Entertainment alle pijlers

Netflix deel 8 [Spoilers zijn NIET toegestaan!]

16-01-2022 23:11 3014 berichten
Deel 8 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

En de link naar deel 7: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
17-01-2022 00:20
Zojuist Archive 81 uitgekeken, in 2 dagen erdoorheen gefietst.
Goede, spannende serie, beetje creepy, hij gaat echt onder je huid zitten, althans bij mij.
Ik vind het een aanrader.
Door jou ook gaan kijken en ik zat er meteen helemaal in! En heel spannend idd!
...
Vrijdag as nieuw seizoen ozark, 26 januari The Sinner en 4 feb Sweet magnolia’s, weer wat in het vooruitzicht!
anoniem_406188 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 18:15
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
17-01-2022 18:14
Vrijdag as nieuw seizoen ozark 26 januari de Sinner en 4 feb zweet magnolia’s, weer wat in het vooruitzicht!
Ja lekker vooruitzicht!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net Derek weer in mijn lijstje. Dat heb ik een tijd geleden snel gekeken omdat hij toen van Netflix ging. Is hij nu weer terug of nooit weg geweest? Mooie serie wel, zeker een aanrader.
Hoe vinden jullie The sinner?
KamilleT schreef:
17-01-2022 20:02
Ik kreeg net Derek weer in mijn lijstje. Dat heb ik een tijd geleden snel gekeken omdat hij toen van Netflix ging. Is hij nu weer terug of nooit weg geweest? Mooie serie wel, zeker een aanrader.
Hoe vinden jullie The sinner?
Heel verschillend per seizoen, de eerste is de beste wat mij betreft
Alle reacties Link kopieren
The Restaurant lijkt mij ook leuk, maar niet beschikbaar met Engelse ondertiteling, dus geen optie om samen met man te kijken. We kijken nu eerste seizoen Bonus Familjen, wel oké tot nu toe. In m'n eentje kijk ik nu de nieuwe afleveringen van Queer Eye, mijn guilty pleasure ;)
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
17-01-2022 20:02
Ik kreeg net Derek weer in mijn lijstje. Dat heb ik een tijd geleden snel gekeken omdat hij toen van Netflix ging. Is hij nu weer terug of nooit weg geweest? Mooie serie wel, zeker een aanrader.
Hoe vinden jullie The sinner?
Ik vond Derek echt fantastisch 🤩
The Sinner het eerste seizoen super goed, daarna haakte ik een beetje af…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Pingpong schreef:
17-01-2022 20:07
The Restaurant lijkt mij ook leuk, maar niet beschikbaar met Engelse ondertiteling, dus geen optie om samen met man te kijken. We kijken nu eerste seizoen Bonus Familjen, wel oké tot nu toe. In m'n eentje kijk ik nu de nieuwe afleveringen van Queer Eye, mijn guilty pleasure ;)
Queer Eye is leuk, lekker happy happy feel good!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
El inocente gekeken, goede serie en nu verder met after life, heerlijk.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
TVP, maar ook een vraag.

Wat moet ik nu kijken?

Ik hou van horror/psychologische thrillers/fantasy (ben ook niet vies van een goed kostuumdrama a la The Crown/Downton Abbey)

Heb net Archive 81 uit en weet het even niet meer. Iemand aanraders? Land van herkomst/taal maakt me niet uit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
The Restaurant al gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
AeonOfWinter schreef:
18-01-2022 18:05
TVP, maar ook een vraag.

Wat moet ik nu kijken?

Ik hou van horror/psychologische thrillers/fantasy (ben ook niet vies van een goed kostuumdrama a la The Crown/Downton Abbey)

Heb net Archive 81 uit en weet het even niet meer. Iemand aanraders? Land van herkomst/taal maakt me niet uit.
Arcane al gezien?
Alle reacties Link kopieren
Shit heeft seizoen 4 van bonusfamiljen maar 8 afleveringen ipv 10. Ik krijg net bijna een beroerte, deze serie heeft mij afgelopen weken echt er doorheen gesleept (dankzij dit topic). Nu zwart gat en heb alle tips van vorige topic genoteerd. Ook verzoek gedaan voor doctor fostor. Zal even wennen worden, heb laatste tijd elke avond 3 afleveringen gekeken en zo gewend geraakt aan deze familie. Las wel dat er misschien 5de seizoen komt.
Alle reacties Link kopieren
Utopia2016 schreef:
18-01-2022 22:05
Shit heeft seizoen 4 van bonusfamiljen maar 8 afleveringen ipv 10. Ik krijg net bijna een beroerte, deze serie heeft mij afgelopen weken echt er doorheen gesleept (dankzij dit topic). Nu zwart gat en heb alle tips van vorige topic genoteerd. Ook verzoek gedaan voor doctor fostor. Zal even wennen worden, heb laatste tijd elke avond 3 afleveringen gekeken en zo gewend geraakt aan deze familie. Las wel dat er misschien 5de seizoen komt.

Heb je prime? This is us en Parenthood zijn ook leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
The queen of the South vond ik mega goed. Ik was aan Gommora begonnen, maar het is het niet voor mij. Afgehaakt dus :-D
Alle reacties Link kopieren
After Life was ook echt veel te kort :( Mooi seizoen dit.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
18-01-2022 23:10
After Life was ook echt veel te kort :( Mooi seizoen dit.
Heb zitten huilen aan het eind. Zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
16-01-2022 23:34
Mijn tip
Kitz

Ik hou van Duitse series en dit was wel weer een pareltje
Nog meer tips wat betreft Duitse series of films? Ik houd van Duits namelijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Guuske123 schreef:
19-01-2022 08:35
Nog meer tips wat betreft Duitse series of films? Ik houd van Duits namelijk ;)
Über weihnachten, heel leuk! Wel beetje kerstig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Guuske123 schreef:
19-01-2022 08:35
Nog meer tips wat betreft Duitse series of films? Ik houd van Duits namelijk ;)
Weissensee is mijn absolute topper, helaas is die vanNetflix gehaald.

Charite en charite at war. (Nu weet ik wie Robert Koch was, Duitse rivm heet het Robert Koch instituut)

Biohackers, 1e seizoen was het beste
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. Weissensee vond ik ook echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Een film, The Guilty, met Jake Gyllenhaal vond ik spannend.
Daarnaast Mindhunters, jammer dat er geen nieuw seizoen meer wordt gemaakt.

Op Pathé thuis viel me op dat een hoop arthouse films (ook wel de wat bekendere) en documentaires gratis worden aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-01-2022 22:07
Heb je prime? This is us en Parenthood zijn ook leuk.
Nope net opgezegd, maar toen niet naar die series geen gezocht. Ik ga maar weer lid worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven