Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuwe reclame van Holy Soda! Dat ze voor 100% goodness zijn en dat ze dit ook van Arie Boomsma verwachten...



Ohw... mosterd... bovenstaande bedoelde jij natuurlijk AudreyParker.
noopes wijzigde dit bericht op 03-06-2015 18:33
Reden: oeps
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verbaas me echt in dit topic. Komen allerlei reclames voorbij die ik helemaal niet ken. Misschien omdat ik niet naar commerciële zenders kijk ofzo, maar anderzijds verbaas ik me er dan weer over dat er zo veel mensen zijn die zo veel reclame zien dat ze elk spotje van buiten lijken te kennen. Wie gaat er nou voor zijn lol naar reclame zitten kijken, of naar zenders waar bijna alleen maar reclame te zien is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:noopes schreef op 03 juni 2015 @ 18:32:

Er is een nieuwe reclame van Holy Soda! Dat ze voor 100% goodness zijn en dat ze dit ook van Arie Boomsma verwachten...



Ohw... mosterd... bovenstaande bedoelde jij natuurlijk AudreyParker.



Yup en doordat ze de nadruk leggen op het van Arie verwachten, lijkt het alsof hij iets geks gedaan heeft.

In plaats dat het om de kritiek gaat dat hij op het water loopt.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 03 juni 2015 @ 17:36:

Ik vind dat het spotje wat Holy Soda nu uitzend de schuld bij Arie legt.

Zo formuleren ze het.

Heel raar.Dat vind ik dus ook hypocriet. Het is ook de keuze van het bedrijf en de reclamemaker om dit spotje te maken.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ja nu ga ik dus denken dat Arie zelf wat raars heeft gedaan.

Dat het dus niks met de kritiek op het spotje te maken heeft.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er is nu zelfs een spotje over het teruggetrokken spotje van Holy Soda.
wij slapen nooit.
quote:pejeka schreef op 03 juni 2015 @ 18:44:

Verbaas me echt in dit topic. Komen allerlei reclames voorbij die ik helemaal niet ken. Misschien omdat ik niet naar commerciële zenders kijk ofzo, maar anderzijds verbaas ik me er dan weer over dat er zo veel mensen zijn die zo veel reclame zien dat ze elk spotje van buiten lijken te kennen. Wie gaat er nou voor zijn lol naar reclame zitten kijken, of naar zenders waar bijna alleen maar reclame te zien is?



Ik verbaas me vaak over jou.

Over waar jij je allemaal over verbaast.

Jij kijkt geen commerciële zenders. Moet je zelf weten. Anderen kijken wél naar commerciële zenders en ja, daar heb je dus reclames om de zoveel tijd.

Dús dan worden die gezien he.

Niet zo heel verbazend eigenlijk als je er even over nadenkt.
quote:Audrey-Parker schreef op 03 juni 2015 @ 17:36:

Ik vind dat het spotje wat Holy Soda nu uitzend de schuld bij Arie legt.

Zo formuleren ze het.

Heel raar.



Er was ook iets voorgevallen las ik.

Ben alleen mijn bron even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 03 juni 2015 @ 19:56:

[...]





Ik verbaas me vaak over jou.

Over waar jij je allemaal over verbaast.

Jij kijkt geen commerciële zenders. Moet je zelf weten. Anderen kijken wél naar commerciële zenders en ja, daar heb je dus reclames om de zoveel tijd.

Dús dan worden die gezien he.

Niet zo heel verbazend eigenlijk als je er even over nadenkt.



Klopt. En ik snap dat jij reclames leuk vindt, aangezien je er je brood mee verdient (althans gedeeltelijk).



Verbaas me er alleen over dat veel mensen zich zo willoos overgeven aan een opgedrongen commercie. Prima als dat je vrije keus is. Maar de vraag is in hoeverre die keus bewust is. Denk ik dan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 03 juni 2015 @ 19:54:

Er is nu zelfs een spotje over het teruggetrokken spotje van Holy Soda.Ja daar hadden we het juist over
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem s avonds vaak op comedy central of discovery staan.

Vroeger had je per programma hooguit 2x reclame en dan ging ik plassen.

Nu is het om de 8 minuten ofzo.

En zappen helpt niet want op andere kanalen is ook reclame.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 03 juni 2015 @ 20:09:

[...]





Ja daar hadden we het juist over . Ik zag 'm net voorbij komen tijdens het kijken naar NCIS .
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Arie Boomsma heeft zich voor een behoorlijk doorzichtige viral/hoax campagne van Holy Soda laten strikken. Arie zou zogenaamd een koffer vol met spullen uit een hotelkamer hebben gejat, omdat dit volgens de principes van frisdrankje Holy Soda ongewenst gedrag is heeft het bedrijf besloten de commercial met Arie van de pit te halen.
Ik weet niet waarom maar de reclames van Scheidegger vind ik ook irritant, net als de reclames van zo'n man/stel dat solliciteert en/of wat bij een verzekeringsmaatschappij probeert te verkopen omdat ze zogenaamd vooral aan het belang van de klant denken ipv aan de eigen portemonnee. Ik weet niet eens waar die reclame van is.



En hoe irritant misschien ook, ik vind reclames vermakelijk hoor! Als kind al. Speelde ik met mijn zusje altijd een spelletje: de eerste reclame was voor mij, de tweede voor haar. En had je bijv. Tomatensoep, Persil wasmiddel, FIAT panda en mars in je pocket. Kijken wie de beste buit had.
quote:pejeka schreef op 03 juni 2015 @ 18:44:

Verbaas me echt in dit topic. Komen allerlei reclames voorbij die ik helemaal niet ken. Misschien omdat ik niet naar commerciële zenders kijk ofzo, maar anderzijds verbaas ik me er dan weer over dat er zo veel mensen zijn die zo veel reclame zien dat ze elk spotje van buiten lijken te kennen. Wie gaat er nou voor zijn lol naar reclame zitten kijken, of naar zenders waar bijna alleen maar reclame te zien is?



Sommige mensen vinden marketing interessant...

Overigens vind ik de reacties in dit topic en elders op reclame ook heel interessant!
quote:Audrey-Parker schreef op 03 juni 2015 @ 20:10:

Ik heb hem s avonds vaak op comedy central of discovery staan.

Vroeger had je per programma hooguit 2x reclame en dan ging ik plassen.

Nu is het om de 8 minuten ofzo.

En zappen helpt niet want op andere kanalen is ook reclame.Een paar weken geleden heb ik met 2 telefoons bijgehouden hoeveel reclame en hoeveel serie-tijd er was op Fox. Iets meer dan de helft bestond uit reclame...!
Alle reacties Link kopieren
De reclame van Strato. Wat een vreselijk irritante vent zeg..

Hij was een tijdje van de tv, maar eergister zag ik hem weer Mn nekharen gaan echt overeind staan haha!
Don't look back. You're not going that way.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 03 juni 2015 @ 20:22:

Arie Boomsma heeft zich voor een behoorlijk doorzichtige viral/hoax campagne van Holy Soda laten strikken. Arie zou zogenaamd een koffer vol met spullen uit een hotelkamer hebben gejat, omdat dit volgens de principes van frisdrankje Holy Soda ongewenst gedrag is heeft het bedrijf besloten de commercial met Arie van de pit te halen.Ik heb het filmpje gezien, dat al die spullen uit zijn koffer rollen midden in de lobby. Het is gewoon gênant hoe doorzichtig het is.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 03 juni 2015 @ 20:28:

[...]





Een paar weken geleden heb ik met 2 telefoons bijgehouden hoeveel reclame en hoeveel serie-tijd er was op Fox. Iets meer dan de helft bestond uit reclame...!

Net als 13th street.

Daarom neem ik die zenders op zodat ik het door kan spoelen
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me ook best wel aan die NIX reclame (geen alcohol etc. voor je 18e). Jaha ik weet wel dat de tijden veranderd zijn en dat het allemaal beter is zo, maar het is allemaal zo brááf, en ongeloofwaardig dat al die kinderen zich daar zo netjes aan conformeren. Is de jeugd van tegenwoordig nou echt zo volgzaam dat ze nooit iets doen wat eigenlijk niet mag en wat hun ouders niet weten? Dat hoort er toch n beetje bij op die leeftijd? (Heb zelf een zoon van 13 dus ga het allemaal vanzelf meemaken )
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik zat dat net ook te bedenken (kijken duidelijk dezelfde zender)

Oudste is bijna 16 en taalt niet naar uitgaan en alcohol. Topsporter dus roken vindt hij ook geen goed idee.

Denk je nu echt dat ik met hem een afspraak ga maken over iets waar hij helemaal geen interesse in heeft.

Of dat ik ga verwachten dat hij zich er braaf aan gaat houden als doe afspraak er wel zou zijn.



Betutteling ten top die Sire reclames
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 juni 2015 @ 20:03:

[...]





Klopt. En ik snap dat jij reclames leuk vindt, aangezien je er je brood mee verdient (althans gedeeltelijk).



Verbaas me er alleen over dat veel mensen zich zo willoos overgeven aan een opgedrongen commercie. Prima als dat je vrije keus is. Maar de vraag is in hoeverre die keus bewust is. Denk ik dan.



Joh zever niet zo en ga wat nuttigs doen



Doe niet zo uit de hoogte omdat jij geen commerciële tv kijkt ( blijkbaar ben je dan heel goed en verantwoord bezig??)
is dat joch van de efteling op tv irritant, zag net dat zelfde spotje hier op Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 juni 2015 @ 20:03:

[...]





Verbaas me er alleen over dat veel mensen zich zo willoos overgeven aan een opgedrongen commercie. Prima als dat je vrije keus is. Maar de vraag is in hoeverre die keus bewust is. Denk ik dan.



Willoos overgeven? Volgens mij klagen we hier over een reclame en is dat bepaald geen reclame, zeg maar.

Over het algemeen ga ik niet naar een winkel rennen omdat een bepaald product op het reclameblok is, maar in een enkel geval is bij een nieuw product wel mijn interesse gewekt om het in de winkel nader te bestuderen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Negatieve reclame is ook reclame. Het is niet per ongeluk dat reclames vaak irritant zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven