Entertainment alle pijlers

Netflix aan- en afraders (deel 10) ZONDER SPOILERS!

29-12-2025 22:48 389 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

link naar deel 9: entertainment/netflix-deel-9-en-spoiler ... #p36075736
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Explorista schreef:
30-12-2025 19:33
Die Evil influencer wil ik niet zien.

Culinary Class Wars (uit Korea) is leuker.
Dat staat hier ook aan. Seizoen 1 vond ik al een feestje en ik zit nu weer heerlijk te genieten. Ik zit alweer te wachten tot ik de serie zo weer aan kan zetten ...
Lincoln lawyer, advocatenserie, niet allemaal even geloofwaardig maar de overall verhaallijn maakt dat ik toch wel blijf kijken.
Waar haalt Netflix toch van die gruwelijk slechte series vandaan? Er zullen toch wel mensen daadwerkelijk kijken voordat ze iets aankopen? Mayfair Witches, die kun je overslaan. Ik ben na een half uur al afgehaakt.
KamilleT schreef:
31-12-2025 14:59
Waar haalt Netflix toch van die gruwelijk slechte series vandaan? Er zullen toch wel mensen daadwerkelijk kijken voordat ze iets aankopen? Mayfair Witches, die kun je overslaan. Ik ben na een half uur al afgehaakt.
2 seizoenen gekeken en ik vond het gaaf.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Mia57 schreef:
30-12-2025 19:09
Heeft iemand Evil influencer: the Jodi Hildebrandt story al gezien? Afschuwelijk en fascinerend tegelijk. Sowieso zijn al die gezinsinfluencers doodeng, de hele dag je minderjarige kinderen tentoonstellen. Maar dit gaat nog veel verder 😬.
Vreselijk, gisteren gekeken.
Helemaal gestoord.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Madam_Madness schreef:
30-12-2025 19:41
Voor de Meisjes aan het kijken. Beetje voorspellend en een dun verhaal, maar wel boeiend.
Ik twijfel nog over die wel of niet gaan kijken.....
Mia57 schreef:
Heeft iemand Evil influencer: the Jodi Hildebrandt story al gezien? Afschuwelijk en fascinerend tegelijk. Sowieso zijn al die gezinsinfluencers doodeng, de hele dag je minderjarige kinderen tentoonstellen. Maar dit gaat nog veel verder 😬.

Een paar minuten naar gekeken en toen al gestopt. Ik voelde een te grote afkeer om te blijven kijken.
Die exploitatie van je kinderen/gezin, met geld (en hoogmoed) als grootste drijfveer.
FawleyFlame schreef:
01-01-2026 08:41
Ik twijfel nog over die wel of niet gaan kijken.....
Ik vond het wel de moeite waard om te kijken.
Madam_Madness schreef:
01-01-2026 10:04
Ik vond het wel de moeite waard om te kijken.

Ik ook hoor!
Het staat me enerzijds tegen, maar anderzijds wil ik toch ook weer gezien hebben.

Ook omdat de afgelopen tijd diverse kinder psychologen, pedagogen etc, zich hebben uitgesproken tegen 'mamma influencers' (in Nederland) en de ongezonde en onveilige sfeer die ze voor hun kinderen creëren.

Het is natuurlijk ook super triest dat wanneer een kind bijvoorbeeld huilende binnenkomt met een gapend gat in de knie na een val, er als eerste naar de camera wordt gegrepen i.p.v de verbandtrommel.
Dat een ouder gaat filmen i.p.v troosten.

Eigenlijk best ziekelijk!
Hallodaar schreef:
01-01-2026 09:43
Een paar minuten naar gekeken en toen al gestopt. Ik voelde een te grote afkeer om te blijven kijken.
Die exploitatie van je kinderen/gezin, met geld (en hoogmoed) als grootste drijfveer.
Dat is nou precies waar het niet om gaat.
Wat een verdrietige serie over een hoop verdwaalde mensen waar de kinderen de dupe van zijn geworden.
Mia57 schreef:
Ik dacht eerst dat ik het al gezien had. De film met Toni Colette lijkt hier op.
Mia57 schreef:
Is dit heel anders dan dat Ruby Franke verhaal? Aangezien zij samen werkten. Is dit vanuit haar invalshoek?
SunShine35 schreef:
01-01-2026 23:57
Is dit heel anders dan dat Ruby Franke verhaal? Aangezien zij samen werkten. Is dit vanuit haar invalshoek?

Die twee woonden toch samen?

Wel eens het een en ander over die twee gezien en gelezen. Misselijkmakende vrouwen!
sadisten! En nog uit naam van De Heer ook!
Hopelijk blijven ze héél lang opgesloten!
Gisteren de finale van Stranger things gekeken. :cry:
Ik vond het 1 van de beste series sinds jaren en helemaal natuurlijk omdat het in de 80's afspeelt, zoveel herkenbare dingen en kleding en natuurlijk de soundtrack niet vergeten.

Jammer dat het klaar is maar het is wel goed zo.
Het laatste half uur had van mij iets korter gemogen, maar voor de rest top.
Hallodaar schreef:
02-01-2026 09:50
Die twee .....
Dit hoef ik niet te weten. Heb de serie nog niet gezien.
Madam_Madness schreef:
02-01-2026 10:30
Dit hoef ik niet te weten. Heb de serie nog niet gezien.

Dit ging niet over de serie hoor! Die heb ik ook nog niet gezien.
Is gewoon in het nieuws geweest.
Run Away

Bij afl 3 gestopt.

Ongeloofwaardige personages, onwaarschijnlijk script.
Absentia seizoen 1 geweldig, seizoen 2 vreselijk saai, ook al zit er een rode draad in. Hopelijk is 3 beter.
Hallodaar schreef:
02-01-2026 10:43
Dit ging niet over de serie hoor! Die heb ik ook nog niet gezien.
Is gewoon in het nieuws geweest.
Ah ok.
Dat laatste maakt niet uit. Lees de OP nog een keer (al geldt dat niet voor jouw post).
Hallodaar schreef:
02-01-2026 09:50
Spoiler

Niet spoileren.

Zeggen, dat een hoofdpersoon
a) dood neervalt
b) naar een strafkamp in Siberië gestuurd wordt
c) de voogdij over haar kinderen verliest
d) * vul zelf iets in *
valt onder spoileren.
Ook al is het op het nieuws geweest
of zijn er memes van
of 'iedereen weet dat toch' (behalve Explorista, want die was video's van de pinguïncam aan het kijken).
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Vuurvlindertje schreef:
31-12-2025 14:52
Dat staat hier ook aan. Seizoen 1 vond ik al een feestje en ik zit nu weer heerlijk te genieten. Ik zit alweer te wachten tot ik de serie zo weer aan kan zetten ...

Ik heb mijn voorkeuren voor bepaalde koks.
En voor bepaalde gerechten trouwens.
Die juryleden zijn zo leuk.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Yasmijn schreef:
02-01-2026 13:44
Run Away

Bij afl 3 gestopt.

Ongeloofwaardige personages, onwaarschijnlijk script.
O, ik vond hem wel lekker weg kijken. Een “ echte “ Harlan Coben, in ieder geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Explorista schreef:
02-01-2026 22:19
Niet spoileren.

Zeggen, dat een hoofdpersoon
a) dood neervalt
b) naar een strafkamp in Siberië gestuurd wordt
c) de voogdij over haar kinderen verliest
d) * vul zelf iets in *
valt onder spoileren.
Ook al is het op het nieuws geweest
of zijn er memes van
of 'iedereen weet dat toch' (behalve Explorista, want die was video's van de pinguïncam aan het kijken).
Ik vrees dat verdere uitleg zinloos is, als de OP nog steeds niet duidelijk is dan houdt het op hoor.
Jeusnbdhdudh schreef:
02-01-2026 13:47
Absentia seizoen 1 geweldig, seizoen 2 vreselijk saai, ook al zit er een rode draad in. Hopelijk is 3 beter.
Volgens mij vond ik hem bij 3 wel weer lekker oppakken. Twee was gewoon slecht.
blijfgewoonbianca schreef:
31-12-2025 14:37
De show van Ricky Gervais was weer geweldig !
Ja! :heart: Ricky

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven