Naar welk concert ben je het laatst geweest?
donderdag 12 maart 2026 om 08:20
donderdag 12 maart 2026 om 08:23
donderdag 12 maart 2026 om 08:40
Suede, leuk! Ik ken alleen the Beautiful Ones, maar lijkt me een heerlijke afsluiter.
Mijn laatste concert was The Last Dinner Party in AFAS Live. Dat was fan-tas-tisch. Ik keek er al enorm naar uit en ben geen seconde teleurgesteld. Wat een positieve energie komt er uit die band! Loepzuiver vijfstemmig zingen, drie bandleden die de lead vocals kunnen doen, prachtig decor en kostuums en zo kan ik nog wel even door gaan.
Mijn laatste concert was The Last Dinner Party in AFAS Live. Dat was fan-tas-tisch. Ik keek er al enorm naar uit en ben geen seconde teleurgesteld. Wat een positieve energie komt er uit die band! Loepzuiver vijfstemmig zingen, drie bandleden die de lead vocals kunnen doen, prachtig decor en kostuums en zo kan ik nog wel even door gaan.
donderdag 12 maart 2026 om 09:12
Hans Zimmer in de Ziggo Dome 
Ik ga eigenlijk noooooit naar concerten, maar deze wilde ik echt zien. Prachtig om die man te zien genieten op het podium, zijn muziek maakt heel veel los.
En heel leuk om de originele zangeres van Gladiator en een originele zanger van de Lion King ook te zien.
Muziek van Dune, Interstellar, Sherlock, Inception, Da Vinci Code, Lion King, Gladiator en nog veel meer. Bijna al zijn toppers kwamen wel langs!
Ik ga eigenlijk noooooit naar concerten, maar deze wilde ik echt zien. Prachtig om die man te zien genieten op het podium, zijn muziek maakt heel veel los.
En heel leuk om de originele zangeres van Gladiator en een originele zanger van de Lion King ook te zien.
Muziek van Dune, Interstellar, Sherlock, Inception, Da Vinci Code, Lion King, Gladiator en nog veel meer. Bijna al zijn toppers kwamen wel langs!
donderdag 12 maart 2026 om 10:22
donderdag 12 maart 2026 om 10:30
Electric Callboy in january in Ahoy RTM Rotterdam. Was leuk! Had ze nog nooit gezien dus was extra leuk natuurlijk. In April ga ik voor de 2e keer naar Lord Of The Lost in de Melkweg. Ook leuk! Verder eigenlijk niks gepland staan op een festival na, da's een zeldzaamheid. Volgens mij komt Feuerschwanz ook weer naar Nederland, dus misschien maar even kijken of daar nog tickets voor zijn.
donderdag 12 maart 2026 om 11:38
BrutaImmaculata schreef: ↑12-03-2026 09:17Yungblud afgelopen oktober in Ziggo Dome. Op de avond zelf - na maanden proberen - nog kaartjes kunnen scoren via Ticketswap en was elke cent waard![]()
Oja, Ticketswap check ik ook vaak voor lastminute concerten, leuk!
donderdag 12 maart 2026 om 13:31
Ik was gisteren ook bij Suede.
Voor het eerst in mijn eentje naar een concert.
Ik heb genoten (op het moment dat ze bijna op de vuist gingen naast me na).
Ik ben geen grote fan, kon niet heel veel meezingen, maar het enthousiasme van Brett was heel aanstekelijk.
Gisterenochtend via de resale van 013 zelf een mooie deal gevonden.
Wel voor herhaling vatbaar.
Voor het eerst in mijn eentje naar een concert.
Ik heb genoten (op het moment dat ze bijna op de vuist gingen naast me na).
Ik ben geen grote fan, kon niet heel veel meezingen, maar het enthousiasme van Brett was heel aanstekelijk.
Gisterenochtend via de resale van 013 zelf een mooie deal gevonden.
Wel voor herhaling vatbaar.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in