Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg spontaan de neiging om heel hard te gaan gillen bij het liedje van de coca cola reclame.

Voor diegenen die 'm niet kennen: Luister en huiver....

https://www.youtube.com/watch?v=bI3y0qc74as
quote:koekkoekje schreef op 05 juni 2015 @ 18:01:

hier nog een tvp om even bij te dragen aan het topic: ik vind dat hele gezin uit de jumbo reclames verschrikkelijk. Die kinderen zijn een stel ettertjes, en over de ouders ga ik niet eens beginnen...



Ik krijg elke keer enorm de neiging om die kinderen te slaan.



En is jullie opgevallen dat het bij de snackbar precies 15 euro kost (oké, dat kan), maar hij geeft alleen briefjes en zegt vervolgens "is goed zo". Als hij 15 euro geeft, slaat die "is goed zo" helemaal nergens op. En als hij 20 euro geeft, is het wel een hele ruime fooi voor de snackbar.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjansje schreef op 09 juni 2015 @ 12:36:

Ik krijg spontaan de neiging om heel hard te gaan gillen bij het liedje van de coca cola reclame.

Voor diegenen die 'm niet kennen: Luister en huiver....

https://www.youtube.com/watch?v=bI3y0qc74asIk vind hem ook vreselijk!
quote:nerdopviva schreef op 09 juni 2015 @ 13:03:

[...]





Ik krijg elke keer enorm de neiging om die kinderen te slaan.



En is jullie opgevallen dat het bij de snackbar precies 15 euro kost (oké, dat kan), maar hij geeft alleen briefjes en zegt vervolgens "is goed zo". Als hij 15 euro geeft, slaat die "is goed zo" helemaal nergens op. En als hij 20 euro geeft, is het wel een hele ruime fooi voor de snackbar.



Was mij ook al opgevallen en ik heb zelf een theorie bedacht.

Hij vind dat hij die frikandel gratis moet krijgen en geeft dus 3 briefjes van 5 euro waardoor hij in zijn ogen een fooi geeft van 1,50.

Althans dat heb ik erbij gefantaseerd
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 06 juni 2015 @ 20:27:

Becel met die mensen die ik niet kan verstaan.Ja die is echt heel erg, maar misschien is dat juist de bedoeling misschien zeggen ze wel in die reclame dat Becel een heel slecht product is. En maakt Becel er een onverstaanbare reclame van zodat de gemiddelde nederlander niet verstaat wat er gezegd wordt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oké, ik heb er nog een: reclame waarin een man een pizza bestelt en de vrouw zegt: "oh nee, die pizza eruit of ik eruit". Groot gelijk dat die man zijn vrouw eruit zet: wat een bitcherig type. Zoiets zeg je toch niet tegen je man, in ieder geval niet op die toon.



En ik had er nog eentje, maar die weet ik niet meer
Alle reacties Link kopieren
De reclame van een pizza. Man eet een pizza moeders de vrouw komt met een ovenschaal aanzetten. En staat dan buiten op de stoep
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 09 juni 2015 @ 17:19:

Oké, ik heb er nog een: reclame waarin een man een pizza bestelt en de vrouw zegt: "oh nee, die pizza eruit of ik eruit". Groot gelijk dat die man zijn vrouw eruit zet: wat een bitcherig type. Zoiets zeg je toch niet tegen je man, in ieder geval niet op die toon.



En ik had er nog eentje, maar die weet ik niet meer



Die vrouw komt met een ovenschaal met eten aanzetten en hij heeft ondertussen een pizza besteld.

Als mijn vent dat doet terwijl ik heb staan slaven in de keuken dan mik ik die pizza en de vent er ook uit hoor.

Hoe aso als iemand haar best heeft staan doen op het avondmaal.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
De reclame van Dirk: "het A-merk van de week"



Robijn is het A-merk van de week en een echt dom doosje hangt zo'n suf verhaal op over Robijn dat het haar aan thuis doet denken of soortgelijk geneuzel. Ja, waar gebruik je je wasmiddel anders? Bij de buren?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Napoleon



Dat gore zuurtje in die gore reclame
Frankly my dear, I don"t give a damn
Arie is ook weer terug...
Alle reacties Link kopieren
quote:MinionX schreef op 10 juni 2015 @ 23:07:

Arie is ook weer terug...Nou, die wederopstanding had ook niet gehoeven......
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zag ik voor het eerst (bewust, dat doet dit topic.. ik ga erop letten) de reclame van de Lidl.. mijn aanvulling in deze was al snel: "Kijk, er zit een kind tegen het plafond"
Later is nu
quote:Audrey-Parker schreef op 09 juni 2015 @ 19:01:

[...]





Die vrouw komt met een ovenschaal met eten aanzetten en hij heeft ondertussen een pizza besteld.

Als mijn vent dat doet terwijl ik heb staan slaven in de keuken dan mik ik die pizza en de vent er ook uit hoor.

Hoe aso als iemand haar best heeft staan doen op het avondmaal.Dat is ook best aso. Maar van de toon van die vrouw gaan mijn nekharen overeind staan. Ik vind het een stom mens en ik vind het jammer dat de vrouw weer als "de bitch van het gezin" wordt neergezet.
Alle reacties Link kopieren
De Fonq reclames vind ik altijd zo raar en irritant.

Nu hebben ze een persiflage van Willem-Alexander en Maxima erin verwerkt.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die gaan BBQ. En die hebben van die vieze baarden. Brr. Krijg ik de rillingen van.
Alle reacties Link kopieren
De reclame van KPN, waarin een gozer ene Diana lastigvalt met de vraag of ze koffie met 'm wil drinken. Ik weet het niet, maar ik zou helemaal de kriebels krijgen van iemand die me in 2 minuten 5 appjes stuurt met foto's en alles erbij. Ga weg, enge stalker!!

(Wel leuk dat ze dat nummer van Benny Neijman gebruiken... )
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik zag Arie weer met holy soda!
Alle reacties Link kopieren
Planturshampoo, voor haar vanaf 40 jaar

En die andere shampoo maar dan voor mannen, "dope voor je haar" of zoiets. In elk geval lijkt de fles op een fles motorolie.



Iemand wordt hier vast heel rijk van maar ik geloof nooit dat het helpt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 11 juni 2015 @ 20:21:

De reclame van KPN, waarin een gozer ene Diana lastigvalt met de vraag of ze koffie met 'm wil drinken. Ik weet het niet, maar ik zou helemaal de kriebels krijgen van iemand die me in 2 minuten 5 appjes stuurt met foto's en alles erbij. Ga weg, enge stalker!!

(Wel leuk dat ze dat nummer van Benny Neijman gebruiken... )Hij stuurt m toch niet 5 keer? Hoe ik m gezien heb, is het dat hij twijfelt over wat hij moet sturen en steeds iets typt en dan weer weghaalt en uiteindelijk het filmpje op het einde stuurt. Maar misschien zie ik het verkeerd haha
quote:Dreamer schreef op 11 juni 2015 @ 09:04:

Gisteren zag ik voor het eerst (bewust, dat doet dit topic.. ik ga erop letten) de reclame van de Lidl.. mijn aanvulling in deze was al snel: "Kijk, er zit een kind tegen het plafond"
Ik vraag me af of die reclame van Blokker wel zo gunstig is voor DE. Een jongetje loopt met een zak DE-punten, hij heeft er wel 10 miljoen 1000. En wat koopt moeder daarvan? 4 DE-kopjes... Het vooroordeel dat je miljoenen punten bij elkaar moet sparen voor een lepeltje wordt hiermee wel waar gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Haha zo had ik hem nog niet bekeken
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclames van auto drop irritant
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 12 juni 2015 @ 18:16:

Ik vraag me af of die reclame van Blokker wel zo gunstig is voor DE. Een jongetje loopt met een zak DE-punten, hij heeft er wel 10 miljoen 1000. En wat koopt moeder daarvan? 4 DE-kopjes... Het vooroordeel dat je miljoenen punten bij elkaar moet sparen voor een lepeltje wordt hiermee wel waar gemaakt Alle DE producten zijn gemiddeld anderhalf keer duurder dan soortgelijke producten in een gewone winkel. Ik hoef ook niets waar nadrukkelijk DE op staat. Mijn koffiezetapparaat kostte me destijds zo'n E 600, nu al lang niet meer want die volautomaten worden met de dag voordeliger maar toen ik hem kocht bij de winkel waar ik al mijn huishoudelijke apparatuur koop, kostte hij bij DE bijna E 200 meer en dan moest je ook nog 10 miljoen duizend honderd punten inleveren. Ik drink trouwens geen DE koffie.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven