Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
21-05-2019 20:19
Och ja, The good wife.
Ooit aan begonnen, maar ben niet verder gekomen dan aflevering 4 ofzo.
Sonde he.. Waarom vinden de meesten het dan zo geweldig?!
Ik vind t maar saai
.
malty schreef:
21-05-2019 20:40
Sonde he.. Waarom vinden de meesten het dan zo geweldig?!
Ik vind t maar saai
Ja ik weet het ook niet :P
Dat had ik ook met Suits. Ik hoorde er zóveel mensen over, dat het echt een leuke serie is.
Tja, dan heb ik blijkbaar toch andere interesses :P Ik kom er gewoon niet in.
Kwebbeltje91 schreef:
21-05-2019 20:39
Ja Dead to me is zeker een aanrader.

31 mei komt het 2e seizoen van Good Girls online.
Good Girls!! Daar zat ik echt op te wachten :cheer2:
Kwebbeltje91 schreef:
20-05-2019 20:33
Is The Rain een aanrader?
The Rain is een Science fiction. En daar houd ik meestal niet van. Te ver gezocht.
Het eerste deel echter vond ik goed.
Het tweede deel heb ik net uit en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het verhaal wordt toch wel wat uitgemolken.
Undercover heb ik ook afgekeken. Een goede film. Ik ben benieuwd of er een tweede deel komt.
Mandy81 schreef:
21-05-2019 20:44
Undercover heb ik ook afgekeken. Een goede film. Ik ben benieuwd of er een tweede deel komt.
Ja ze zijn al bezig met de opnames voor seizoen 2 :)
Mandy81 schreef:
21-05-2019 20:42
The Rain is een Science fiction. En daar houd ik meestal niet van. Te ver gezocht.
Het eerste deel echter vond ik goed.
Het tweede deel heb ik net uit en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het verhaal wordt toch wel wat uitgemolken.
Hmm soms vind ik science fiction wel goed. Niet altijd haha. Ik ga het een kans geven :P
Abundance-of-Freedom schreef:
21-05-2019 20:42
Good Girls!! Daar zat ik echt op te wachten :cheer2:

Ja ik ook! Ik heb de trailer gezien, ziet er weer leuk uit :)
Alle reacties Link kopieren
ik vond het al gek dat er geen netflixtips meer werden geplaatst.. maar jullie zijn verhuisd! tvp dan maar
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
21-05-2019 17:54
Ik heb net pas Sex Education gekeken, wat een leuke serie. Zijn er meer series die daarop lijken?
Crashing
En lovesick ook wel
Alle reacties Link kopieren
tvp
Kwebbeltje91 schreef:
21-05-2019 20:42
Ja ik weet het ook niet :P
Dat had ik ook met Suits. Ik hoorde er zóveel mensen over, dat het echt een leuke serie is.
Tja, dan heb ik blijkbaar toch andere interesses :P Ik kom er gewoon niet in.
Ik kwam er ook niet doorheen met Suits. Paar keer geprobeerd maar het boeit me gewoon niet. Ik heb niet perse wat tegen advocatenseries want ik keek als kind ook JAG. Dat vond ik wel heel leuk.
Ik ben klaar met The Society. Leuk einde, nu nieuwsgierig naar meer. Niet super geweldig maar het keek vlot weg.

Zit ook te denken om aan The Rain te beginnen. Is dat een Amerikaanse serie? Of in elk geval Engels gesproken?

En ja ze hebben Elementary eraf gehaald! Ik zat ook al te zoeken. Niet te geloven, seizoen 6 zou binnenkort uitkomen. Ik had me er zo lang op verheugd. Ik ga maar even aannemen dat ze het weer terug gaan zetten. :|
Top Gear hebben ze er ook ineens afgehaald. (6)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vorige topic niet zo gevolgd dus misschien al uitgebreid langsgekomen, maar ik vond de Italiaanse serie Baby ook wel lekker wegkijken.
Alle reacties Link kopieren
Breaking Bad is enorm goed, wordt niet voor niets als beste serie ooit beschreven.
Daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens. Ik vond het helemaal niks. Kon er niet inkomen. Ik ben na 4 aflevering afgehaakt. Ik moest het kijken van ex omdat het zo geweldig was. Het zal wel. Niet voor mij.
Hoge rating wel ja, ik zal wel wat missen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
maze schreef:
22-05-2019 09:46
Ik heb het vorige topic niet zo gevolgd dus misschien al uitgebreid langsgekomen, maar ik vond de Italiaanse serie Baby ook wel lekker wegkijken.
Ik lees nu pas je ava, echt geweldig! :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben begonnen aan The Rain, Madrid87. Het is geen Engelse serie.
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2019 10:31
Ik ben begonnen aan The Rain, Madrid87. Het is geen Engelse serie.
Hmm jamnmer, welke taal?
Madrid87 schreef:
22-05-2019 10:32
Hmm jamnmer, welke taal?
Deens, volgens mij.
Hmm helaas, die sla ik dan over.
Toch maar eerst Dead to me kijken.
Madrid87 schreef:
22-05-2019 10:47
Hmm helaas, die sla ik dan over.
Toch maar eerst Dead to me kijken.

Het is toch wel de moeite om te gaan kijken hoor, denk ik.
Ik kan helaas echt niet kijken naar series die niet in het Engels zijn. Dan verlies ik mijn concentratie omdat ik de ondertitels moet gaan zitten lezen. Ik trek dat gewoon echt niet, helaas.
In the Society zit een dove jongen en die werd ook steeds ondertiteld als hij zijn gebaren deed, dat vond ik al enorm afleidend.
Ik kan Nederlandse series amper volgen omdat ik dan echt intens moet luisteren naar wat er gezegd word.
Ah jammer :hug:
Zeker ja! Blijkbaar mis ik een hoop goede Scandinavische series enzo. Maar ja het is niet anders. Zijn ergere dingen op de wereld.

Ik vond The Society wel een beetje voelen als the 100. Tieners in een sci-fi verhaal. Sterke vrouwelijke leidster. Alleen kon ik die van the 100 niet uitstaan ( Clarke ) en deze wel. Heb er wel heel lang over gedaan voor ik wist wie wie was. Ze leken in het begin allemaal op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
20-05-2019 21:50
Oke... Door jullie enthousiasme ben ik begonnen aan the good wife, ben nu bij alf 3,vind het nog niet geweldig moet ik zeggen 🙈
Maar hoop wel echt dat ik dat ga vinden.. Heerlijk eindelijk eens een serie met meer dan 1 seizoen!
The Good Wife is echt een serie die even op gang moet komen. Ik had hetzelfde de eerste paar afleveringen.
Echt, nog even volhouden, dan leer je de hoofdrolspelers beter kennen en dan ben je verslaafd :)
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven