Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!


Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!


Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-02-2019 20:49
Voel me nu echt 40 want heb geen idee wat GMTA betekent. :-$
Great Minds Think Alike :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Jullie maken mij nieuwsgierig naar die serie Dirty John :P

Ik heb vandaag een flink stuk van het nieuwe seizoen van When calls the heart gekeken. Niet alles evengoed gevolgd want ben een paar keer in slaap gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-02-2019 20:49
Voel me nu echt 40 want heb geen idee wat GMTA betekent. :-$

Ik ben 40+ en weet prima wat dit betekent.
Such fun!1
dolfje schreef:
15-02-2019 22:32
Jullie maken mij nieuwsgierig naar die serie Dirty John :P

Ik heb vandaag een flink stuk van het nieuwe seizoen van When calls the heart gekeken. Niet alles evengoed gevolgd want ben een paar keer in slaap gevallen.
:proud: ik ook
MarindaH schreef:
15-02-2019 22:32
Ik ben 40+ en weet prima wat dit betekent.
Ik ook. Zal dan wel iets met 40 mbt IQ te maken hebben. :roll:

Flauw maar waar. :-D :-D
Ik ben ook Dirty John aan het kijken, best leuk. En ze speelt heel goed erg dom. Hoop ik. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Debra is het type vrouw aan wie ik mij kapot erger. Zo goedgelovig, zeer afhankelijk van een vent waarvan overduidelijk is dat hij niet te vertrouwen is. Hoeveel alarmbellen moeten er afgaan voordat zo'n vrouw de ware aard ziet van zo'n engerd. Maar wat doet zo'n vrouw hem blijven verdedigen tot het bittere eind.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
15-02-2019 23:24
Debra is het type vrouw aan wie ik mij kapot erger. Zo goedgelovig, zeer afhankelijk van een vent waarvan overduidelijk is dat hij niet te vertrouwen is. Hoeveel alarmbellen moeten er afgaan voordat zo'n vrouw de ware aard ziet van zo'n engerd. Maar wat doet zo'n vrouw hem blijven verdedigen tot het bittere eind.
En de echt Debra was (en is) een zeer succesvolle zakenvrouw dus dom kan ze niet zijn.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-02-2019 22:32
Ik ben 40+ en weet prima wat dit betekent.
Ik ook :)
yasmijn schreef:
15-02-2019 23:30
En de echt Debra was (en is) een zeer succesvolle zakenvrouw dus dom kan ze niet zijn.
Je hebt verschillende soorten dom.
De man die John speelt vind ik wel erg goed acteren.
Lucifer2018 schreef:
15-02-2019 22:34
Ik ook. Zal dan wel iets met 40 mbt IQ te maken hebben. :roll:

Flauw maar waar. :-D :-D
Vrij onnodig beledigend wat je nu zegt.
Alle reacties Link kopieren
zenga schreef:
13-02-2019 13:07
Ik kijk de Duitse serie Weissensee, speelt zich af begin jaren 80 ten tijde van de Stasi. Verbazingwekkend hoe het leven toen was. Ik zie op imdb 4 seizoenen, op Netflix nu alleen seizoen 1, Hopelijk volgt de rest ook. Aanrader!
is er een vierde seizoen? Heb net seizoen 3 bekeken....
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Wij waren net Fyre aan het kijken maar man moet voetbal kijken dus straks verder.
The Umbrella Academy is leuk! En heerlijke muziek.
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
16-02-2019 22:43
The Umbrella Academy is leuk! En heerlijke muziek.
Echt wel. Zo jammer dat ik alweer klaar ben :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Némaìn’ schreef:
16-02-2019 22:43
The Umbrella Academy is leuk! En heerlijke muziek.

De muziek viel mij ook op, erg leuk!
Ik probeer hem nu ook mijn kinderen aan te smeren maar ze hebben nog weinig interesse, de sukkels. Ik weet namelijk zéker dat ze hem hartstikke leuk gaan vinden.
Ik vind de meeste Netflix originals wel goed trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
16-02-2019 22:43
The Umbrella Academy is leuk! En heerlijke muziek.

Hmmm, ik wilde deze serie een kans geven, maar ik krijg een beetje jeuk van superhelden.
Misschien toch maar 1 aflevering proberen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
De Ted bundy tapes vond ik echt super spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet zo lang Netflix en ben nu door 'When calls the heart' heen. Wat raden jullie me aan? Iets vergelijkbaars.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-02-2019 12:19
Ik heb nog niet zo lang Netflix en ben nu door 'When calls the heart' heen. Wat raden jullie me aan? Iets vergelijkbaars.
Outlanders?
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-02-2019 12:51
Hmmm, ik wilde deze serie een kans geven, maar ik krijg een beetje jeuk van superhelden.
Misschien toch maar 1 aflevering proberen.
Wat ik er leuk aan vind is dat het niet de stereotype superhelden zijn, zoals je veel ziet. Het is ook wat rauwer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
19-02-2019 12:22
Wat ik er leuk aan vind is dat het niet de stereotype superhelden zijn, zoals je veel ziet. Het is ook wat rauwer.
Dit. Allemaal mislukt, zwarte humor en soms absurd.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
19-02-2019 12:20
Outlanders?

Even gekeken, maar spreekt me iets minder aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Is er ook een spoiler netflixtopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven