Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2189 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Met kurkummmaaa!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
Strato. Ik wordt er agressief van en mijn zoon gaat ervan huilen.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Young capital. En dan die vreemde pseudo Britse uitspraak; work uitspreken als 'wak'.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van een plafond, dat iedereen naar boven kijkt. Hoef gelijk niet meer zo'n plafond, wát irritant en stom zeg! En dan zie je alleen maar zo'n saai wit plafond ook nog. Oh, wow, super :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
die efteling met haar opnieuw beleven, of zo iets
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonneoog schreef:
18-09-2020 19:48
Strato. Ik wordt er agressief van en mijn zoon gaat ervan huilen.
Dat is Scooter

Erg foute Duitse dj uit de jaren 90
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
"Oud goud dat je niet meer gebruikt".

Tuurlijk joh, iedereen heeft kilo's "ongebruikt" goud in een la of op zolder liggen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Op de radio: De dagen worden korter, we maken het binnen weer gezellig. Maar wat moet je met die saaie deuren? @(
Oh die verschrikkelijke Bra Party van Hunkemöller is weer van stal getrokken. Lekker in je ondergoed kirrend achter elkaar aan rennen. Ik doe het dagelijks. Echt wat een domme ruk reclame (haha ruk)
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van Stella fietsen, dat Bastiaan Ragas verongelijkt staat te doen als de monteur ook nog even de grasmaaier repareert.
Doe niet zo achterlijk, je grasmaaier doet het weer, dat is toch wat je wil? Nog gratis gerepareerd ook! Je kan ook dank je wel zeggen in plaats van op je pik getrapt te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
24-09-2020 11:29
Oh die verschrikkelijke Bra Party van Hunkemöller is weer van stal getrokken. Lekker in je ondergoed kirrend achter elkaar aan rennen. Ik doe het dagelijks. Echt wat een domme ruk reclame (haha ruk)
De enige keer dat ik met andere vrouwen in dezelfde ruimte in mijn ondergoed sta, is als we ons bij het zwemmen of na een hardloopwedstrijd aan het omkleden zijn.
Sowieso zou het leuk zijn als ze zich meer druk maken over mooi basic ondergoed. BH's zowel met als zonder beugel/padding, zonder harde randjes, comfortabel maar niet van die stof die enorm uitrekt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
24-09-2020 11:29
Oh die verschrikkelijke Bra Party van Hunkemöller is weer van stal getrokken. Lekker in je ondergoed kirrend achter elkaar aan rennen. Ik doe het dagelijks. Echt wat een domme ruk reclame (haha ruk)
O ja, die is vreselijk stom! Gezellig met je dinnetjes in jarretels over het meubilair springen!
amarna schreef:
24-09-2020 11:58
O ja, die is vreselijk stom! Gezellig met je dinnetjes in jarretels over het meubilair springen!
Inderdaad. Vreselijk! Zo puberaal en dom. Ik erger me kapot aan hoe vrouwen vaak worden weg gezet in reclames.
Bloemkoolroosje schreef:
24-09-2020 12:09
Inderdaad. Vreselijk! Zo puberaal en dom. Ik erger me kapot aan hoe vrouwen vaak worden weg gezet in reclames.
Ik maak er een volkssport van om domme bedrijven met domme op vrouwen gemarkete producten om de oren te slaan met hun stupide shit. Als ik me verveel enzo.
anoniem_6375277a5f3fe wijzigde dit bericht op 24-09-2020 14:26
8.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
24-09-2020 13:15
Ik maak er een volkssport van om domme bedrijven met domme op vrouwen gemarkete producten om de oren te slaan met hun stupide shit. Als ik me verveel enzo.

Leuk, maar als dit jouw account is, gooi je hier wel je privacy te grabbel.
dreamer wijzigde dit bericht op 24-09-2020 13:50
9.25% gewijzigd
Later is nu
Dreamer schreef:
24-09-2020 13:46
Leuk, maar als dit jouw account is, gooi je hier wel je privacy te grabbel.
Welke privacy? Maar fijn dat je me er op wijst. Met een quote. Die niet door mij aan te passen is. Anyway ik maal er niet zo om. Het is maar instagram.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
24-09-2020 13:49
Welke privacy? Maar fijn dat je me er op wijst. Met een quote. Die niet door mij aan te passen is. Anyway ik maal er niet zo om. Het is maar instagram.

Je hebt gelijk, stom van me. Quote eruit gehaald.
dreamer wijzigde dit bericht op 24-09-2020 14:30
11.86% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
De nieuwe van Tele2, vind ze altijd irritant maar man man man wanne ellende.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Eggo schreef:
24-09-2020 13:15
Ik maak er een volkssport van om domme bedrijven met domme op vrouwen gemarkete producten om de oren te slaan met hun stupide shit. Als ik me verveel enzo.
Hahaha… zonder poespas...
Die nieuwe is ook zo erg. Die "cartoon-achtige" met alle sluizen open oid. Echt walgelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
24-09-2020 11:29
Oh die verschrikkelijke Bra Party van Hunkemöller is weer van stal getrokken. Lekker in je ondergoed kirrend achter elkaar aan rennen. Ik doe het dagelijks. Echt wat een domme ruk reclame (haha ruk)
Verschrikkelijk vrouw onvriendelijk. Hupsen daar een paar meiden rond wiens lichaam hun beroep is (dus volgens de modelnormen 90-60-90 of nog meer petite), helemaal onder de make up, lijven zijn spottless gemaakt,, gezichten zijn zwaar opgemaakt in de natural look en dan lopen ze in hun sexy lingerie op stilettonaalden inderdaad te kirren. Menig man gaat nog denken dat dit de norm is. Hoog tijd dat Hunkemoller eens wat wereldser en bij de tijdser wordt. Victoria's secret snapte het al door vrouwen niet meer te seksualiseren met hun engelenvleugeltjes, volgt HunkmolleR?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
24-09-2020 14:16
Verschrikkelijk vrouw onvriendelijk. Hupsen daar een paar meiden rond wiens lichaam hun beroep is (dus volgens de modelnormen 90-60-90 of nog meer petite), helemaal onder de make up, lijven zijn spottless gemaakt,, gezichten zijn zwaar opgemaakt in de natural look en dan lopen ze in hun sexy lingerie op stilettonaalden inderdaad te kirren. Menig man gaat nog denken dat dit de norm is. Hoog tijd dat Hunkemoller eens wat wereldser en bij de tijdser wordt. Victoria's secret snapte het al door vrouwen niet meer te seksualiseren met hun engelenvleugeltjes, volgt HunkmolleR?
Ik denk dat je hier de mannen een beetje tekort doet hoor... Misschien de pubers. Maar datzelfde geldt dan ook voor de pubermeiden. Hunkemöller draagt zeker niet bij aan realistische beeldvorming. Maar ik kan me toch écht niet voorstellen dat de 'gemiddelde man' hierdoor daadwerkelijk gaat denken dat dit de norm is.
Dreamer schreef:
24-09-2020 13:51
Je hebt gelijk, stom van me. Quote eruit gehaald.
Uit nummerborden is heel wat te halen. Dat is niet meer 'maar instagram'
Ik dacht dat ik alleen een link naar 1 foto had staan. Vandaar. Niet naar de rest van de account.
SweetFirefly schreef:
24-09-2020 14:16
Verschrikkelijk vrouw onvriendelijk. Hupsen daar een paar meiden rond wiens lichaam hun beroep is (dus volgens de modelnormen 90-60-90 of nog meer petite), helemaal onder de make up, lijven zijn spottless gemaakt,, gezichten zijn zwaar opgemaakt in de natural look en dan lopen ze in hun sexy lingerie op stilettonaalden inderdaad te kirren. Menig man gaat nog denken dat dit de norm is. Hoog tijd dat Hunkemoller eens wat wereldser en bij de tijdser wordt. Victoria's secret snapte het al door vrouwen niet meer te seksualiseren met hun engelenvleugeltjes, volgt HunkmolleR?
Ze hebben er nu naar model maatstaven een vollere tussen dartelen. Nog steeds glad en strak met nergens lubberende lellen maar zo denken die lui een 'breder beeld' te vertegenwoordigen ofzo ? Keine Ahnung
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
24-09-2020 14:27
Ik dacht dat ik alleen een link naar 1 foto had staan. Vandaar. Niet naar de rest van de account.

Dat kan volgens mij met instagram niet?

Nouja, ik dacht, ik meld het even. :)
Later is nu
Bloemkoolroosje schreef:
24-09-2020 13:59
Hahaha… zonder poespas...
Die nieuwe is ook zo erg. Die "cartoon-achtige" met alle sluizen open oid. Echt walgelijk.
Ja alsof we kleuters zijn. Zo zwakzinnig.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven