Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
die vrouw van die olaz eye pods,: helemaal strak getrokken hoofd en zeggen dat olaz een goed alternatief is voor een facelift ofzoiets. Vind het een nep mens
Alle reacties Link kopieren
De specsavers reklame met dat oude vrouwtje. Ik vind hem dom, niet grappig, irritant en bovendien snap ik er niks van.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van die zingende kreeft dan??? Koken dat kreng!
Alle reacties Link kopieren
dat zingende kreng ,moet idd zijn ogen openen en dan mooi kijken naar het kokende bubbellende water waar hij straks in word gegooit.
Die van Witte Reus zijn ook afschuwelijk met die mensen die dan zogenaamd de schoonste familie van Nederland zijn aaargggg!



En ik vind die van Olvarit met die praten klote baby's ook verschrikkelijk, maar dat heeft ook vooral met die achterlijke stemmen te maken.



En verder wat meerdere mensen al zeiden; die met die achterlijke zingende kreeft (ik haat die beesten), C1000 (schijtwijf) en Mona.
quote:pooky schreef op 16 augustus 2009 @ 14:42:

Wat vinden jullie van die zingende kreeft dan??? Koken dat kreng!Die zap ik ALTIJD weg. Dodelijk, met dat bekkie en dat achtergrondkoortje en drinken als het water in het water gaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 16 augustus 2009 @ 14:42:

Wat vinden jullie van die zingende kreeft dan??? Koken dat kreng!Ik kon er even niet opkomen omdat ik dacht dat het Sourcy was, maar inderdaad, ik ren gillend weg als ik die kreeft hoor zingen.

http://www.youtube.com/watch?v=G6eXp0VdZAA :puke:



Gaviscon vind ik trouwens ook verschrikkelijk, als dat mens net een tablet heeft geslikt komt `What a feeling` heel toevallig uit haar radio :puke

http://www.youtube.com/watch?v=I83g9d92gfQ
Viva naar de knoppen.
Alle reacties Link kopieren
Viva naar de knoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 augustus 2009 @ 10:24:



Leontien van Moorsel die met net de verkeerde intonatie een fietstocht staat aan te kondigen.ze beweegt haar hoofd ook zo raar, vreselijke reclame
Alle reacties Link kopieren
De reclame van activia, voor een goede stoelgang. Zeg dan gwoon dat je er heerlijk van kan schijten!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrth schreef op 16 augustus 2009 @ 17:00:

Die van Witte Reus zijn ook afschuwelijk met die mensen die dan zogenaamd de schoonste familie van Nederland zijn aaargggg!



En ik vind die van Olvarit met die praten klote baby's ook verschrikkelijk, maar dat heeft ook vooral met die achterlijke stemmen te maken.



En verder wat meerdere mensen al zeiden; die met die achterlijke zingende kreeft (ik haat die beesten), C1000 (schijtwijf) en Mona.





Hehe... in die schoonste familie reclame zit een kennis van mij (de man die nog net achter die vrouw langs komt lopen)

Ik heb hem ook echt meteen gevraagd hoe ie het in zijn hoofd durfde halen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die vrouw uit de C1000 reclames ook echt té flauw gewoon



Ze proberen duidelijk de AH na te doen, maar zij is echt gewoon zo onwijs irritant en vooral níet grappig.
Alle reacties Link kopieren
ik wil graag de tekst van de spot voor clearblue digital wijzigen, ik vind dat de tekst zou moeten zijn: "clearblue vertelt me of ik zwanger ben en van wie."

Verder wacht ik met smart op nieuwe ontwikkelingen v.w.b maandverband we kennen nu al geruime tijd maandverband met vleugeltjes maar wanneer komt nu de logische opvolger maandverband met vleugeltjes, schietstoel en parachute.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Oh... jongens... bestaat dit echt? Een verjaarsfeestje van een ogenschijnbaar lief meisje, jaar of acht. Er staat een prachtige taart voor haar, met acht of zeven kaarsjes die zij speciaal vandaag mag uitblazen. Maarr....ze blaast zomaar cake op een witte blouse!!! Hell en horror! Er komt cake op een WITTE blouse. Nu snap ik die moeder wel, want die moet die gore troep er weer uit zien te wassen. Natuurlijk trekt zij een gezicht alsof zij alleen verantwoordelijk is voor de krediet crisis! De reactie van dat mens. Het is maar goed dat er een clit beng (ofzo) roze mevrouw komt vertellen dat er een oplossing is. Die reactie van die moeder....Gruwel. Haar uitdrukking hoort in de van dale onder "afgrijzen".
Alle reacties Link kopieren
"Clit beng"



Hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Die Leontien is inderdaad vreselijk.

Wat een irritant wijf met die rare kop. Oooh ik kan d'r niet uitstaan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien hier al gezegd, heb niet alles gelezen.



Twee vrouwen zitten hun nagels te lakken.

Stem vraagt: ik ben nu de 30 gepasseerd, mag ik nu niet meer gek doen? Moet ik me laten belemmeren door een beetje urineverlies ?



Ik erger me groen en geel aan het beeld dat vrouwen van boven de dertig a) chagrijnen zouden zijn die nooit gek doen b) urine lekken.



Ik ben 50, heb lol in mijn leven, doe alles en lek NOOIT urine....
Alle reacties Link kopieren
Carglass,net stip op 1,verschrikkelijk.

Kreeg van de week deze op hyves:

Alle reacties Link kopieren
Haha, snapte 'em eerst niet, maar 'ster' in de voorruit .
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 19 augustus 2009 @ 10:06:

Misschien hier al gezegd, heb niet alles gelezen.



Twee vrouwen zitten hun nagels te lakken.

Stem vraagt: ik ben nu de 30 gepasseerd, mag ik nu niet meer gek doen? Moet ik me laten belemmeren door een beetje urineverlies ?



Ik erger me groen en geel aan het beeld dat vrouwen van boven de dertig a) chagrijnen zouden zijn die nooit gek doen b) urine lekken.



Ik ben 50, heb lol in mijn leven, doe alles en lek NOOIT urine....Vrouwen worden sowieso als pissende, bloedende en vretende wezens afgeschilderd die ook nog eens niet kunnen poepen en waar hun buik in de weg zit
Have a happy period.



need is say more?
Alle reacties Link kopieren
Soms zou je als vrouw het liefste "dit" willen doen. En dat "dit" is dan een plakkaat ergens uitrollen waarmee je zo direct in de WC terecht komt. Gelukkig zijn er nu tampons met vleugels voor het langslopende bloed :puke: En ik maar denken dat tampons erom bekend staan dat er niks langsgaat. Zeker blond...........
Gelukkig heb ik die reclame van Schimpie al jaren niet meer gezien. De allerwalgelijkste reclame ooit. Halloooo ik ben schimpie...die smerige kalknagel die omhoog komt. bleeeegh, kostmisselijk werd ik daarvan..
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand die Costa del Koopkracht aub stopzetten??

Ik word echt gestoord van die radiospotjes die om de 2 minuten voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
americagirl: ik ben het helemaal met je eens! Ik erger me ook aan dat geschreeuw in die reclame en dan die 'foute' muziek als intro....



Ook de nieuwe reclame van de Karwei ( Korting? Korting? Kortingkortingkorting....) ben ik geen fan van. Verveelde ook snel.



En natuurlijk de ringtone en andere telefoongerelateerde spotjes. Trouwens: toen ik laatst mijn eigen naam googlde kreeg ik ook via een website mijn sterfdatum vermeld. Interessant.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven