Entertainment alle pijlers

Mr. Frank Visser (de rijdende rechter )

10-05-2016 15:24 2698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de herhaling te kijken en vraag mij af.. In hoeverre is de uitspraak van die man rechtsgeldig? Moeten de deelnemers zich daar echt aan houden?



Omdat niemand een advocaat ofzo heeft etc... Vreemd verhaal.



Ik dacht, dat weten jullie vast wel ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was dat zijn eigen garage en was de garage ernaast van de huurder met naaimachines.
Zo begreep ik het.
Alle reacties Link kopieren
Dan nog vertel je dat niet.
In zo'n klein dorpje weet vast iedereen over wie je het hebt
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
13-10-2019 16:55
Doordat hij die garage zomaar open deed en vertelde over de huurster en de inhoud kreeg ik echt de kriebels.
Hij lijkt me een huurbaas from hell.
En dan die oude tang "We helpen mensen aan woonruimte in deze moeilijke tijd" :sick:
Je vult gewoon je zakken mens.
Je mag als verhuurder sowieso nooit zonder toestemming je pand betreden op deze manier.

Vond het deze keer aan beide kanten vervelende figuren.

En wie probeert nou recht van overpad af te dwingen door een deur in een schutting te maken, ook al zoiets.
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
10-10-2019 22:32
Heeft er iemand last van gehad dat de schutting panelen van het 'jonge' stel na meer dan een jaar nog niet geplaatst waren? Hooguit zijzelf lijkt me.
Ik snap niet dat de oude mensen er zo op gebrand waren dat er überhaupt weer een schutting geplaatst moest worden.
Omdat het hun grond niet is. Waarom moest er een deur in, ze hebben daar niets te zoeken. En zo van de tuin bij de garages kunnen komen is gewoon nergens voor nodig en verlaagt de veiligheid.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
11-10-2019 11:39
De schutting is eigendom van die oudjes en als die het zat zijn kunnen ze er mee doen wat ze willen, het was ook de bedoeling dat het andere koppel mee moest betalen zonder mede eigenaar te worden anders was de schutting in het midden gezet inplaats van eigen grond.
De schutting kon niet meer in het midden want daar hadden de tuinmensen paaltjes met gaas neergezet. Niet echt een vervanging voor de verdwenen panelen. Ik mag aannemen dat het dezelfde panelen als de hoekse kant waren en zo slecht waren die nog helemaal niet. Dat een paal wat wiebelig wordt na een paar stormen kan Zet je 'm recht en weer vast.
De schutting die verwijderd is was niet van de tuinmensen, ook niet voor de helft. Die was van dat oude stel.
En of je die nu irritant vindt of niet, het was HUN schutting en de tuinmensen hadden niet het recht om die te verwijderen.

Dit is al de tweede uitspraak van Visser die ik vreemd vind en niet snap.
Hoe oud ook de schutting weghalen was gewoon diefstal. Hoe slecht is niet meer na te gaan, al vond ik de andere delen er nog redelijk uitzien.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
11-10-2019 11:45
Wat ik raar vind is dat je dus zomaar bij iemand een schutting weg mag halen omdat hij toch oud is.
Ja precies. Ga ik een oude auto weghalen :D , is toch oud en dan mag het :D
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
13-10-2019 20:12

Dit is al de tweede uitspraak van Visser die ik vreemd vind en niet snap.
Hoe oud ook de schutting weghalen was gewoon diefstal. Hoe slecht is niet meer na te gaan, al vond ik de andere delen er nog redelijk uitzien.
Het was ook diefstal/schade toebrengen maar gezien de geringe schade en het feit dat de oudjes anders de boel af moesten voeren werd dat tegen elkaar weggestreept.
En wie kijkt er ook vanavond ?
Alle reacties Link kopieren
:hello: Ik natuurlijk
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wel gaaf, die brandweerauto.
Ik vind hier dingen van.
Die hond met dat worstenbroodje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter:

Na de eerste reparatie gingen alle alarmbellen af #mrfrankvisser

Bij meneer van de brandweer? En ik ben meneer Brand! Daar zat een betere woordgrap in Viktor...
#mrfrankvisser
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Vlam in de pan :biggrin: . Oh, Viktor toch ... :proud:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Maar heeft die garagehouder op eigen initiatief en op eigen houtje reparaties uitgevoerd om vervolgens achteraf de rekening te presenteren?
Ik vind hier dingen van.
Victor moet echt gaan acteren heerlijk die blikken .
Sabeltandcavia schreef:
17-10-2019 21:59
Maar heeft die garagehouder op eigen initiatief en op eigen houtje reparaties uitgevoerd om vervolgens achteraf de rekening te presenteren?
Volgens de eiser wel volgens de garagehouder niet .
Het lijkt wel noord en zuid Korea haha
Alle reacties Link kopieren
Twitter:

Wel handig dat die rijdende bom tevens een brandweerauto is. #mrfrankvisser

Afbeelding

Komt het kadaster dat wrak nog opmeten of hoe zit het? #mrfrankvisser
Ik vind hier dingen van.
Haha Caaf geweldig ik stem voor de hond .
Alle reacties Link kopieren
Het maakt mij helemaal niet uit. Zolang Viktor maar woordgrappen blijft maken.
Ik vind hier dingen van.
Oi oi oi :facepalm:
Nou waar zetten we op in ?
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Ik vind die garagehouder niet sympathiek.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij met mijn eigen garagehouder, die altijd eerst even belt om te zeggen hoeveel de reparatie gaat kosten voordat hij aan de gang gaat. Ook als hij nieuwe dingen vindt.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
17-10-2019 22:28
Jammer. Ik vind die garagehouder niet sympathiek.
Understatement

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven