Entertainment alle pijlers

Mijn dochter de vlogger

16-10-2019 23:31 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
‘Mijn dochter de vlogger’ staat vanaf­­ woensdag 16 oktober, 15 uur op NPO 3, YouTube, 3LAB en vpro.nl/mijndochterdevlogger. Op 17 oktober wordt de documentaire om 23.25 uur uitgezonden op NPO 3. Ik heb er al eens over getypt ik ben hier geen fan van , kijken jullie kinderen naar zulke kindvloggers en heeft het invloed op hun qua dit wil ook aan producten ? Bij DWDD was het ook . Ik vind het persoonlijk niks die kinderen zo .
Alle reacties Link kopieren
ik zou als ik dit weet mijn kind niet meer laten spelen met de vlogger/vlogster... heb geen zin in online beeldmateriaal van mijn kind
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
18-10-2019 09:34
Ik heb hier regelmatig gesprekken over. Dan vinden de kinderen bepaalde youtubers heel cool en dan ga ik toch met ze kijken hoe iemands leven in elkaar zit en wat er nou eigenlijk gezegd en gedaan wordt in die filmpjes. En dat het eigenlijk altijd draait om reclame of iemands ego. Mensen die beroemd zijn om het beroemd zijn, die eigenlijk niet echt een vaardigheid hebben. Een zanger kan tenminste nog zingen, een muzikant muziek maken, de gemiddelde youtuber kan eigenlijk niets. Behalve een mening geven. En hoe relevant is dat eigenlijk?
Ik ben ook zo. Ik wil het liefste niet dat zoon (8) naar vlogs kijkt, maar zijn klasgenootjes kijken allemaal naar Dylan Hagens en Enzo Knol.
Of dat hypere grietje die speelgoed uittest.

Dus dan heb je weer te maken met groepsdruk en dat hij er van baalt dat hij dat niet mag.
Maar goed, hij is gelukkig nu nog wel om te buigen naar iets anders.
Hij wordt er alleen maar hebberig van merk ik. Ik vind het gewoon niks toevoegen.
Moet zeggen dat ik zelf ook nooit naar vlogs kijk.

Deze tijd met influencers en vloggers en instagrammers die de perfectste plaatjes moeten maken, ik vind het niks.
Oma spreekt haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
23-10-2019 12:46
Ik heb net gekeken, maar dit is toch een soort van kinderarbeid?
En die moeder die boos was omdat ze van haar ouders niet mee mocht doen aan de pampersreclame. :facepalm:
Niet meer te redden die vrouw en dan hysterisch een red bull nodig hebben drama queen . Dat peutertje daar heb ik echt medelijden mee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt met plaats vervangende schaamte gekeken. Tokkie ouders die de manager van hun kind gaan uithangen. Vreselijk. Tokkie Nederland op zn best.
Lisbeth_Salander schreef:
23-10-2019 13:37
Ik heb echt met plaats vervangende schaamte gekeken. Tokkie ouders die de manager van hun kind gaan uithangen. Vreselijk. Tokkie Nederland op zn best.
Ik durfde dit niet zo te zeggen, omdat mensen over het algemeen echt asociale mensen tokkies vinden. En dan krijg je hier weer zo’n hele discussie. Maar ik vind dit dus ook ultiem tokkie.
Ik trap deze even omhoog want ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er met de kanalen van deze (en andere) kinderen gaat gebeuren. Omdat Youtube in september een miljoenen boete heeft gekregen voor het overtreden van COPPA gaan ze daar op handhaven per 1 januari. Wat inhoud dat Youtubers moeten aangeven of content gemaakt is voor kinderen of dat kinderen er naar zouden kunnen kijken. Als men dat doet loopt men o.a. inkomsten mis door het ontbreken van advertenties en kun je niet meer reageren onder de video. Geef je het niet aan en Youtube vind het content voor kinderen dan riskeer je een boete van duizenden euros.

Kortom wat gaan deze ouders doen nu ze kind niet meer in kunnen zetten voor extra inkomsten en dergelijke?
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 29-12-2019 21:49
0.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat in 2020.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Er is niks veranderd in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Er is wel degelijk iets veranderd. De advertentie inkomsten van kinderkanalen zijn in elkaar gestort en het aantal views ook. Met name in de USA en UK leefden er gezinnen van kinderkanalen en dat lukt nu niet meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar ik zie op YT wel gewoon de "-jes familievlogs : "De Bakkertjes , De Nagelkerkjes , De zoete Zusjes en de rest met kinderen op kinderen gericht zoals Bellinga ook
Ik heb net even gekeken bij Onnedi (die test o.a. speelgoed uit en maakt wel eens video's met kinderen zoals ene Bibi) en daar zijn bij een aantal video's de reacties dus wel uitgeschakeld. En ook maar meteen bij Bibi gespiekt en daar staan de reacties ook uit maar geen idee of die altijd al uit stonden.

Ben benieuwd hoe Onnedi het verder aan gaat pakken want de main focus van haar kanaal is toch speelgoed maar daar verdien je dus niks meer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven