Entertainment alle pijlers

Netflix deel 8 [Spoilers zijn NIET toegestaan!]

16-01-2022 23:11 3014 berichten
Deel 8 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

En de link naar deel 7: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Spannend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
12-03-2023 22:18
Afbeelding

Spannend.
Ik vond hem wel aardig. Wel redelijk voorspelbaar. Ik zag de twist aankomen.. jij ook?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
13-03-2023 11:32
Ik vond hem wel aardig. Wel redelijk voorspelbaar. Ik zag de twist aankomen.. jij ook?
Jij had die haaienfilm ook gezien zeker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
13-03-2023 11:59
Jij had die haaienfilm ook gezien zeker ?
Hahaha.. ja!
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik kom net de film Bodies bodies bodies tegen. Geregisseerd door Halina Reijn. Ik wist niet dat zij regisseerde? Iemand die hem al gezien heeft?
Zeer indrukwekkend en kwam bij mij behoorlijk binnen: Stateless.
Ik heb alle afleveringen achter elkaar zitten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Good on paper, heeft slechte recensies maar ik vond 'm wel lekker wegkijken en ook wel leuk eigenlijk.

Een van de hoofdrolspeler had een mond met zóveel tanden, dat leidde een beetje af, ik vraag me nu nog steeds af of dat expres met een gebit zo is gedaan of dat die arme man dat van nature heeft :@@:
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Henk-und-Roelie schreef:
15-03-2023 12:22
Good on paper, heeft slechte recensies maar ik vond 'm wel lekker wegkijken en ook wel leuk eigenlijk.

Een van de hoofdrolspeler had een mond met zóveel tanden, dat leidde een beetje af, ik vraag me nu nog steeds af of dat expres met een gebit zo is gedaan of dat die arme man dat van nature heeft :@@:
Is nep, gelukkig.

'To transform into Dennis, a character based on one of Shlesinger's real-life exes, Hansen tweaked his appearance, wearing fake teeth and wrapping extra padding around his stomach to give the illusion that he had a "little gut."'

https://www.insider.com/iliza-shlesinge ... oke-2021-6
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
Enya schreef:
15-03-2023 12:30
Is nep, gelukkig.

'To transform into Dennis, a character based on one of Shlesinger's real-life exes, Hansen tweaked his appearance, wearing fake teeth and wrapping extra padding around his stomach to give the illusion that he had a "little gut."'

https://www.insider.com/iliza-shlesinge ... oke-2021-6

Hahahaha, geweldig, dank je wel voor de info :lol:
Ik zat me al af te vragen waarom iemand ,die in de kern wel aantrekkelijk is en ook nog acteur, daar niets aan heeft laten doen :$
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
13-03-2023 22:00
Ik kom net de film Bodies bodies bodies tegen. Geregisseerd door Halina Reijn. Ik wist niet dat zij regisseerde? Iemand die hem al gezien heeft?
Oh staat ie op Netflix? Ik wist wel dat zij regisseerde, ik heb ook Instinct gekeken, is ook van haar. En ze heeft volgens mij ook Red Light geregisseerd dacht ik?
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
15-03-2023 12:47
Oh staat ie op Netflix? Ik wist wel dat zij regisseerde, ik heb ook Instinct gekeken, is ook van haar. En ze heeft volgens mij ook Red Light geregisseerd dacht ik?
Nee, daar had ze een hoofdrol in.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
Enya schreef:
15-03-2023 12:53
Nee, daar had ze een hoofdrol in.
Ja dat weet ik, ik lees nu dat ze wel eraan mee heeft gewerkt maar niet geregisseerd inderdaad.
Blauwetrui schreef:
15-03-2023 12:47
Oh staat ie op Netflix? Ik wist wel dat zij regisseerde, ik heb ook Instinct gekeken, is ook van haar. En ze heeft volgens mij ook Red Light geregisseerd dacht ik?
Yup. Heb hem nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
klaar met firefly lane... ondanks dat ik het boek heb gelezen was ik in tranen

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Na Wallander nu begonnen aan Young Wallander.
Echt een goede serie, soms wat geweldadig, maar supergoed.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen met Borgen, vind het tot op heden echt goed!

You vond ik ook heel goed, maar dit seizoen valt mij ook tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lekker Below Deck aan het kijken. Nog geen zin in Outlander :) Hierna staat er nog een seizoen van the Flash. Voor wie het nog niet wist, ik ben dus wel van de brave enigszins gemoedelijk spannende series.
The Upshaws is ook leuk, voor wie wat zoekt voor tussendoor met korte afleveringen.
Ik ben fan van New Amsterdam en kijk seizoen 3 en 4 ( en hopelijk snel ook 5) nu via Videoland. Netflix komt niet over de brug, dus dan maar eventjes Videoland aangeschaft.
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
08-03-2023 19:57
Hier ook. Vriendin en ik gingen naar ladiesnight. Hadden zin in een avondje lachen. Nou dat viel ff tegen…
Inderdaad, ik heb Soof 3 gewoon thuis op de bank gekeken op zaterdagavond. Dacht gewoon even lekker ontspannen. Maar vond het niks. Wilde gewoon een ontspannen, vrolijke film zoals de eerste 2. Dit onderwerp, vond ik gewoon minder gezellig. Was weinig te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Tulpje22 schreef:
28-03-2023 12:38
Inderdaad, ik heb Soof 3 gewoon thuis op de bank gekeken op zaterdagavond. Dacht gewoon even lekker ontspannen. Maar vond het niks. Wilde gewoon een ontspannen, vrolijke film zoals de eerste 2. Dit onderwerp, vond ik gewoon minder gezellig. Was weinig te lachen.
Dat had ik precies ook. Lekker een ontspannen film krijgen. Krijg je die hele ellende over je heen terwijl ik die in mijn omgeving al te vaak heb meegemaakt en er liever niet aan herinnerd wil worden.

Wat ik dan weer wel leuk vond is de Zweedse serie Bonusfamilie. Zo uit het leven gegrepen, herkenbaar en het lijkt alsof het allemaal echt is gebeurd. Het deed me een beetje denken aan Oogappels, niet het thema pubers tegenover een bonusfamilie, maar gewoon het hele gevoel of zo.
Alle reacties Link kopieren
Bonusfamiljen vond ik ook echt ontzettend leuk! Blijkbaar is er ook een film van, maar die staat helaas niet op Netflix. De film gaat verder waar de serie gestopt is.
Rouge__ schreef:
21-03-2023 18:26
klaar met firefly lane... ondanks dat ik het boek heb gelezen was ik in tranen
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu Rita, ook een Zweedse serie maar dan over een lerares. Maar ik geloof niet dat ik de 5 seizoenen af ga kijken. Wat een irritante vrouw is die Rita. En ook begonnen aan de Nederlandse film Zee van Tijd die sinds gisteren op Netflix staat, maar man wat een drama, ik hou het nauwelijks droog.
Alle reacties Link kopieren
PoesMinoes schreef:
31-03-2023 16:32
En ook begonnen aan de Nederlandse film Zee van Tijd die sinds gisteren op Netflix staat, maar man wat een drama, ik hou het nauwelijks droog.

Zee van tijd is aangrijpend.
Vier acteerkanonnen.

Zoon en vader spelen in dit drama.
De jonge Lucas wordt gespeeld door Reinout Scholten van Aschat.
De oude Lucas wordt gespeeld door Gijs Scholten van Aschat.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Explorista schreef:
31-03-2023 16:41
Zee van tijd is aangrijpend.
Vier acteerkanonnen.

Zoon en vader spelen in dit drama.
De jonge Lucas wordt gespeeld door Reinout Scholten van Aschat.
De oude Lucas wordt gespeeld door Gijs Scholten van Aschat.
Ga ik op mijn lijst zetten, ben ik wel benieuwd naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven