Naar welke theatervoorstelling ben je het laatst geweest.
maandag 11 mei 2026 om 18:59
maandag 11 mei 2026 om 19:04
maandag 11 mei 2026 om 19:26
2 weken geleden
- Pentatonix in Ziggo Dome, mwaah vond het tegenvallen.
- Nasrdin Dchar - Wat als.
Een klein beetje humor, ik moest er in het begin echt inkomen, maar al snel werd de voorstelling prachtig. Ontroerend, maar ook confronterend. Overigens begeleid met prachtige muziek
Vorige week
Steyn de Leeuwe, Moonlight Motel. Verbazingwekkend hoe goed hij verschillende typetjes neer kan zetten.
Zondag ga ik naar Grimm, een dansvoorstelling van ISH dance colllective (hiphop) en junior company (ballet).
En volgende week naar Visavis - Carrousel. Erg nieuwsgierig wat ze dit jaar weer op de planken brengen.
OH en tussen Nasrdin en Steyn door naar Wenen geweest, en de opera Carmen gezien. Prachtig!
Ik hou van het theater!
- Pentatonix in Ziggo Dome, mwaah vond het tegenvallen.
- Nasrdin Dchar - Wat als.
Een klein beetje humor, ik moest er in het begin echt inkomen, maar al snel werd de voorstelling prachtig. Ontroerend, maar ook confronterend. Overigens begeleid met prachtige muziek
Vorige week
Steyn de Leeuwe, Moonlight Motel. Verbazingwekkend hoe goed hij verschillende typetjes neer kan zetten.
Zondag ga ik naar Grimm, een dansvoorstelling van ISH dance colllective (hiphop) en junior company (ballet).
En volgende week naar Visavis - Carrousel. Erg nieuwsgierig wat ze dit jaar weer op de planken brengen.
OH en tussen Nasrdin en Steyn door naar Wenen geweest, en de opera Carmen gezien. Prachtig!
Ik hou van het theater!
maandag 11 mei 2026 om 20:12
René van Meurs, Pieter Derks en Douwe Bob.
René van Meurs hoewel erg leuk niet voor herhaling vatbaar, gewoon niet echt passend bij mij.
Pieter Derks en Douwe Bob echt genoten en echt voor herhaling vatbaar.
Mijn top drie van de laatste jaren: Richard Groenendijk, Joep Onderdelinden en Frontm3n.
René van Meurs hoewel erg leuk niet voor herhaling vatbaar, gewoon niet echt passend bij mij.
Pieter Derks en Douwe Bob echt genoten en echt voor herhaling vatbaar.
Mijn top drie van de laatste jaren: Richard Groenendijk, Joep Onderdelinden en Frontm3n.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 11 mei 2026 om 21:38
maandag 11 mei 2026 om 22:07
maandag 11 mei 2026 om 23:11
Best veel, voornamelijk cabaret 
Jochem Myjer
Tineke Schouten
Micha Wertheim
Eric van Sauers
Peter Pannekoek
Cameretten finalistentournee 2026
Jochem was echt geweldig! Net zoals Peter trouwens. Dat kan nooit missen
Tineke vond ik erg leuk om een keer te zien, maar zou ik niet snel nog eens heen gaan. Iets teveel zingen. Micha was vrij zwaar. Wel grappig zo nu en dan, maar niet helemaal mijn humor. Eric van Sauers was wel weer heel erg leuk! Goed gelachen daar. En cameretten was apart, omdat je 3 mensen krijgt die elk een half uurtje optreden. Ze waren alledrie echt compleet anders. Vond ze allemaal wel leuk, maar had wel een duidelijke favoriet. Jannes Laven beviel ons het best. Ben heel benieuwd of we nog veel van hem gaan horen. Ik hoop het wel!
Verder zijn we ingeloot voor de nieuwe voorstelling van Ronald Goedemondt. Daar ben ik echt zo blij mee!! Maar duurt nog lang, maart ofzo pas. Dochter gaat weer mee, net als naar Jochem. Ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden
Owja, in juni ga ik ook nog met dochter naar Soldaat van Oranje
heel veel zin in! Voor mij de 3e keer, voor dochter de 1e.
Jochem Myjer
Tineke Schouten
Micha Wertheim
Eric van Sauers
Peter Pannekoek
Cameretten finalistentournee 2026
Jochem was echt geweldig! Net zoals Peter trouwens. Dat kan nooit missen
Verder zijn we ingeloot voor de nieuwe voorstelling van Ronald Goedemondt. Daar ben ik echt zo blij mee!! Maar duurt nog lang, maart ofzo pas. Dochter gaat weer mee, net als naar Jochem. Ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden
Owja, in juni ga ik ook nog met dochter naar Soldaat van Oranje
dinsdag 12 mei 2026 om 07:57
Alex Klaassen's : Stoornis of my Life.
Musical ( ja niet mijn favotheathersoort maar heb dubbel gelegen van het lachen tijdens de meeste liedjes) over en gaat eigenlijk over autisme, maar ook weer niet. Gaat over zijn (in rl) broer Jasper, die ook even een kort moment zelf meedoet.
Het is een van de mooiste, liefste theaterstukken die ik ooit heb gezien. Grappig en de choreo van de meubels 2 uur lang is sowieso alleen een award waard.
Echt
Musical ( ja niet mijn favotheathersoort maar heb dubbel gelegen van het lachen tijdens de meeste liedjes) over en gaat eigenlijk over autisme, maar ook weer niet. Gaat over zijn (in rl) broer Jasper, die ook even een kort moment zelf meedoet.
Het is een van de mooiste, liefste theaterstukken die ik ooit heb gezien. Grappig en de choreo van de meubels 2 uur lang is sowieso alleen een award waard.
Echt
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in