Entertainment alle pijlers

Mr. Frank Visser (de rijdende rechter )

10-05-2016 15:24 2698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de herhaling te kijken en vraag mij af.. In hoeverre is de uitspraak van die man rechtsgeldig? Moeten de deelnemers zich daar echt aan houden?



Omdat niemand een advocaat ofzo heeft etc... Vreemd verhaal.



Ik dacht, dat weten jullie vast wel ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mevrouw Vos een gezellige kudde eenden in haar tuin. En een reiger op haar schuur.
Ik vind hier dingen van.
quote:Pretzel66 schreef op 17 oktober 2016 @ 22:27:

ik ga morgen bij mevrouw Oosterhof wat vogelvoer afgooien denk ik !



Wil je dat doen?

Ook namens mij.

En ook bij Femke graag.

Heeft ze weer wat om over te janken.



Wát een vrouwen!

Ongelooflijk.



Edit: Ik bedoel dus de boze buuv, die niet Oosterhof heet maar Vos.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het vogelvrouwtje wel een kaart willen sturen. Ik vind het zo zielig. Wat was haar naam nou? Weet iemand waar in Hilversum dit is?
quote:creed schreef op 17 oktober 2016 @ 22:34:

Ik zou het vogelvrouwtje wel een kaart willen sturen. Ik vind het zo zielig. Wat was haar naam nou? Weet iemand waar in Hilversum dit is?Geen idee, maar ik zou ook graag een kaart sturen om haar te steunen.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw Oosterhof
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 22:36:

[...]





Geen idee, maar ik zou ook graag een kaart sturen om haar te steunen.Ze heet Johanna Oosterhof, er stond november vorig jaar al iets over geschreven in De Gooi- en Eemlander. Ik heb alleen nog geen straat gevonden. Hoop dat iemand hier iets weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 22:36:

[...]





Geen idee, maar ik zou ook graag een kaart sturen om haar te steunen.Ze heet Johanna Oosterhof, er stond november vorig jaar al iets over geschreven in De Gooi- en Eemlander. Ik heb alleen nog geen straat gevonden. Hoop dat iemand hier iets weet.
Alle reacties Link kopieren
omg! Ik heb nog nooit zo hard gelachen bij een aflevering van de rijdende rechter. Arme lieve vogelvoeder. Ik werd bijna bang van die magere. En die andere simpele, met haar konijnen. Hou op zeg
Ik vond mevrouw Vos ook eng maar had korte metten met haar gemaakt.

Mevrouw Oosterhof is gewoon helemaal niet assertief, die begint niks tegen zulke harpijen.
Alle reacties Link kopieren
Maar die ene houtduif maakte zo'n oordovend lawaai dat buuf verplicht naar Hart van Nederland moest kijken 's morgens vroeg. Dat is errug hoor.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 17 oktober 2016 @ 23:17:

Maar die ene houtduif maakte zo'n oordovend lawaai dat buuf verplicht naar Hart van Nederland moest kijken 's morgens vroeg. Dat is errug hoor.



En dat nijntje, gestolen door de 82 jarige, knettermesjogge buurvrouw, dat was ook al zo akelig.



En dat de dames er ook helemaal gebroken van waren en zich aan elkaar vastklampten, tegen al het vogelgeweld, veroorzaakt door dat gekke vogelvrouwtje.

Erg he?

Alle reacties Link kopieren
Birds was er niks bij. Stephen King eat your heart out.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter gaat men los



Ik vind hier dingen van.
O my god, twitter.

Ik zat op Facebook te evalueren, alwaar men ook al stijl achterover viel.



Ik hoop zo dat mevrouw Oosterhof steun krijgt van haar andere buren en dat mevrouw Vos en Femke zich aan de uitspraak houden.
Alle reacties Link kopieren
"Ondanks alles blijven we buren tot de schijt ons doodt"

"Ze kan niet meer naar buiten. Kan ze daglicht verdragen dan?"



Ik vind hier dingen van.
Mevrouw Vos heeft zich behoorlijk op de kaart gezet.

Ik denk dat ze dat na de uitspraak ook wel doorhad.

Bij Femke moest dat nog even indalen maar mevrouw Vos had het volgens mij wel door.



Dat wordt een feest der herkenning in de Jumbo.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 22:34:

[...]





Wil je dat doen?

Ook namens mij.

En ook bij Femke graag.

Heeft ze weer wat om over te janken.



Wát een vrouwen!

Ongelooflijk.



Edit: Ik bedoel dus de boze buuv, die niet Oosterhof heet maar Vos.

Ja hoor dan fröbel ik ook wat voederkransen etc in elkaar heeft ze er fijn de hele winter plezier van !



Er waren toch volgens de dames diverse getuigen van het konijnen incident , apart dat daar niemand van opstond.

Alleen een rare vent zei wat over dode duiven volgens mij de zoon van die eucalypta .
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 oktober 2016 @ 00:18:

"Ondanks alles blijven we buren tot de schijt ons doodt"

"Ze kan niet meer naar buiten. Kan ze daglicht verdragen dan?"



Ozo.
quote:Pretzel66 schreef op 18 oktober 2016 @ 08:32:

[...]



Ja hoor dan fröbel ik ook wat voederkransen etc in elkaar heeft ze er fijn de hele winter plezier van !



Er waren toch volgens de dames diverse getuigen van het konijnen incident , apart dat daar niemand van opstond.

Alleen een rare vent zei wat over dode duiven volgens mij de zoon van die eucalypta .Dat had dat malle kind zelf verzonnen ooit en dat moest ze nu dus wel volhouden maar er klopte niks van. Ze was aan het hakkelen en had eigenlijk nauwelijks tekst betreffende dat onderwerp en toen het er even over gesproken werd ging ze maar weer janken. Vaak een teken van leugens; op de zielige toer gaan om gejokkebrok te verhullen.
Alle reacties Link kopieren
Topaflevering dit. Weer ouderwets goed gelachen en blij met de uitspraak.



Die mevrouw Vos had haar uitstraling ook niet bepaald mee. Als je zo'n verzuurd gezicht hebt heb je al snel alle schijn tegen (vooral tegenover zo'n lief omaatje), en als je je dan ook nog exact zo zuur en boos opstelt, om een paar vogelpoepjes die, zoals ze zelf al beaamde, door de regen wegspoelen... tja.
En dan die vermaledijde vogels, die maar niet op wilde komen draven toen de cameraploeg er was!

Om uit je vel te springen!

En met een beetje geluk wordt deze aflevering nog een paar keer herhaald, en mogen ze wederom de dag daarna naar de groentenboer, slager, supermarkt.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 oktober 2016 @ 09:53:

En dan die vermaledijde vogels, die maar niet op wilde komen draven toen de cameraploeg er was!

Om uit je vel te springen!

Dat kwam omdat ze expres van te voren waren gevoerd door die uitgekookte, overlast veroorzakende buurvrouw! Het is gewoon een duivelin onder dat zachtaardig uiterlijk!
Alle reacties Link kopieren
En zulke dappere vogels om zo dicht bij die levende vogelverschrikker in de buurt te durven komen.
Ik vind hier dingen van.
Ik zit de aflevering nog een keer te bekijken.





Hij blijft leuk. Die reacties op twitter ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven