Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2507 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
02-11-2025 22:54
Het is mijn jaarlijks terugkerende ergernis. Hoezo MAG ik niet alleen zijn met kerst? Want je hoort altijd in gezelschap te zijn tijdens die dagen, anders ben je niet normaal? Wie bepaalt dat? Het zou al een hele verbetering zijn als die vreselijke zin zou worden aangepast naar niet alleen HOEVEN zijn. Dat laat in ieder geval nog een keuze.
Oh ik dacht dat jij de vorige opmerking als een grapje had bedoeld, niet dus. Maar je hebt wel gelijk met wat jij zegt in dit bericht.
e-biker wijzigde dit bericht op 02-11-2025 23:12
0.63% gewijzigd
Sorry, 2x verzonden.
Sabeltandcavia schreef:
02-11-2025 21:15
De trailer voor All you need is love is ook weer terug :thunder: . En weer mogen we niet alleen zijn met kerst. :nut:
Ik heb ook zo'n hekel aan die uitspraak.
Ze leggen zo de nadruk op het "gezellige" familiegebeuren dat het juist veel meer mensen een (aangepraat) eenzaamheid gevoel geeft.

Ik had het vandaag nog met mijn kind over de kersttijd. Hij weet dat ik helemaal niets geef om kerst.
Hij heeft schoonfamilie, eigen vriendenkring, familie van zijn vader (gescheiden) enz. Door het werk van andere kind zit samenkomen rond kerst er dit jaar echt niet in.
Totaal geen probleem want dan komen we op een andere dag bij elkaar.

En toch komt er ineens "Maar mam, ik kan je echt wel bellen met kerst als je dat fijn vindt"
Heel lief natuurlijk maar ik vind een onverwacht belletje op andere dagen veel meer waarde hebben.
Net als het verplichte belletje op "moederdag" trouwens.
Nou, dat ook ja. Mensen die zich 364 dagen per jaar prima kunnen vermaken, zijn ineens zielig met kerst?

En de mensen die wel eenzaam zijn met kerst, zijn dat ook op andere dagen. Als je zo begaan met met eenzame mensen, kijk dan ook naar ze om op andere dagen en niet alleen die ene dag in het jaar.

Alleen is niet hetzelfde als eenzaam.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
03-11-2025 00:37
Als je zo begaan met met eenzame mensen,
De "verzorgingsarmoede" reclame van het Kruidvat

Als je zo begaan bent met de mensen die geen geld hebben voor verzorgingsproducten, maak ze dan gewoon veel goedkoper!
Sabeltandcavia schreef:
02-11-2025 21:15
De trailer voor All you need is love is ook weer terug :thunder: . En weer mogen we niet alleen zijn met kerst. :nut:
Echt he? Ongelofelijk. Nou, ik mag van mezelf heerlijk alleen zijn met de kerst, ga lekker ALLEEN 4 daagjes weg.

Sorry Robert!
Sabeltandcavia schreef:
03-11-2025 00:37
Nou, dat ook ja. Mensen die zich 364 dagen per jaar prima kunnen vermaken, zijn ineens zielig met kerst?

En de mensen die wel eenzaam zijn met kerst, zijn dat ook op andere dagen. Als je zo begaan met met eenzame mensen, kijk dan ook naar ze om op andere dagen en niet alleen die ene dag in het jaar.

Alleen is niet hetzelfde als eenzaam.
Dit zou ik zo gezegd kunnen hebben.

Ik zag gisteren al een Sint / Kerstman reclame. Van Bol.
En de Black Friday is ook al begonnen.
Nondeju.. :bonk:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven