Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:ikeaverslaafde schreef op 05 juni 2015 @ 14:05:

topicvolgpost



Ik dacht altijd dat het terugvind post was hahaha !

Van Ali B krijg ik spontaan gilneigingen, wat een rare kwibus is dat ! Ook zoals hij praat brrrr.
quote:paper-clip schreef op 05 juni 2015 @ 14:43:

[...]





Ik dacht altijd dat het terugvind post was hahaha !

Je hebt gelijk!
Heb ik nu een ventilator gewonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 05 juni 2015 @ 14:52:

Heb ik nu een ventilator gewonnen Ja, en je mag door de de ijskast.
Aaah, dus dat is een tpv, weer wat geleerd (en het topic weer vindbaar )
Alle reacties Link kopieren
Die bonen van HAK die Herman den Blijker overal zonodig doorheen moet pl**ren, natuurlijk een enorme oogst gehad dit jaar en daarom weten ze bij HAK van gekkigheid niet meer waar ze met al die bonen naartoe moeten. In een derdewereldland zijn ze er dolblij mee want bonen bevatten zo ongeveer alle voedingsstoffen die een mens nodig heeft, ik lust echt wel bonen maar niet overal doorheen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 05 juni 2015 @ 13:08:

[...]



Hebben ze dus wel mooi elk kwartaal een 'nieuwe' reclame, 4 voor de prijs van 1.



Het ergste is juist dat de stem van de supermarktmanager zo jolig zegt "Ze zijn er weer hoor! De seizoensgroenten bij Albert Heijn" (iets in die trant). Alsof er de rest van het jaar geen seizoensgroenten zijn. Er zijn altijd seizoensgroenten!!!! alleen zijn het nu zomergroenten grrrrrr



(verder gaat alles goed hoor )
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 05 juni 2015 @ 13:03:

[...]



Ik. Ik gruwel van die man en tegenwoordig gruwel ik ook van die vrouw, alleen door de reclames.



Zij is dus best een goede actrice, aangezien ze mij doet geloven dat zij getrouwd zijn.



ja inderdaad!!! 'en dan doe ik vanavond iets heel spannends voor je aan'! AAAAAH! dan ga ik door de grond!



maar nu die jumbo reclame van dat 4e in de rij krijgt boodschappen gratis vind ik ook vreselijk!!
of TerugVindPost
mosterd..
Alle reacties Link kopieren
hier nog een tvp om even bij te dragen aan het topic: ik vind dat hele gezin uit de jumbo reclames verschrikkelijk. Die kinderen zijn een stel ettertjes, en over de ouders ga ik niet eens beginnen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die efteling reclame vreselijk irritant. Op de één of andere manier krijg ik gewoon kriebels van die stem van dat jochie.
net de reclame van Special K cornflakes. Als ik me speciaal wil voelen, van het leven wil genieten en bruisen van energie moet ik Special K eten. Die troep is niet door je strot te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de radiospotjes van Vodafone echt tenenkrommend irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 05 juni 2015 @ 13:03:

[...]



Ik. Ik gruwel van die man en tegenwoordig gruwel ik ook van die vrouw, alleen door de reclames.



Zij is dus best een goede actrice, aangezien ze mij doet geloven dat zij getrouwd zijn. Hij is ook best een goed acteur; Frank Lammers, heeft ook een Gouden Kalf gewonnen
quote:anoukies schreef op 05 juni 2015 @ 16:45:

[...]

Het ergste is juist dat de stem van de supermarktmanager zo jolig zegt "Ze zijn er weer hoor! De seizoensgroenten bij Albert Heijn" (iets in die trant). Alsof er de rest van het jaar geen seizoensgroenten zijn. Er zijn altijd seizoensgroenten!!!! alleen zijn het nu zomergroenten grrrrrr



(verder gaat alles goed hoor )





Heb die reclame nog nooit gezien, maar ik begrijp waarom je het irritant vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ah daar zijn jullie!



"je pastahsaws wordt nog lekkurdur met de bauwne van Hak!"



Ga





WEG





AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zalando!



Die dansende grietjes en daarna dat irritante wijf met dat bruine haar!
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 06 juni 2015 @ 16:05:

Zalando!



Die dansende grietjes en daarna dat irritante wijf met dat bruine haar! Bedoel je model Cara Delevingne? Is inderdaad een nogal vage reclame :p.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij een heleboel van die supermodellen a la Cara zoiets van 'het is dat ze zo dun zijn maar eigenlijk zien ze er dus gewoon niet uit'.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Moest ff googlen maar zij idd...



Maar gaat me vooral om de deuntjes en de dansjes, heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Becel met die mensen die ik niet kan verstaan.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 06 juni 2015 @ 20:27:

Becel met die mensen die ik niet kan verstaan.



Die zag ik gisteren voor het eerst, wat een rare reclame !

Je gaat toch geen Vlaamse reclame maken voor Nederland ?

En zouden aub al die f#cking reclames voor sexspeeltjes en condooms per direct van de radio willen verdwijnen
ik dacht dat de reclame van Holy Soda met Arie Boomsma niet meer mocht. gisteren 2x gezien op tv.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag hem gister ook! Op 13th street.

Trouwens wat heeft 13th street een ontiegelijke berg irritante reclames voor goede doelen!

Zoals die van het WNF. Hoe vaak kun je ALSJEBLIEFT in 1 reclame proppen?!

Wat ze vooral vervelend maakt is dat ze in elk reclameblok hetzelfde qua reclames uitzenden.

Ik was gisteravond een broek aan het naaien en vind het dan leuk om ondertussen TV aan te hebben staan.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven