cliënt bi haar praktijk. Zij en haar collega zijn erg goed.
Ah, eindelijk antwoord op alle vragen! Als je de volgende keer gaat, wil je dit dan even vragen? Hoe lang is ze al tandarts? Waarom noemt ze 19 jaar? Was toen elmex of sensodyne ontstaan of zo? Dank!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
WildeMimosa schreef:
25-04-2019 19:01
Ze is wel tandarts, in Amsterdam. Ik ben sinds twee jaar cliënt bi haar praktijk. Zij en haar collega zijn erg goed.
Ah, eindelijk antwoord op alle vragen! Als je de volgende keer gaat, wil je dit dan even vragen? Hoe lang is ze al tandarts? Waarom noemt ze 19 jaar? Was toen elmex of sensodyne ontstaan of zo? Dank!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
25-04-2019 18:41
En een steriele binnenkant van de pot beschermt je nergens tegen. Een schone deurklink is belangrijker

Bovendien zitten er in een 'hygiënisch gereinigde pot" in het ziekenhuis (waar de middelen in sommige gevallen sterker moeten zijn) binnen 4 uur weer even veel bacteriën als voor de reiniging, leerde ik ooit op school. En 'actieve chloor' in de winkel, is al zo oud, dat het al helemaal niet meer actief is of hygiënisch schoon maakt. Allemaal flauwekul dus
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
25-04-2019 20:43
Ah, eindelijk antwoord op alle vragen! Als je de volgende keer gaat, wil je dit dan even vragen? Hoe lang is ze al tandarts? Waarom noemt ze 19 jaar? Was toen elmex of sensodyne ontstaan of zo? Dank!! :flirting:
:rofl:
Ik zie WildeMimosa al met een vragenlijstje de praktijk binnen komen. "Zeg tandarts, nu ik hier toch ben, er zijn een paar vrouwen die wat vragen voor je hebben, heb je even?..."
Later is nu
Elmex bestaat al sinds de jaren tachtig. Maar was de verpakking anders. Wit met oranje geloof ik. Ouder dan die tandarts met d'r 19 jaar ervaring. Broekie


Deze

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Is het reclame? Min of meer... Die irritante Vicky Pattison met haar “a week ago I was marrying him” Dan denk ik ga toch weg met je gejank.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
26-04-2019 07:10
Is het reclame? Min of meer... Die irritante Vicky Pattison met haar “a week ago I was marrying him” Dan denk ik ga toch weg met je gejank.
Jaaaaa... kwam net weer voorbij. Dat hij haar toekomst en leven was. En daarna beuzelen over onafhankelijkheid.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
26-04-2019 08:45
Jaaaaa... kwam net weer voorbij. Dat hij haar toekomst en leven was. En daarna beuzelen over onafhankelijkheid.
Ik word een beetje agressief van haar :whip: Dan denk ik ga je nu echt een groep vrouwen aanspreken? Wat heb je eigenlijk bereikt in je leven? Je bent een reality star, niet bepaald een rolmodel.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe reclame van Mac Donalds. Gaat over milkshakes. De precieze tekst weet ik niet maar ongeveer: “het klinkt hetzelfde, maar proeft anders”.
Het is toch: smaakt anders?
Geen wereldissue maar ik vind t stom.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
25-04-2019 21:10
:rofl:
Ik zie WildeMimosa al met een vragenlijstje de praktijk binnen komen. "Zeg tandarts, nu ik hier toch ben, er zijn een paar vrouwen die wat vragen voor je hebben, heb je even?..."
Friezin, als je echt nieuwsgierig bent, kun je haar googelen hoor. Haar naam wordt vermeld in de commercial, kun je het zelf vragen.
Ik heb het er nooit over gehad, want haar nevenactiviteiten gaan me niet aan / interesseren me niet.
don't watch the movie, read the book

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven