Entertainment alle pijlers

Naar welke theatervoorstelling ben je het laatst geweest.

11-05-2026 18:59 66 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Geïnspireerd door het topic Naar welk concert ben je het laatst geweest en omdat ik altijd op zoek ben naar leuke theatervoorstellingen ben ik benieuwd naar welke theatervoorstelling jullie het laatst geweest zijn.

Zelf ben ik recent naar de Leading Ladies Live en ABBA Gold Live geweest.
Leading Ladies ben ik ook geweest, enorm van genoten!

Mijn laatste twee waren Pia Up close & personal en Aletta de musical. Vond ik beide erg tof.
Sara Kroos haar voorstelling prikkelarme kermis. Was echt geweldig. Zware onderwerpen, maar ook met tranen in mijn ogen hard gelachen.

De Verbinders, was wel grappig en totaal iets anders dan een normale theateravond. Maar ik vond het allemaal net wat te makkelijk bedacht allemaal.
Pieter Derks. Nog veel theater op programma staan dit jaar 😁
Tim Fransen - Onbekommerd.
Hij is filosoof en cabaretier. Al zijn programma’s zijn erg goed. Heel inhoudelijk en heel grappig.
2 weken geleden
- Pentatonix in Ziggo Dome, mwaah vond het tegenvallen.
- Nasrdin Dchar - Wat als.
Een klein beetje humor, ik moest er in het begin echt inkomen, maar al snel werd de voorstelling prachtig. Ontroerend, maar ook confronterend. Overigens begeleid met prachtige muziek

Vorige week
Steyn de Leeuwe, Moonlight Motel. Verbazingwekkend hoe goed hij verschillende typetjes neer kan zetten.

Zondag ga ik naar Grimm, een dansvoorstelling van ISH dance colllective (hiphop) en junior company (ballet).

En volgende week naar Visavis - Carrousel. Erg nieuwsgierig wat ze dit jaar weer op de planken brengen.

OH en tussen Nasrdin en Steyn door naar Wenen geweest, en de opera Carmen gezien. Prachtig!

Ik hou van het theater!
Fabian Franciscus ⭐️⭐️⭐️

Rayen Panday ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Echt van begin tot eind keihard gelachen!
Jankerd
René van Meurs, Pieter Derks en Douwe Bob.
René van Meurs hoewel erg leuk niet voor herhaling vatbaar, gewoon niet echt passend bij mij.
Pieter Derks en Douwe Bob echt genoten en echt voor herhaling vatbaar.
Mijn top drie van de laatste jaren: Richard Groenendijk, Joep Onderdelinden en Frontm3n.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Moulin Rouge - de musical. Echt een spektakel qua dans en energie. Qua zang en acteerwerk, mwah.
Gisteren Alex Roeka, geweldig
morgen Frank van Pamelen, ken ik niet maar zit in het dinsdagprogramma
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vorige week Patrick Laureij. Vermakelijk maar had er meer van verwacht.

Deze week Stefan Pop.
Ik ben onlangs naar Lisa Ostermann met "de Baas" geweest. Ik vond het echt steengoed!!
Jochem Myjer. Genoten.

Volgende week ga ik naar de preview avond van het theater hier. Avond met 4/5 cabaretiers/muzikanten die een stukje spelen.
Laatste voorstelling/musical was "Dear Evan Hansen". Ik heb gehuild. Prachtige indrukwekkende musical. Zeer goed gezongen ook!

Op het programma staat nog " Adèle project, the las vegas show" en West Side Story!
flipflop wijzigde dit bericht op 11-05-2026 21:46
10.68% gewijzigd
Hetty Helsmoortel.
Voor man. Mij wat te wetenschappelijk.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Dit jaar in theater wat tribute bands gezien.
Treasure (Bruno Mars), Daddy Cool 50 (Boney M), the Fortunate Sons (CCR), Doe Maar, Prince. In juni naar Matthijs van Nieuwkerk en Sven Fige en gisteren voor moederdag kaartjes voor Donna's Hott Stuff gehad.
Laatste voorstelling was "Hairspray", was geweldig. :mrgreen:
Leading ladies had ik ook graag willen zien. Hopelijk komt die nog een keer!

Mijn laatste voorstelling was Fred van Leer (die show ik tegen vond vallen, terwijl ik het zo’n leuke vent vind!)
Blij met een dode mus van Begijn Le Bleu

Volgende is een lezing over seriemoordenaars door de in Vlaanderen wereldberoemde advocaat, strafpleiter en auteur Jef Vermassen.
Ignite, een moderne dansvoorstelling. Prachtig, uniek, enorme aanrader.
Wat eten we vanavond?
Best veel, voornamelijk cabaret :)
Jochem Myjer
Tineke Schouten
Micha Wertheim
Eric van Sauers
Peter Pannekoek
Cameretten finalistentournee 2026

Jochem was echt geweldig! Net zoals Peter trouwens. Dat kan nooit missen :) Tineke vond ik erg leuk om een keer te zien, maar zou ik niet snel nog eens heen gaan. Iets teveel zingen. Micha was vrij zwaar. Wel grappig zo nu en dan, maar niet helemaal mijn humor. Eric van Sauers was wel weer heel erg leuk! Goed gelachen daar. En cameretten was apart, omdat je 3 mensen krijgt die elk een half uurtje optreden. Ze waren alledrie echt compleet anders. Vond ze allemaal wel leuk, maar had wel een duidelijke favoriet. Jannes Laven beviel ons het best. Ben heel benieuwd of we nog veel van hem gaan horen. Ik hoop het wel!

Verder zijn we ingeloot voor de nieuwe voorstelling van Ronald Goedemondt. Daar ben ik echt zo blij mee!! Maar duurt nog lang, maart ofzo pas. Dochter gaat weer mee, net als naar Jochem. Ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden 😁
Owja, in juni ga ik ook nog met dochter naar Soldaat van Oranje 🥳 heel veel zin in! Voor mij de 3e keer, voor dochter de 1e.
Afgelopen vrijdag Pieter Derks in Oude Luxor. Erg gelachen

April 2027 naar Ronald Goedemond

Wil ook graag weer naar Richard Groenendijk. Die vind ik gewèldig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ook Fabian Franciscus gezien.
Wel leuk, niet super.
Alex Klaassen's : Stoornis of my Life.
Musical ( ja niet mijn favotheathersoort maar heb dubbel gelegen van het lachen tijdens de meeste liedjes) over en gaat eigenlijk over autisme, maar ook weer niet. Gaat over zijn (in rl) broer Jasper, die ook even een kort moment zelf meedoet.

Het is een van de mooiste, liefste theaterstukken die ik ooit heb gezien. Grappig en de choreo van de meubels 2 uur lang is sowieso alleen een award waard.
Echt :heart: :heart: :heart:
Roue Verveer, heel grappig!

Ik zou ook heel graag naar Rayen Panday willen, maar dan zou ik alleen moeten en ik weet niet of ik dat wel leuk vind/durf.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven