Entertainment alle pijlers

Met wie had je wel "verkering" gewild toen je 15 was?

28-12-2009 21:21 445 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik net een ander topic enorm aan het vervuilen was ben ik toch enorm benieuwd geraakt.

Op wie was je heimelijk verliefd toen je een jaar of 15 was?

Graag met foto's!
Yep, uit de wereldserie Fame....

Wat zou er van hem geworden zijn?
Jeuh Pip dat je dat niet weet wie Luke Perry is zeg....tsk tsk
quote:dangeensuus schreef op 28 december 2009 @ 22:16:

Jeuh Pip dat je dat niet weet wie Luke Perry is zeg....tsk tskIk ben dan ook al een stukje ouder Suusekindje
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Luke Perry
quote:neele schreef op 28 december 2009 @ 22:16:

Yep, uit de wereldserie Fame....

Wat zou er van hem geworden zijn?Geen idee, weet wel dat die Bruno (die componist in de serie was) kaal is geloof ik. Heul lang geleden eens een interview met hem gezien.
.
.
Gedverderrie wat is het een lelijke aap geworden zeg brrrr. Nee doe me dan maar een nespresso met die fijne meneer uit de reclame
quote:dangeensuus schreef op 28 december 2009 @ 22:11:

[...]

huh...waarom is je plaatje nou ineens weg?Omdat ik toen een jaartje of 11 was, en de vraag bleek 15 te zijn. Dus nu heb ik er een andere acteur geplakt.
quote:kelbel schreef op 28 december 2009 @ 22:19:

Luke is eigenlijk nog steeds leuk!nee joh, je beeldscherm is niet goed hoor
quote:whopper schreef op 28 december 2009 @ 22:18:

[afbeelding]

Luke PerrySjesiskristus
quote:Dushi74 schreef op 28 december 2009 @ 22:18:

[...]

Geen idee, weet wel dat die Bruno (die componist in de serie was) kaal is geloof ik. Heul lang geleden eens een interview met hem gezien.

Heb hem net gegoogeld en zijn laatste wapenfeit is het spelen in een aflevering van Friends in 1995.

Klinkt niet alsof ik een zwak had voor een echt talent...
Ik vond toen Sting, Hennie Vrienten (Ernst Janz vond ik ook een zijige sok) , de zanger van Madness, Bono, Don Johnson en Steve Norman van Spandau Ballet helemaal te gek.

@ Neele: ik was ook bij dat concert van Spandau Ballet. Inderdaad erg leuk met al die dwepende 40-jarige vrouwen en heerlijk meezingen met alle nummers. Steve was trouwens (bijna) net zo lekker als vroeger.
dabedoelik pip....
quote:dangeensuus schreef op 28 december 2009 @ 22:19:

Gedverderrie wat is het een lelijke aap geworden zeg brrrr. Nee doe me dan maar een nespresso met die fijne meneer uit de reclameNee mag je niet hebben, die heb ik al als eerste genoemd in dit topic. Hahaha. George C is mine.... all mine

Ja hoor, best een leuke vent. Ik vind trouwens dat mannen over het algemeen mooier opdrogen dan vrouwen.
quote:neele schreef op 28 december 2009 @ 22:20:

[...]

Heb hem net gegoogeld en zijn laatste wapenfeit is het spelen in een aflevering van Friends in 1995.

Klinkt niet alsof ik een zwak had voor een echt talent...Jeetje
quote:iris1969 schreef op 28 december 2009 @ 22:21:

Ik vond toen Sting, Hennie Vrienten (Ernst Janz vond ik ook een zijige sok) , de zanger van Madness, Bono, Don Johnson en Steve Norman van Spandau Ballet helemaal te gek.

@ Neele: ik was ook bij dat concert van Spandau Ballet. Inderdaad erg leuk met al die dwepende 40-jarige vrouwen en heerlijk meezingen met alle nummers. Steve was trouwens (bijna) net zo lekker als vroeger.

Ik was er nu als genodigde maar ga in maart zelf een kaartje kopen en nog een keer. Zo leuk vond ik het!

En die Steve zit volgens mij vol met plastic. Dat kan toch niet op die leeftijd?
We hebben duidelijk een heel verschillende smaak.......
.
quote:neele schreef op 28 december 2009 @ 22:23:

[...]

Ik was er nu als genodigde maar ga in maart zelf een kaartje kopen en nog een keer. Zo leuk vond ik het!

En die Steve zit volgens mij vol met plastic. Dat kan toch niet op die leeftijd?Zo was ik eens bij een ABBA concert. Men wat was dat leuk zeg.
.
Wat zijn er hier al veel van mijn crushes genoemd.... John Taylor, Rob Lowe, Don Johnson...

Maar toen ik op de lagere school zat waren het:

Starbuck van Battlestar Galactica

en Matthew Star

I reached for the stars!

Ik had echt een saaie smaak.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven