Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
chrisjoh schreef:
08-01-2018 12:55
Jaaaaaa ze is er weer😡😡dacht het verboden was geworden intussen.
Ha was dat maar zo ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor die irritante Vodafone niet meer voorbij komen :proud:
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
05-01-2018 10:06
"Pap, hoe hoog leg jij de lat?"


VRESELIJK! :-?
Dat beteuterde hoofd ook van die vader als die blaag dat zegt....
Ik zou mijn kind een knal verkopen denk ik als het zo'n vraag stelde.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
De Hamster-reclames van de Albert Heijn vind ik op het moment echt heel irritant. Ze duren lang en die stemmen van de hamsters geven me het gevoel alsof er een kinderprogramma op staat. Heb daar echt een hekel aan!

Alle reacties Link kopieren
De meest irritante reclame, die van Haribo. Infantiel.
SilverShadow schreef:
04-01-2018 19:26
De automodus app van Interpolis
Als je focust op wat echt belangrijk is, dan rijd je zonder je af te laten leiden.
Als je rijdt zonder je af te laten leiden, kom je veilig thuis bij je gezin.
Als je veilig thuis komt bij je gezin, maakt je dochter een cadeautje voor je.

Net zoals miljoenen singles... IK HEB GEEN GEZIN! Dus als single mag je best appen achter het stuur want er zit toch niemand op je te wachten? Dat is de boodschap die ik er uit haal.
Ik snap die app ook niet. Het scherm van die mobiel van die man in de auto brandt constant, dat leidt toch af? Het beste is toch gewoon het geluid uitzetten en de mobiel in je tas houden, in elk geval uit zicht en zonder geluid. Wat doet die app nou, behalve je gegevens pikken?
Alle reacties Link kopieren
Snowkitty schreef:
08-01-2018 15:49
Ik snap die app ook niet. Het scherm van die mobiel van die man in de auto brandt constant, dat leidt toch af? Het beste is toch gewoon het geluid uitzetten en de mobiel in je tas houden, in elk geval uit zicht en zonder geluid. Wat doet die app nou, behalve je gegevens pikken?
.
Ja, precies. Mensen, die hun mobiel sowieso niet willen gebruiken, hebben zo'n app niet nodig. Net zo makkelijk zet je je telefoon zacht of op vliegtuigstand. En níet in de houder voor je telefoon, waardoor je er steeds op kijkt.
Later is nu
JeMappelle schreef:
08-01-2018 15:16
De Hamster-reclames van de Albert Heijn vind ik op het moment echt heel irritant. Ze duren lang en die stemmen van de hamsters geven me het gevoel alsof er een kinderprogramma op staat. Heb daar echt een hekel aan!

Dit. Normaal vind ik die reclames leuk maar nu duurt het te lang.
Die oh-wat-ben-ik- vrolijk beveiliging beambte in dat museum. " de 10e kan het gebeuren" Staatsloterij reclame.

Hopelijk bedoelen ze dat de 10e er weer een andere reclame van wordt uitgezonden.
Timetraveler schreef:
27-12-2017 11:14
Dat zeurmens op de radio wat een knieprobleem (o.i.d.) heeft en dan zegt "Ik kan pas over 5 maanden terecht, maar zo lang kan ik echt niet wachten hoor!"

Nee de andere mensen voor jou kunnen dat vast wel, you special snowflake :nut: .
Ohhh die is echt vreselijk, wat een zeikstem heeft die vrouw !
Interpolis is niet om aan te zien wat een rare reclame, ik erger me aan die van de AbnAmro met die verwaande lul zijn mobiel bankieren bleh !
paper-clip schreef:
08-01-2018 16:39
Ohhh die is echt vreselijk, wat een zeikstem heeft die vrouw !
Interpolis is niet om aan te zien wat een rare reclame, ik erger me aan die van de AbnAmro met die verwaande lul zijn mobiel bankieren bleh !
:rofl: walgelijk vent inderdaad. Hij zal maar in je vriendenkring zitten.
Oh en die reclame van die man die een eenhoorn (?) Lees: hond met een hoorn cadeau krijgt als hij levend aankomt thuis.

Het meisje acteert super cute, maar dat enge gehinnik van die vent.. brrrr...
Ana_Isabel2 schreef:
08-01-2018 16:40
:rofl: walgelijk vent inderdaad. Hij zal maar in je vriendenkring zitten.
Je zal er maar mee op vakantie zijn @(
paper-clip schreef:
08-01-2018 16:48
Je zal er maar mee op vakantie zijn @(
En dat inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe reclames van Centerparcs ("echt even samen" oid) zijn ook echt een gruwel. Nog even daargelaten dat ik ze vergezocht en quasi-grappig vind; die voice-over is gewoon niet te doen. Zo'n verveelde, langzame, slepende, ironische ondertoon a la de ING- en Coop-reclames (hoewel dit volgens mij weer een andere stem is). Welk reclamebureau heeft ooit bedacht dat dit werkt?? Van mij mag deze trend weer héél snel overwaaien :nope:
Nothing happens for a reason
Reclame van Granoooooolala, zo irritant!!
Sinds gisteren op tv? Man gaat op 1knie in een restaurant voor zijn vriendin en overhandigd haar een doosje met een...zwangerschapstest. o_o .
Nou, die zie ik dus ook net voorbij komen. Wat een debiele reclame zeg :facepalm:
doemijdiemaardan schreef:
20-01-2018 20:43
Nou, die zie ik dus ook net voorbij komen. Wat een debiele reclame zeg :facepalm:
Het viel nog mee dat ze de omstanders niet lieten applaudisseren.
Alle reacties Link kopieren
Anouk Smulders: Haai! Ik krijg vaak complimenten over me huid... ' :sick: Als ik zo 'classy' wordt van een cremetje, dan geef mijn portie maar aan Fikkie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-01-2018 21:06
Anouk Smulders: Haai! Ik krijg vaak complimenten over me huid... ' :sick: Als ik zo 'classy' wordt van een cremetje, dan geef mijn portie maar aan Fikkie.
:rofl: vreselijk inderdaad.
KoffieDoosje schreef:
05-01-2018 10:06
"Pap, hoe hoog leg jij de lat?"


VRESELIJK! :-?

Ik zie ze nu zonder dat irritante kind

Als ik zo sprak tegen mijn vader kon ik een draai om mij oren krijgen, maakt niet uit hoe oud je bent
Activia met al die blote buiken. Slaat nergens op
Alle reacties Link kopieren
Lactacyd, want ze vindt een fris gevoel na het sporten heel belangrijk.
Ik zou het toch een beetje ongemakkelijk vinden als iemand zich zó uitgebreid staat te wassen in zo’n gezamelijke sportschooldouche :$
juliet64 schreef:
08-01-2018 20:03
Die nieuwe reclames van Centerparcs ("echt even samen" oid) zijn ook echt een gruwel. Nog even daargelaten dat ik ze vergezocht en quasi-grappig vind; die voice-over is gewoon niet te doen. Zo'n verveelde, langzame, slepende, ironische ondertoon a la de ING- en Coop-reclames (hoewel dit volgens mij weer een andere stem is). Welk reclamebureau heeft ooit bedacht dat dit werkt?? Van mij mag deze trend weer héél snel overwaaien :nope:
Volgens mij heeft datzelfde mens nog meer reclames ingesproken ja..... Verschrikkelijk...... Coop is zij volgens mij ook......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven